Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt tähän asti tänään?

Vierailija
23.08.2018 |

Mitä olet tähän mennessä ehtinyt tehdä?

Itse noussut ylös ja pukenut kesäiset vaatteet vielä käsittämätöntä mening ulos ja ihastelin luontoa. Kohta syön lounaan.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musat soi taustalla, kävin suihkussa, lähetin pari sähköpostia, söin aamupalan, suunnittelen loppu- ja ensi viikon hulinoita. Jospa kohta sais vedettyä jotkut vaatteet päälle.

Vierailija
22/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin neljältä enkä saanut enää unta, joten katsoin pari jaksoa yhtä sarjaa Netflixistä ennen kuin kävin aamupalalle, jonka söin rauhassa lehteä lueskellen. Sitten meikkasin ja puin päälle, lähdin keskustaan, kävin kahvilassa juomassa kahvin ja parissa kaupassa, mutta en löytänyt mitään. Hain salaatin lounaaksi ja tulin kotiin, syön sitä salaattia nyt koneen ääressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt koneessa lakanat, pyyhkinyt keittön tasot ja ovet jne. Nyt vaihdan uudet lakanat tilalle ja pyyhin pölyjä. Sitten imurointi, lattianpesu, kylppärin putsaus. Vettä sataa joten mattoja ei saa ulos tuulettumaan. Vähän myöhemmin ulos kävelemään kun kotihommat tehty.

Vierailija
24/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkunut

Vierailija
25/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki kertoo pikkutarkasti kaiken tekemisensä..mutta eiks oikeesti kukaan käynyt paskalla??

Vierailija
26/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin poikkeuksellisesti jo kymmenen aikaan. Oon palstaillut ja pelannut the long darkia ja syönyt aamupalaa. Pähkäilen, et jaksaisiko lähteä kauppaan ja ostaisiko vähän olutta siivouksen kyytipojaksi.

Nyt mä meen paskalle.

Vierailija
27/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 5:20, puoli yhdeksään asti pelasin puhelimella, kuuntelin musiikkia, ajattelin synkkiä ja vähemmän synkkiä.

Ajoin bussilla uimahallille hakemaan sinne eilen unohtuneita harjoja, olivat heittäneet roskiin.

Ostin uudet harjat. Nyt istun lounaalla.

Vierailija
28/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 05:50

Laitoin itseni työkuntoon

Kävelin töihin

Tein töitä

Söin lounasta

Tein töitä

Kahvitauolla täällä

Kohta jatkan töitä

Vierailija
29/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herätessä särki päätä, pari nappia lääkettä ja huilimaan. Hetken päästä koira ulos ihan vaan tohon takapihalle pissimään. Kymmeneksi vein lapsen kouluun ja palasin itse takaisin kotiin. Otin koiran ja lähdettiin hitaalle kävelylenkille, koska se hiton päänsärky oli vieläkin vaiheessa jossa se voi joko voimistua tai lähteä laantumaan. Ajattelin että raitisilma tekisi kuitenkin hyvää joka tapauksessa. Auttoihan se sen verran, että pääsin käymään kaupassa. Kaupan jälkeen olen yrittänyt vähän syödä ja juoda ja levätä, mutta päänuppi on vieläkin sen verran arka, että kaikki ruoka ällöttää. Söin vähän jugurttia ja marjoja, myöhemmin tuoremehua.

Vierailija
30/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki kertoo pikkutarkasti kaiken tekemisensä..mutta eiks oikeesti kukaan käynyt paskalla??

Mä paskon yleensä kerran päivässä ja se tapahtuma on vielä edessä joskus iltapäivällä tai illalla. Voin toki raportoida päiväni kulun uudestaan sitten kun tämä päivän kohokohta on tapahtunut.

Vierailija
31/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä päivä on ollut. Heräsin aamulla, keitin teetä ja menin lukemaan kirjaa. Sitten menin herättämään lapsia ja miestä (joka normaalisti herää viikolla ekana, nyt oli varmaan painanut torkun pois). Laitettiin yhdessä aamupalaa ja lapsia valmiiksi kouluun ja päiväkotiin. Mies lähti viemään nuorempaa lasta, mä tein yhden pienen työn. Sitten tein kaupat yhdestä moottoripyörästä, mikä meillä oli myynnissä ja palstailin hetken. Kun ei tullut lisää töitä, aloin tehdä kaalipiirakkaa ja raikota keittiötä. Syötiin ja kuunneltiin podcasteja. Juotiin kahvit. Äsken kuulin, että lapsen koulubussi pysähtyi tuohon viereen. Käsken lapsen aloittaa läksyjen teon ja menen sitten tekemään toista työtä.

Vierailija
32/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjensin tiskikoneen ja laitoin likaiset tilalle, söin aamupalaa ja luin Hesarin, ruokin kissan ja siivosin sen vadin, viestittelin parin kaverin kanssa ja nyt löhöilen ja palstailen. 

Kohta aloitan siivoamisen.  

Vierailija
33/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kymmenen maissa, keitin kahvia, kävin suihkussa, rasvailin itseni ja pukeuduin. Kuuntelin musiikkia, keitin lisää kahvia, kävin kämppiksen kanssa maatalouskaupassa ostamassa ruokaa kanoille ja olen keitellyt viinirypäleistä mehua ja kahvia kohta kaadetaan se pulloihin.

Vierailija
34/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin kymmenen maissa, keitin kahvia, kävin suihkussa, rasvailin itseni ja pukeuduin. Kuuntelin musiikkia, keitin lisää kahvia, kävin kämppiksen kanssa maatalouskaupassa ostamassa ruokaa kanoille ja olen keitellyt viinirypäleistä mehua ja kahvia kohta kaadetaan se pulloihin.

Viimeinen kahvia oli ylimääräinen...

Vierailija
35/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viikko:

ma: herätys noin klo 14:00, nettiä, liikunnan harkinta ja lopulta kieltäytyminen, nettiä, nukkumaan noin klo 03:00

ti: herätys 09:00, aamupala, nettiä, takaisin nukkumaan, liikuntaa, klo 20:00 kauppaan bongaamaan tarjoustuotteita, ruokailu, nukkumaan klo 01:00

ke: herätys 12:30, nettiä, aamupala, kaverin kanssa sovittuja konsulttihommia, nettiä, whatsapp-keskustelua, kauppaan klo 22:00, ruokailu, nukkumaan 05:00

to: herätys 11:00, kaksi kuppia teetä, nettiä, sähköpostit ja sadepisaroiden katselua parvekkeen oven läpi

Vierailija
36/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontannut vessanpötölle ja takas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi