Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytys alkamassa menenkö neuvolakäynnille

Vierailija
23.08.2018 |

Koko päivän supistellut ja selkeästi suunta on kipeämpään ja tiheämpään. Ei nyt vielä kuitenkaan ajankohtaista lähteä sairaalaan. Tunnin päästä olisi neuvola, menenkö vai skippaanko? Rv tasan 40 tänään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jos jaksat. Voihan homma kiihtyä kun lähdet liikkeelle.

Vierailija
2/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jos pystyt. Neuvolan täti saattaa kyllä passittaa siitä suoraan laitokselle mutta eipähän jää aika käyttämättä.

Vierailija
4/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kolme menemisen puolella.. Vähän vaan tuo autolla ajo arveluttaa, jos oikein kovasti alkaa supistella. Ap

Vierailija
5/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli tollanen tilanne ja menin neuvolaan, ja siellä neuvolatäti sitten havaitsi että pitää kiireellä lähteä sairaalaan, en olisi itse sitä tajunnut.

Vierailija
6/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ehkä soittaa sinne neuvolaan ?

Vierailija
7/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kirjoitti:

Voithan ehkä soittaa sinne neuvolaan ?

Täällä pk seudulla on tuo keskitetty puhelinneuvonta, suoraan ei voi terkalle soittaa. No mä kuulostelen vielä sen puoli tuntia meneekö mihin suuntaan ja jos melko sama niin menen. Ap

Vierailija
8/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit mennä joko neuvolaan tai synnärille. Oletan, että asut lähellä. Meitä lähes sadan kilometrin päässä asuvia ohjeistettiin lähtemään, kun supistelee säännöllisesti 10 minuutin välein.

Vierailija
9/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei kolme menemisen puolella.. Vähän vaan tuo autolla ajo arveluttaa, jos oikein kovasti alkaa supistella. Ap

Jos vain mahdollista niin valitse joku toinen kulkuneuvo kuin oma auto (ellei ole kuskia mukana). Supistukset jos kovenevat niin on sekä omalle että lapsen tai kanssaliikkujien terveydelle aika uhka ajella itse (tarkoitan siis sitä että siinä järki sumenee ja tarkkaavaisuus häviää hyvin nopeasti kun kunnolla kouraisee).

Vierailija
10/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin jos vaan pystyisin. Supistukset saattaa myös loppua eli synnytys ei vielä alakaan. Mua supisteli usein kivuliaasti raskauden loppupuolella, mutta ne loppuivat muutamassa tunnissa eli olivat vääriä hälytyksiä. Yhtenä yönä alkoi niin rajuna että tiesin et kohta syntyy. Alapäässä kauhea paineentunne. Kotona olin niin pitkään kuin pystyin. Pääsinkin suoraan synnytyssaliin. Kolme tuntia huhkittiin ja sain terveen vauvan.

Vierailija
11/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikös vauvan isä vois tulla sua kyyditsemään tai joku tukihenkilö? Meinaan jos oikeesti kohta synnytät niin et kai aio yksin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi