kotiliesi-lehden laastarimainos " tytöt rakastavat hempeää hello kittyä, paikkaa pienen pojan haava batman-laastarilla"
Mitä mieltä? Mielestäni typerää lokerointia. Esim. Oma tyttöni 5v ottaisi varmasti ennemmin tuon batman-laastarin.
Kommentit (47)
Mä käytän Muumilaastareita ihan julkisilla paikoillakin, aiheutanko nyt ahdistusta jollekin ei-sovi-sukupuolifanaatikolle? Tai ikäfanaatikolle, kun olen jo 50v 😱
Mainos heijastaa niitä sunnittelevien punavuorelaisviherhipstereiden todellisia sukupuolirooliodotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Kotiliesikin on kyllä vanhanaikainen nimi. Pitäisi muuttaa Pyrolyysiuuniksi.
Kotiliesi on muutenkin muuttunut huonoksi tusinalehdeksi. Kaipaan sitä sydämellisyyttä ja tietotaitoa, joka oli tarjolla siihen aikaan kun se tuli tädilleni.
Siis ajatteletteko te älypäät että se on KOTILIESI-LEHTI joka jotain laastaria mainostaa? Eiköhän se ole jonkin firman mainos joka on ostanut mainospaikan Kotiliedestä? Oikaiskaa jos olen väärässä. Ehkä lehden toimituksessa valmistetaan myös laastareita ja mainostetaan niitä sitten omassa lehdessä, mene tiedä....
En. Mutta tällaisella palstalla en jaksa ihan, joka rautalankaa kaikesta vääntää. Parempaa viikonloppua sinulle.
Kotiliettä lukevat mummot - eli he kohderyhmä. Ostavat omien ajatusmalliensa mukaan varastoon laastaria lastenlasten varuiksi.
Nyt olisi hyvä paikka lanseerata mielensä pahoittajan laastari. Kotiliesi voisi sitten mainostaa tätä mielensäpahoittajien aatelistolle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan älyttömäksi mennyt tämä sukupuolineutraalisössötys. Kohta varmaan mekko- ja hamemainoksissakin on oltava miehiä keikistelemässä helmat hulmuten, jotta te olette tyytyväisiä. Kautta aikojen SUURIN OSA söpöjen vaaleanpunaisten tavaroiden tykkääjistä on ollut pikkutyttöjä. Jos oma lapsesi poikkeaa tästä valtavirrasta, niin se on voi, voi.
Ihme kun yhä voi olla sellainen liike kuin Dressman, joka vieläpä tekee ja mainostaa vaatteita ainoastaan miehille. Kuvitelkaa miten törkeää nykyaikana. :DD Ihan sama juttu tässäkin. Ehdottomasti suurin osa pukujen käyttäjistä nyt vaan sattuu olemaan miehiä ja yhtälailla suurin osa prinsessa- ym. söpöhärpäkkeistä tykkäävistä lapsista on tyttöjä, EI POIKIA. Jokainen poiketkoon itse yleisestä normista jos tahtoo ja kestää mahdollisen häpeän, mutta on typerää vääntää asiat toisiksi kuin ne pääsiallisesti ovat!
Todellako? Vielä 100 vuotta sitten vaaleanpunainen oli poikien ja vaaleansininen tyttöjen väri.
https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/miksi-pinkista-tuli-tyttojen-vari…
Siis ajatteletteko te älypäät että se on KOTILIESI-LEHTI joka jotain laastaria mainostaa? Eiköhän se ole jonkin firman mainos joka on ostanut mainospaikan Kotiliedestä? Oikaiskaa jos olen väärässä. Ehkä lehden toimituksessa valmistetaan myös laastareita ja mainostetaan niitä sitten omassa lehdessä, mene tiedä....