Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulun vanhempainyhdistys. Siis leivotaanko ilmaiseksi? Kannattaako mennä mukaan?

Vierailija
23.08.2018 |

Niin, kaveri yrittää houkutella mukaan vanhempainyhdistyksen toimintaan. Vähän epäilyttää. Onko kaikki se leipominen ym. omasta pussista, vapaaehtoistyötä? Mies väittää, että ilman muuta leipomiset kustannetaan niille jotka leipovat. Kaveri ei osaa sanoa, ei ole kuulemma koskaan leiponut.

Mä olen surkea leipuri eikä mulla taida olla aikaa tarpeeksi. Oletko sinä mukana vanhempainyhdistyksen jutuissa? Kannattaisiko liittyä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pysyn tollasista pätijäkotkoista kaukana. Suosittelen samaa sinullekin.

Noi on niitä tietyntyylisiä vanhempia, joita näkee tunkeutuneen myös lasten harrastustoimintaan mukaan. Ei tulisi mieleenkään lyöttäytyä semmosten porukoihin kaakattamaan.

Vierailija
2/6 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat elämästäsi helvetin niin liity ihmeessä. Minä ampuisin mieluummin itseäni suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna pysyisin suosiolla kaukana tuollaisista joukoista.. Niistä valitettavasti aina löytyy jotain tosi hankalia tyyppejä, joiden kanssa ei pääse mitenkään yhteisymmärrykseen yhtään mistään.

Vierailija
4/6 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vähän mietinkin. Olen vähän sellainen, että en saa suutani auki sellaisten "rempseiden muijien" läsnä ollessa. Siis sellaisten tättähäärien. Onko noissa sellaista porukkaa?

Vierailija
5/6 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on enemmän aikuisten hössöttämistä. Saman ajan, joka siihen menee, voisi  käytää paremmin  lasten kanssa kotona. Vanhempainyhdistys sopii ylisosiaalisille tai heille, jotka tahtovat päteä, kun saavat aikaan pienen tapahtuman useamman illan ideointiensa jälkeen, näillä  suurilla ponnisteluilla.  Ihan kiva, mutta mitä me vanhemmat tai lapset hyödyimmekään?

Muuten, saako koulu uusia jalkapalloja? Vai kysytäänkö Lionseilta ja te menette nyt vain kiltisti kotiinne lastenne luo laittamaan ruokaa?

Vierailija
6/6 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osallistu. Olin mukana vähän aikaa kun esikoinen aloitti koulun, mutta aika äkkiä tajusin mikä oli homman nimi. Muutama supermarjo kyykyttää ja pätee ja komentaa. Uusilta pyydetään muka ehdotuksia, mutta ei sitten kuitenkaan kuunnella tai sitten suoraan tylysti sanotaan, että ei noin voi kun näin on aina tehty. Yhdessä kokouksessa oli sitten kerran ollut vain puheenjohtaja ja sihteeri kahdestaan. Wonder why..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi