Mitä olet tehnyt tähän asti tänään?
Mitä olet tähän mennessä ehtinyt tehdä?
Itse noussut ylös ja pukenut kesäiset vaatteet vielä käsittämätöntä mening ulos ja ihastelin luontoa. Kohta syön lounaan.
Kommentit (36)
Noussut ylös, juonut kahvia pari tuntia, käynyt vessassa, tiskannut, vienyt roskat, palstaillut.
Väkersin puusta isolle viherkasville alusen pyörillä, helpompi liikutella.
Tuli hyvä :)
suihkussa kävin, kävin koululla hakemassa etäpäivän tehtävät, laittanut ruokaa
Heräsin kuudelta, join tunnin kahvia, herätin lapsen ja tein sille aamupalaa sitte vein sen kävellen kouluun. Tein töitä pari tuntia ja nyt lounastan.
Pessyt kolmet hampaat ym., vienyt lapset tarhaan, mennyt kouluun, ollut siellä kolme tuntia, syönyt lounaan, käynyt kaupassa, laittanut pyykit koneeseen ja nyt istun sohvalla juomassa kahvia.
Lapset kouluun, sitten shoppaileen, söin ja join kahvit, tiskikone päälle ja nyt täällä.
Siirtänyt kaksi hevosta pihalle tarhaan ja siivonnut käsipelillä puolen hehtaarin laitumen (okei, olen kyllä siivonnut sitä kesän aikanakin eli ei mikään mahdoton urakka).
Laittanut ruuan, siivonnut keittiön, heittänyt pyykit koneeseen. Roikkunut välissä täällä.
Olen kesälomalla :D
Heräsin kuudelta kuten melkein aina. Keittelin kahvit ja tein pari juustovoileipää. Katselin puol'huolimattomasti aamutv:tä. Lueskelin jonkun aikaa ja lähdin sitten kauppaan. Kotiin palattuani laitoin lounaaksi palvikinkkupastaa ja tomaatteja, jälkkäriksi vadelmia. Nyt selailen vähän nettiä, sitten on vuorossa tiski ja koneellinen pyykkiä sekä olohuoneen imurointi.
Tein ruoan uuniin hautumaan, söin aamupalaa, ostin pari kirjaa divarista ja kävin ruokakaupassa.
heräilin vasta äskein, nyt alan valmistautua iltaopintoihin... miks vitussa mun täytys herää aamulla jos opinnot päättyy klo21?
minä oon työelämässäkin tottunut yövuoroihin
Heräsin 6.35
Lähdin ajamaan töihin 7.20
Töissä 8.00-16
Kun saavun kotiin niin luultavasti suuntaan parvekkeelle aurinkoon harrastamaan tinderiä ja nettideittailua tavoitteena saada järkättyä treffit viikonlopulle.
Kävellyt, tiskannut, syönyt, käynyt kaupassa.
Auttelin aamulla muksut kouluun, söin aamupalan ja lähdin käymään asioilla verotoimistossa ja vein verokortin työpaikalle. Kotiin tullessa lämmitin itselleni eilistä Jämä purkkiliha keittoa. Nyt pitäisi laittaa pesukone päälle ja odotella niitä koululaisia ja auttaa/ tarkastaa läksyjä, rakennella niille välipalaa....
Nousin ylös 10.30. Puin vaatteet ja kävin pesulla. Söin aamupalan ja nyt istun netissä. Päivä jatkuu siten, että istun vielä netissä pari tuntia ja sitten siirryn sänkyyn makaamaan. Kai syön jotain ja sitten jatku istuminen ja makaaminen. Elämässäni ei ole mitään sisältöä.
Juonut kahvia ja kuunnellut musiikkia. Odotan DHL pakettia niin en osaa mitään muutakaan tehdä.
Heräsin, kävin vessassa, keitin kahvia, kävin puntarilla, join kahvia, tulin koneelle. Heräsin about tunti sitten.
Heräsin 2.5h yöunien jälkeen. Vein esikoisen hoitoon ja nyt vauvan kanssa kotona. Pesin pyykkiä ja nyt makaan sohvalla kun vauva nukkuu. Olin ajatellut saavani katseltua koulujuttuja tänään, mutta energiat täysin nollassa joten jatkan tässä sohvalla olemista. Keitän seuraavaksi lisää kahvia.
Herännyt, syönyt aamupuuroa mustikoilla äitini ja tyttäreni kanssa äitini asunnossa.
Palstaillut. Syönyt lounaaksi keitettyä kukkakaalia tonnikalan ja mustikoiden kanssa, yksin, edelleen täällä äitin asunnolla.
Nyt istun taas tässä ja kolmen maissa tulee tytär koulusta ja ollaan täällä vielä yksi yö ilman äitiäni.
Syönyt pitkään aamupalaa, kuunnellut yrittäjyyspodcastia ( osana opiskeluani) ja selaillut palstaa. Täällä on karsee keli. Melkein myrskyinen tuuli.