Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex kertoi exän olevan vaarallinen sosiopaatti, mutta uskoako?

Vierailija
23.08.2018 |

On ollut minua kohtaan ihan normaali ja olemme todella rakastuneita. Mies kertoi, että ex ei vaan päästä hänestä irti ja siksi mustamaalaa. Tosin olen kuullut muilta ihmisiltä vähän samaa, että olisi ollut väkivaltainen jne, mutta onko se ex laittanut vaan juttua liikkeelle ja on itse joku hullu narsisti?
Miten voisin varmistaa asioiden todenperäisyyden? Mies on kyllä vähän sellanen "kovis" eli ei tunteile juurikaan eli voisihan se ex olla oikeassakin? Apua, mitä teen?
Ollaan siis seurusteltu nyt 6 kk, jos sillä on merkitystä enkä tosiaan ole huomannut mitään merkkejä mistään tuollaisista mitä exänsä mulle väitti. Valehteleeko?

Kommentit (323)

Vierailija
281/323 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kysynyt tuota ja sanoi, että ex oli rasittava vollottaja, joka lihoi ja häntä hävetti kulkea sen kanssa missään."

Arvaa mihin tyyliin puhuu sinusta jos eroatte?

Vierailija
282/323 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mies ole minua mitenkään eristänyt. Ei ole vain ollut aikaa muille kun ollaan oltu niin tiiviisti yhdessä kaikki vapaa-aika. Ja se, että haukkui exäänsä niin en yhtään ihmettele, koska mies on komea ja se ex-nainen oli lihonnut ihan muodottomaksi möhkäleeksi. Ei se varmaan mua kohtelis huonosti, koska olen hoikka, enkä mikään ruikuttaja kuten tuo exänsä! 

Olen samalla tasolla tuon miehen kanssa, ei ihme ettei jaksanut sitä naista, jos oli sellainen. Uskon naisen valehtelevan. Meillä on ihana seksielämä ja nautin! Sovimme hyvin yhteen! 

Ei olis ehkä kannattanut kirjoittaa tänne mitään, kun kaikki uskoo vaan sitä exää! ap.

No niin, provohan tämä olikin. Epäilin sitä jo aiemmissa viesteissä, kun ensin ap ei ollut huomannut mitään merkkejä, mutta sitten yhtäkkiä alkoikin muistua mieleen vaikka mitä.

No ei ole mikään provo todellakaan. En enä tiedä mitä uskoa. Mies on nyt reissuhommissa ja tulee huomenna. Ehkä pitää alkaa tarkkailemaan käytöstä, mutta hulluksihan tässä tulee jos uskoo exää ja palstaa?En kyllä vaihda enkä juokse ennenkuin olen ihan varma. Hän kohtelee mua tosi hyvin. Osti mm. kultakorusetin, eikä ole exälleen ikinä ostanut mitään kun kysyin. ap.

Oikeastiko olet rakastamaltasi mieheltä saanut lahjaksi korun..ja kysynyt onko ostanu exällensäkin koruja?

Kiitikö ennen vai jälkeen kysymyksen :D

Miksi tämä exä on teidän molempien mielessä niin paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/323 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!luota vaistoihisi, siksi varmaan sitä tulit tänne pohtimaan.puolisoni on diagnosoitu sosiopaatti, ei ikinä uskoisi.älä mene naimisiin, älä perusta perhettä.säilytä oma itsenäisyytesi.heidän suhde päättyi lopullisesti kun sä tulit kuvioihin, sä vähän niinkuin pelastit sen exän, ja se tietää sen, ja sitä käy sua jo valmiiksi sääliksi.

..

Vierailija
284/323 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi?

Vierailija
285/323 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu vuoden pari sekopäät pystyy kevyesti vetämään hyviksen roolia.

Näin teki isäni. Paljasti todellisen luontonsa vasta naimisiin menon jälkeen kun äitini oli raskaana.

Sen jälkeenkin toki esitti hyvää jätkää vielä muulle maailmalle.

Vierailija
286/323 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin valehtelee.

Vierailija
287/323 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, teitkö lapset ja nyt olet nalkissa?

Vierailija
288/323 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on ollut hänen kanssaan 12 vuotta eikä edes itse jättänyt, ja nyt sanoo sosiopaatiksi? Jos tämä on totta, niin kaikkeen sitä onkin alistunut.

Vierailija
289/323 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailmassa naiset saa eniten valehteleva sosiopaatti. Muut miehet ovat liian taviksia ja huonotasoisia. Tämä on osa naisten emansipaatiota ja hypergamiaa.

Vierailija
290/323 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä on ollut hänen kanssaan 12 vuotta eikä edes itse jättänyt, ja nyt sanoo sosiopaatiksi? Jos tämä on totta, niin kaikkeen sitä onkin alistunut.

Ihmiset pahenevat iän myötä.

Vierailija
291/323 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymaailmassa naiset saa eniten valehteleva sosiopaatti. Muut miehet ovat liian taviksia ja huonotasoisia. Tämä on osa naisten emansipaatiota ja hypergamiaa.

Ottaa vain parhaat naiset, muut jäävät vinkumaan pettymyksiään. Sorry 

Vierailija
292/323 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiopaatteja on nykyisin enemmän, hyvin tunnekylmiä tilannetajuttomia narsisteja jotka eivät välitä kenenkään kohtalosta.

Vierailija
293/323 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varoitin uutta naista kun ihan oikeasti säälitti uusi. Ja jos joku muukin sanoisi jotain miehestä, kavahtaisin. Kyllä näissä jutuissa yleisemmin naiset puhuvat totta.

Vierailija
294/323 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun teki mieli varottaa exän nykyistä. Jätin sen tekemättä. Koska, ei minua olisi uskottu. Kaikki olisi käännetty minun "sairaudekseni"

Exä on maalannut minusta täysin todenvastaisen kuvan nykyiselleen. Haukkuu minua kaikille muillekkin.

Me olimme yhdessä lähes 20 vuotta. Enkä minä edes jättänyt miestä. Vaan hän lemppasi minut löytäessään uuden.

Vasta jälkikäteen olen kunnolla ymmärtänyt ja nähnyt sen todellisuuden missä elin vuosia. Ymmärtänyt miksi voin niin valtavan huonosti.

Narsistisen ihmisen manipulaatio, ihmisten hyväksi käyttö omaksi edukseen, syyllistäminen tekee niin valtavasti tuhoa ihmisen omalle minälle ettei lopulta enää tiedä mikä on totta ja mikä ei. Epäilee itse itseään kun toinen aivan räikeästi kasvojesi edessä kieltää tehneensä asiat jotka juuri teki.

Se on kamala helvetti. En toivoisi siihen joutuvan kenenkään. 

Ei se heti alusta ole semmoista, pahenee hiljalleen. Olet kuin sammakko kiehuvassa vedessä. Veden hiljalleen lämmetessä et edes ymmärrä että sinua keitetään elävältä.

Ottaisin varotuksen vakavasti. Varsinkin, kun olet kuullut muualtakin väkivaltaisuudesta.

Vierailija
295/323 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin valehtelee.

Lääkärin todistuksia, sairaalalaskuja,  poliisiraportteja...

Vierailija
296/323 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiopaatti on vahva nimitys. Kutsu se exä kahville johonkin ja keskustele rauhassa kaikki, mitä on tapahtunut. Tee päätöksesi sitten sen jälkeen. Onhan noita hulluja olemassa, paljonkin. 

Vierailija
297/323 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ex-mieheni kertoi hänen eksänsä olevan pettävä sosiopaatti, jonka kanssa elämä oli jatkuvaa draamaa. Poliisitkin oli naapuri soittanut. Ihmettelin kovasti kuinka tämä akateeminen ja kunnollisen oloinen mies oli tehnyt lapsiakin tällaisen hullun kanssa. Myöhemmin selvisi, että oli edelleen aviossa "hullun" kanssa. Mies itse paljastui lopulta pettäväksi valehtelijaksi, jonka kanssa arki oli jatkuvaa draamaa kieroilujensa takia. Tämä oli vain minun kokemukseni ja joskus se puolison ex voi oikeasti olla se sekopäinen osapuoli. Mutta näin täälläpäin. 

Vierailija
298/323 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti hankala tapaus, niin silloin ollaan hipihiljaa ettei vaan yritä takaisin tai ylipäänsä ota yhteyttä. Sukupuolesta riippumatta.

Oikeasti hankalalle jätetään myös lapset..

Vierailija
299/323 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikeasti hankala tapaus, niin silloin ollaan hipihiljaa ettei vaan yritä takaisin tai ylipäänsä ota yhteyttä. Sukupuolesta riippumatta.

No ei todellakaan uhrata lapsia hullulle ja juosta itse karkuun. Sosiopaatti kyllä voi niin tehdä.

Vierailija
300/323 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan uhrata lapsia hullulle ja juosta itse karkuun. Sosiopaatti kyllä voi niin tehdä.

Aina voi yrittää, mut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi