Mies liian pieni
Törmäsin just ihanaan mieheen, muuten täydellinen pakkaus mutta pian selvisi että hän painaa mua kilon vähemmän vaikka on 10 cm pidempi ja lihastakin on. Omat mitat 166/76, ja oon aina toivonut löytäväni miehen jonka seurassa tuntisin oloni pieneksi, mutta tähän mieheen oon silti ihastunut ihan hulluna. MItä tehdä?! Pitäiskö unohtaa tämä mies vai yrittää silti.
Kommentit (15)
Miehesi on teistä se normaalipainoinen.
Se tieto siitä, että painaa kilon vähemmän muutti kaiken.
Jep. Mies liian pieni sulle. Tai sä liian iso miehelle. Ihan kummin vaan.
ps. 20 kiloa kevyempänä sun olis kiva olla miehen kainalossa
Laihduta läski. Aluksi vaikka 20 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nykypäivänä ole ihan sallittua olla vähän ylipainoinen ? Cmoon nyt on jo vuos 2018. Ahdasmielistä sakkia
Vaikuttaa kyllä ihan liian timmiltä ja hyväkuntoiselta mieheltä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nykypäivänä ole ihan sallittua olla vähän ylipainoinen ? Cmoon nyt on jo vuos 2018. Ahdasmielistä sakkia
Niihän se menee. Nykypäivänä miehet kyllä venyvät ja paukkuvat naisen mukaan oikeisiin mittoihin. Pituuspuoli tietysti vähän huonosti joustaa, mutta kai siihenkin löytyy joku lääke. Ap:lle sen verran, että patista mies salille ja massakuurille. Kyllä se siitä miehen paino vielä lähtee nousuun, ei sun itse tartte tehdä yhtään mitään, muuta kuin ehkä tietty vähän rohkaista treenaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on teistä se normaalipainoinen.
Mutta todella matala, ehkä se Kalle Tappinen, tietysti maasta se pienikin ponnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai se on sallittua, ole ihan niin läski kuin haluat. Mutta jos haluat itsellesi miehen (joka ei myös ole läski), niin sitten täytyy hieman rajoittaa sitä mättöosastoa. Siinä mielessä sulla on 15-20 kiloa liikaa.
Nykyään moni mies jää alakyntään painon suhteen. 70 kiloinen mies on ihan hiiri naisten rinnalla 😁
Kyllä näistä provoista huomaa, että kesälomat on jo ohi, niin väsynyttä läppää tulee.
"Pian selvisi"? Kun kerran etsit reilusti ylipainoista miestä niin eiköhän tällainen erotu ihan silmämääräisesti?
Oon noin saman pituinen kuin sinä ja painan 62 kiloa, joten sulla on 14 kg liikaa massaa. Meistä ei voi valitettavasti tulla pari vaikka oletkin todella ihana pakkaus muuten.
Jätä se sika !!