Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt tähän asti tänään?

Vierailija
23.08.2018 |

Mitä olet tähän mennessä ehtinyt tehdä?

Itse noussut ylös ja pukenut kesäiset vaatteet vielä käsittämätöntä mening ulos ja ihastelin luontoa. Kohta syön lounaan.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt pitkään aamupalaa, kuunnellut yrittäjyyspodcastia ( osana opiskeluani) ja selaillut palstaa. Täällä on karsee keli. Melkein myrskyinen tuuli.

Vierailija
2/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noussut ylös, juonut kahvia pari tuntia, käynyt vessassa, tiskannut, vienyt roskat, palstaillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkersin puusta isolle viherkasville alusen pyörillä, helpompi liikutella.

Tuli hyvä :)

Vierailija
4/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkussa kävin, kävin koululla hakemassa etäpäivän tehtävät, laittanut ruokaa

Vierailija
5/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kuudelta, join tunnin kahvia, herätin lapsen ja tein sille aamupalaa sitte vein sen kävellen kouluun. Tein töitä pari tuntia ja nyt lounastan.

Vierailija
6/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt kolmet hampaat ym., vienyt lapset tarhaan, mennyt kouluun, ollut siellä kolme tuntia, syönyt lounaan, käynyt kaupassa, laittanut pyykit koneeseen ja nyt istun sohvalla juomassa kahvia.

Vierailija
7/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttanut pilveä ja tiskannut.

Vierailija
8/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kouluun, sitten shoppaileen, söin ja join kahvit, tiskikone päälle ja nyt täällä.

Vierailija
9/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtänyt kaksi hevosta pihalle tarhaan ja siivonnut käsipelillä puolen hehtaarin laitumen (okei, olen kyllä siivonnut sitä kesän aikanakin eli ei mikään mahdoton urakka).

Laittanut ruuan, siivonnut keittiön, heittänyt pyykit koneeseen. Roikkunut välissä täällä.

Olen kesälomalla :D

Vierailija
10/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kuudelta kuten melkein aina. Keittelin kahvit ja tein pari juustovoileipää. Katselin puol'huolimattomasti aamutv:tä. Lueskelin jonkun aikaa ja lähdin sitten kauppaan. Kotiin palattuani laitoin lounaaksi palvikinkkupastaa ja tomaatteja, jälkkäriksi vadelmia. Nyt selailen vähän nettiä, sitten on vuorossa tiski ja koneellinen pyykkiä sekä olohuoneen imurointi.

Vierailija
11/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ruoan uuniin hautumaan, söin aamupalaa, ostin pari kirjaa divarista ja kävin ruokakaupassa.

Vierailija
12/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräilin vasta äskein, nyt alan valmistautua iltaopintoihin... miks vitussa mun täytys herää aamulla jos opinnot päättyy klo21?

minä oon työelämässäkin tottunut yövuoroihin

Vierailija
13/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 6.35

Lähdin ajamaan töihin 7.20

Töissä 8.00-16

Kun saavun kotiin niin luultavasti suuntaan parvekkeelle aurinkoon harrastamaan tinderiä ja nettideittailua tavoitteena saada järkättyä treffit viikonlopulle.

Vierailija
14/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellyt, tiskannut, syönyt, käynyt kaupassa.

Vierailija
15/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttelin aamulla muksut kouluun, söin aamupalan ja lähdin käymään asioilla verotoimistossa ja vein verokortin työpaikalle. Kotiin tullessa lämmitin itselleni eilistä Jämä purkkiliha keittoa. Nyt pitäisi laittaa pesukone päälle ja odotella niitä koululaisia ja auttaa/ tarkastaa läksyjä, rakennella niille välipalaa....

Vierailija
16/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin ylös 10.30. Puin vaatteet ja kävin pesulla. Söin aamupalan ja nyt istun netissä. Päivä jatkuu siten, että istun vielä netissä pari tuntia ja sitten siirryn sänkyyn makaamaan. Kai syön jotain ja sitten jatku istuminen ja makaaminen. Elämässäni ei ole mitään sisältöä. 

Vierailija
17/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut kahvia ja kuunnellut musiikkia. Odotan DHL pakettia niin en osaa mitään muutakaan tehdä.

Vierailija
18/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, kävin vessassa, keitin kahvia, kävin puntarilla, join kahvia, tulin koneelle. Heräsin about tunti sitten.

Vierailija
19/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 2.5h yöunien jälkeen. Vein esikoisen hoitoon ja nyt vauvan kanssa kotona. Pesin pyykkiä ja nyt makaan sohvalla kun vauva nukkuu. Olin ajatellut saavani katseltua koulujuttuja tänään, mutta energiat täysin nollassa joten jatkan tässä sohvalla olemista. Keitän seuraavaksi lisää kahvia.

Vierailija
20/36 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herännyt, syönyt aamupuuroa mustikoilla äitini ja tyttäreni kanssa äitini asunnossa. 

Palstaillut. Syönyt lounaaksi keitettyä kukkakaalia tonnikalan ja mustikoiden kanssa, yksin, edelleen täällä äitin asunnolla.

Nyt istun taas tässä ja kolmen maissa tulee tytär koulusta ja ollaan täällä vielä yksi yö ilman äitiäni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan