Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*KESKIVIIKON keskustelut SYYSÄIDIT-04*

03.05.2006 |

Pinon avaus, olkaapa hyvä!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea nukahti illalla ysiltä ja edelleen vaan nukkuu. Pitkät unet tulee ja päiväunet menee taas aika myöhäiseksi. Mies lähtee kohta välivuoroon töihin ja me suunnataan puistoon kunhan ehditään. Tänään pitäis laitella ruokaa ja imuroida, väsyttää ja ei huvittaisi..

Eilinen päivä meni mukavasti Jatulla, en meinannu vaan saada Nekkua nukkumaan, kun puoli tuntia istui potalla ja väänsi kovaa kakkaa, joka onneksi sitten tuli. Parvekkeelle ei meinannut rauhoittua nukkumaan. Mut saatiin kuitenkin rauhallinen hetki ilman lapsia! :) Illalla annoin teho vatsantoimituskuurin, paljon tomaattia ja hedelmiä ja heti alkoi tapahtua! Nyt pitää taas katsoa, että tulee tarpeeksi annettua vihannesta ja hedelmää, Nea niitä mielellään kuitenkin syö.

Voi miten toivon, että kaikkien parisuhdekiemurat tasoittuu ja että saisitte olla hyvällä mielellä, Manteli, Hilu, Yniäinen! Paljon jaksamisia! Mitään järkevää en osaa sanoa..

Kukkuu, toivottavasti pian pääset ultraan, niin ei tarvitse murehtia!

Nyt Nekku metelöi, pitää mennä! Mukavaa päivää jokaiselle!

Enkeli1 ja Nea

Vierailija
2/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksiviikkoa vain kaikille! Aamukahvilla taas Enkelin kanssa :) Meillä taitaa olla sama homma - me äidit heräämme aikaisin ja lapsemme jatkavat uniaan.

Lilalle kovasti voimia äitisi tilanteen kanssa (halaus)!

Äitikuu, onneksi selvisitte pienin vaurioin ja säikähdyksellä!

Mulla lyö nyt pää tyhjää. Oli muutakin kommentoitavaa mutta mitä-mitä-mitä??

Meillä on loppunut jo muskari-kausi joten pääsemme tänään asukaspuistoon sen sijaan ihailemaan kotieläimiä, siellä tänään siis lapsille näytillä koiraa, kissaa, hevonen, kanoja jne. Luulisin tyttöni olevan aivan haltioissaan.

Soittelin ystävällenikin eilen illalla pitkän puhelun. On vähän paremmin voimissaan ja viettää nyt aikaa omien vanhempiensa huomassa. Lapsestaan on kovasti huolissaan :( Vaikeat tilanteet heijastuvat tietenkin lapsiin ja tässä tapauksessa se on siten, että lapsonen selvästi yrittänyt tsempata ja olla näyttämättä omaa pahaa oloaan että äidin ei tarvitse huolehtia (tätä lapsen logiikkaa). Lapsi on niin reipas että pahaa tekee, ystäväni sanoi.

Lisää kahvia vaatii elimistö. Tyttökin taitaa heräillä.

Voikaa hyvin!

Alli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääset pian ultraan ja saat huolet pois mielestäsi!!

Minäkin tunsin välillä todella voimakkaasti tytön potkut mahassa ja mietin, onko siellä lapsivettä ollenkaan. Mutta tyttö taisi vain olla silloin jossain " uudessa asennossa" .

Alli

Vierailija
4/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mieli todella maassa ja pikkurinsessakin huutaa vähän väliä. Tuntuu, etten kykene tekemään mitään enkä hoitamaan mitään asioitakaan. Kampaajalle menen tänään. Piristäisköhän sekään.

Kirjoitelkaa jotain, pliis.

T: Ynis

Vierailija
5/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukkuun vauvan liikeistä.Mulla kun oli ihan tuhottomasti vettä se lisäsi liikkeiden voimakkuuttaa niin että hammasta sain välistä purra.Eli myös paljossa vedessä voi liikeet tuntua kovin.En nyt ihan tarkkaan tiedä mistä olet kirjoittanut mutta päättelin muiden vastauksista ja yleensä kun puhuttu liikkeistä.Tsemppiä sullekkin!

Meillä oli aivan katastrofi yö.Eilenkin jo.Mutta nyt pahempi.Tyttö nro 3 käy ylikierroksilla(Harrastuksen tuoman lisätyön takia) ja nyt yöt yhtä painajaista.Ihan nukuksissa nousee istumaan.Milloin on jokin kateissa tai joku kiusaa tai jotain.Itkua ja valitusta.Se on kamalaa kun ei saa kontaktia tyttöön.Ihan unessa on eikä tajua että äiti on vieressä.Rauhottuu kyllä aika nopeasti mutta monta kertaa yössä tapahtuu.Mies nukkui sohvalla ja tyttö mun vieressä.joten eipä ollut äidin yössä hurraamista.Ennenkin on stressiin ja suruun reagoinut samoin.Toivottavasti ei kauaa kestä nyt.Täytyy jotenkin saada päivät rauhoittumaan kun illat on väkisin nyt kiinni harrastuksessaan.

Pieni mies jatkaa kasvuaan ja kehittyy.Papukaijana toistaa kaiken kuulemansa.Tutkii tonkii ja kaivaa kaikkialla.Piha on nyt lemppari.Ulos pyytää heti herättyään ja nytkin sielä isojen siskojen kanssa touhuaa.aidattu piha!Ja mä tässä kirjoitan,hämmennän samalla pataa ja kurkin ikkunoista.=0)

Nyt kuitenkin mentävä!

Mukaavaa kevätpäivää kaikille!

L+5

Vierailija
6/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä se libido on! Täällä ei ole tämän vuoden puolella näkynyt :))))

Ynikselle tsemppistä vaikka ei se juurikaa taida jeesata.

Täälläkin meinaa keväthdistaa...

Mulla on vapaapäivä.Hilma hoidossa ja mies työssä.Ois koulutehtäviä ja veroilmoitus...Mutta ihan hyvin oon saanut tehdyksi.!Jeee!!

8päivää työharjoittelua/näyttöä sit alkaa loma!Mä oonkin kyllä ihan poikki liitoskivut huutaa leipää ja muutenkin ei jaksa!

Uuden asunnon ongelmia ilmennyt.PIHA ihan järkky kun nurmikko ei edes vielä kasva.Rahaaa menee hurjasti,päädyttiin puiseen terassiin,aitaa tarvitaan,laattoja polkuun,kukkia,perennoja, kirsikka puu yms....

Tää raskaus on ihan kummallinen!Mä oon ihan sairaan huonolla tuulella koko ajan.Ärsyttää!!!!!!Niin ja makkarissa on niiiiiiin hiljaista et ei ikinä!!

Neuvolassa olin viime viikolla vauvalla kaikki hyvin.

Vappu meni ok,oltiin lintsillläkin pyörähtää.Saman huomion tein kun Enkeli kylmä hurrr ja lapset tooosi vähissä vaatteissa.

Hilma nukahti sinne oli ollut niin raskas päivä.

Nää kevätjuhlat on musta ihan kivoja,lähinnä syömistähän se on!!

SaMariinille Hauskaa Matkaa Wau!!!!

Palaaaan

R*

Vierailija
7/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7156266&p=2&tmode=1&smode…

Meniköhän edes suunnilleen ymmärrettävästi:)

Vierailija
8/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa pitkään aikaan täällä ei paista aurinko! Pilvistä on mutta sateesta ei tietoakaan. Se tekis kyllä hyvää.

Liekö tuosta pölyisyydestä johtuvaa vai mitä, mutta tänä aamuna Onni on ollut superhuonolla tuulella. Hirveää itkua ja kitinää koko aamu, pihallakin. Ei vaikuta tukkoiselta kyllä. Itsellä sitten semmonen ärsyttävä olo, ettei jaksais tuota kitinää nyt ollenkaan. Onneksi nukahti hyvin päikyille. Alkoi hetki ennen nukkumaan menoa puhuun nallelle, että öitä, öitä ja antoi pusuja. Se on se 12 minuuttia päiväunien aikaan, kun poika nukahtaa. Illalla vaikeampaa mutta selvästi helpompaa, jos minä nukutan. Eilen piti nojata pinnikseen, että nukahti, normaali sängyllä makaaminen aiheutti Onnin seisomaan nousun ja itkua. Outoja juttuja.

Voi teitä liitoskipuisia. Kovasti voimia niihin kipuihin ja muutenkin. Itse olen viime aikoina alkanut miettiin, että jaksankohan sittenkään useampaa lasta:/ Tää serkku, joka on nyt raskaana ja saa syys-lokakuun vaihteessa lapsen, sanoi että he ovat päättäneet " tehdä" vain yhden lapsen. Perusteluna se, että lapsen äiti on omasta mielestään sen verran laiskanpulskea ja tietää omat rajansa, että haluaa kasvattaa yhden lapsen hyvin eikä useampaa heikommin. Mun mielestä ihan hyväkin ajattelutapa, jos kerran tietää rajansa. Itse olen miettinyt nyt sitten ihan samaa, että kun tuota uhmaa alkaa esiintyyn tuossa kovatahtoisessa pojassa enemmän ja enemmän, ottaa voimille toisinaan kieltää sata kertaa samasta asiasta. Sen kyllä aina teen ja tiedän, ettei sitä loputtomiin tarvi tehdä mutta kuitenkin. No tästä aiheesta voisin enemmänkin kirjoittaa mutta jääköön taas tämä sekava selostus nyt tähän.

Saamuskalle olen kade kade kade!

Ramikan kanssa mennään vissiin yhtä aktiivisilla tulilla makuukammarin puolella:) No en tiedä, onko se hymiön arvoinen asia mutta laitetaan vielä toinenkin;)

Tuttisko se sitten on vienyt koko syysporukan annoksen sitä Ällää:)? Kun ei ole Tuttista näkynyt palstalla aikoihin!

T-P

Vierailija
9/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamuskalle heti kärkeen: HYVÄÄ MATKAA, nautithan! Ja muista vilkaista, josko syysmammojen libidoita näkyisi siellä suuressa maailmassa. Saatko kulkemaan lentokoneessa jos löydät?

Kiva ramika kun pistäydyit. Tsemppiä opintoihin, ja raskaushormoneihin.

Me käytiin Lillin kanssa hakemassa hänelle passia, ensin valokuvaajalle (Lilliä vähän meinasi itkettää mutta kun salama välähti heräsi kiinnostus ja toinen kuva oli jo ihan hyvä) ja sitten poliisilaitokselle täyttämään passihakemus. Mehän lähdetään ensi kuussa Legolandiin, ja vaikka Tanskaan ei passia tarvitakaan niin ajateltiin että kun kuvallinen henkilökortti maksaa saman kuin kymmenen vuoden passi niin samalla rahalla haetaan sitten sellainen paperi jolla voi sitten reissata tulevaisuudessa kauemmaskin. Eri asia sitten on, että tunnistaako Lilliä enää kymmenen vuoden päästä tuosta valokuvasta...

Mies ottaa päähän. Tuossa odottaa sängyn päällä kuukauden lakanapyykit viikkaamista, mutta kun ei nappaa niin ei nappaa. Joskus Milo on auttanut minua lakanoitten viikkaamisessa, mutta nyt kun poikaa näkee koulun jälkeen vain vilauksittain (käväisee syömässä ja ilmoittamassa, että lähtee urheilukentälle) niin ei apua tule sieltäkään. Ja mies kasaa joka ilta päiväpeiton reunat tuohon pyykkipinon päälle ja nostaa koko paketin lattialle - tosi kiva sitten aamulla pedata. Hö. Tulkaa joku viikkaamaan mun kanssa lakanoita!

Nyt pitää rientää tarhalle, halusivat haastatella vanhempia johonkin tutkimukseen ja minä onneton en osannut kieltäytyä.

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
10/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoilua ja kotihommia...

Vierailija
11/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani elossa ja taustalla. Muuttohommat alkaa painaa päälle,perjantaina mennään käymään Jyväskylässä,asunto vapautuu ja käyn tulevalla työpaikalla.

Vilho on ollut öisin levoton,huomenna soittoaika allergialääkärille,voisko kuitenkin olla vehnäaltistuksen reaktiota viivellä. Mutta poika sai 2 vko sitten MPR:n ja siitä tuli kuumetta selvästi 2 yönä noin viikon kuluttua,yökärttyisyys on kuitenkin jatkunut. Kysyisinkin kauanko MPR:stä muilla on jotain oireilua kestänyt,onko kestänyt useampia päiviä?

Lipido,mä myönnän et mulla ois haluja,mutta mies taitaa olla henkisesti muutto/remonttimietteissä. Miksei koskaan samaan aikaan lipidot kohtaa. siis jos teen aloitteen kyllä mies lähtee mukaan,mut pikasellaista. Mä haluisin jotain.....yhteistä viikoloppua,kuhertelua......joo,asialinjalla ollaan tällä hetkellä,jopa sitten kesällä saatais viikonloppu helsingissä kaksin järkättyä.

...Mistä tuli mieleen TEA ei uskalla ilmottautua!!! onko ylimääräisiä lipidoja eksynyt Espoosen?

tiivii

Vierailija
12/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on taas jumpattu,ens viikolla vika kerta-harmiku typy niin tykkää..Jumpan jälkee kävästii kotona syömässä ja mentii veilä ulos!nyt ku ei tarvi niin pukea jaksaakin lähteä pikasesti ulkoilemaan..

Eilen käväsin lukemssa mut ei ehtiny kirjottaa..MIes iski illalla päänsä niin et vähä vertaki tuli..oli sit niin pöpperöinen et mun piti tehä kaikki iltatouhut lasten kanssa..Valvottii myös aika myöhää ku piti seurata et mies siitä tokenee..VArmaa sai lievän aivotärähyksen ku huimas ja ois väsyttäny mut en antanu nukkuu.

Kovin on parisuhde solmuja :-( Täällkin vappuvklna äräheltiin suuntaan ja toiseen...En suko että mitää hyötyä oli kuitenkaan...tai kyllä mies ma teki kyllä osuutensa kotitöistä ilman sanomista...Mut joku mättää edelleen...Voimia vain kaikille asian kanssa painiville ja toivotavasti jotain ratkasuja löytyy

Hilu:On kyllä kurja kun toinen häipyy paikkakunnalta ja tilanne jää käsittelemättä :-(

Ynis:Kurjuutena päälle vielä työjutut :-( Tsemppiä ja hali!!!

Kukkuu:Jos vauva kovin huolettaa ni soita ja sano että nyt täytyy päästä että saat mielenrauhan!

Oli taas toissailtana enkelit typyn matkassa..Olin keittiössä ja typy tulee sinne.Sillä oli sellanen pieni lasimaljakko suussa..siis oli laittanu sen maljakon suuosan suuhun ja käveli.PElästyin niin ja sit ku aloin miettiä et jos se ois kaatunu ja lasi oli särkyny ja repiny sen suun ja kitalaen ja typy ois huutanu ja vetäny pienet sirpaleet henkeesä...Se oli niin kauheeta ku tuli näitä mitä jos ajatuksia!!!!

Illalla taa pojan jumppa,sekin tokavikakerta...

Jotain oli ku pinot luin mut ku ei muista...

Saamuskalle ainakin hurjan hyvää matkaa!!!!

jatu

Vierailija
13/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatu

Vierailija
14/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatu, onneksi ei käynyt pahasti maljakon kanssa! Lasit on kyllä vaarallisia! Näitä tilanteita kyllä tulee vielä, kunhan pienet oppivat juomaan lasista, varmasti joskus kokeilevat purra sitä....

Tiivii, rokotuksesta oli kuumetta 2 päivää, meni sitten ohi. Ei muuta.

Tsemppiä muuttopuuhiin!

Pää lyö nyt tyhjää, kas kun pari viimeistä viestiä muistin. Tänään oli neuvola ja sydänäänet kuului jumps, jumps, jumps. Ihanaa, vaikka väsyttääkin aika lailla.

nyt taaperolle ruokaa. pärjäilkää!

äk

Vierailija
15/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapiruna oon ollut, työviikko pitää päivät kiireisenä ja illat haluaa sitten olla typykän kanssa. Käytiin tänään naapurin lasten kanssa poimimassa valkovuokkoja - Venna ei tajunnut moisesta hommasta mitään, kivempaa vaan juosta edestakaisin :D Oli jo kesäisen lämmintä! Viikonloppuna miehen ystävän häät, luvattiin ihan kesäkeliä. Kivaa päästä kahdestaan juhlimaan! Hääpari toivoi, ettei lapsia mukaan - sopii meille!!

Syrjähteleepä tarinani hieman, hups

Ne menkat tosiaan taas tuli, ja se ottikin yllättäen vappupäivän aamuna niin lujille, etten halunnut lähteä mihinkään ihmisten ilmoille. Painelin takaisin peiton alle olemaan surkeana ja nukuin koko aamupäivän. Itsekin vähän yllätyin tuosta reaktiosta. Piti sitten ihan miettiä, mistä moinen. Tietenkin ensinnäkin siitä, että halutaan toinen lapsi. Ja toiseksi siitä, että olin niin orientoitunut nyt vaan olemaan hetken töissä ja jäämään takaisin kotiin. Ja tietenkin ajan kuluessa (nyt 9kk) alkaa huolestuttaa, että jokin onkin pielessä. Nyt ostin ovistestejä, mennään niiden avulla nyt eteenpäin ja vuoden kohdalla gynelle jos ei ala mitään kuulua. Lähipiirissä epäonnistuu koko ajan lapsettomuushoitoja ja mulla on pelko, että kohta me ollaan samassa kelkassa.

Tiivii, en ole minäkään varas, LibidoLiisa lähti meiltä kolmisen viikkoa sitten... Toivottavasti palaa pian takaisin, varmaan auttaa sekin että tällä viikolla on miehen kanssa peräti kaksi kahdenkeskistä menoa :)

Tsemppiä muuttoon, on se iso elämänmuutos vaihtaa kaupunkia. Vuosi on meillä mennyt kotiutuessa, kun kolmesti on viimeisen 5 v aikana vaihdettu maisemia. Eli enimmäkseen on kotiuduttu ja sitten taas lähdetty.

Saamuska se lähtee huomenna isoon maailmaan - oikein hyvää matkaa! Nauti rauhallisista kaupungin aamuista, kun sisäinen kello herättää klo 04 ;)

Parisuhdepohdintoihin kannan pienen korteni: mulle on jäänyt takaraivoon sellainen lausahdus, jossa todettiin pikkulapsiperheen elävän parisuhteen osalta sellaisessa poikkeustilassa, ettei saisi liikaa odottaa suhteelta, sen aika tulee myöhemmin. Tuo lause on todella mustavalkoinen ja osittain tyhmäkin, mutta minua se joskus lohduttaa, kun ei oo typyn hoidon ja työn lisäksi energiaa edes puhua miehen kanssa mitään. Tänään ollaan puhuttu toisillemme ehkä kolme kokonaista lausetta: Mitä kaupasta? Voinko mennä treeneihin? Voitko laittaa typyn nukkumaan? Että sellaista kuherrusta meillä, hih.

Nyt täytyy mennä nukkumaan, aikainen herätys huomenna taasen.

- tea -

Vierailija
16/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LApsoset kävi nätisti nukkumaan,mies treeneissä..

POjan jumpan aikana käväsin ostamassa itelleni housut..typy veti vaa kerran sovarin varhon auki ;-)

TEalle suuren suuren halaus!!!!

Tuo parisuhdeneuvo...näissä meidän aamuissa ainakin yritän ajatella niin että kun typy kasvaa ja päikit jää pois ni se Täytyy ehtiä tilanne helpottaa....mut se ei kyllä sillon tule mielee ku sitä miestä ooteteaan!

Iltapalalle

jatu

Vierailija
17/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oltiin kerhossa. Yllättäen sinne tuli tosi kivasti porukkaa, kun oli se L&B -esittely. Jotain tilasin lapsille ja vähän sain kaupanpäällistäkin. Toivottavsti ovat nyt sitten hyviä. Iltapv kävin esikoisen kanssa pankissa ja kaupassa. Piti koittaa ostaa koristeita ym, että saa keskimmäiselle prinsessakakun lauantaiksi 4-synttäreille. Illasta sitten ulkoiltiin. Aivan ihana, kesäinen ilma oli.

Ynis. Kovasti tsemppiä sulle! Jospa huominen aloittaisi paremmat päivät.

Leanna, voimia!

Ramika. Kiva, kun laitoit kuulumisia.

Ankkis. Jos mä oottaisin miestä avuksi, meillä jäis lakanat kokonaan viikkaamatta. Viikkaan lasten kanssa tai sitten käärin niin kuin pystyn ja laitan mankeliin.

Tea. Mun mielestä nykyään on muutenkin jotenkin liian kova paine " hyvään parisuhteeseen" tai siis, että yhteiselon pitäis olla jotain erityistä. Toki jokainen kaipaa välillä piristystä ja parisuhdetta on hyvä hoitaa,mutta silti. No joo, tuumii hän, jolla tuota pikkulapsivaihetta on kestänyt viimeiset 6v ja risat ja sen kuin jatkuu vain....

Sakemannipenni. Jokos asiat rupeaa järjestymään?

Hyvää yötä ystäväiset

T@hti

Vierailija
18/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui meillä vapunpäivän iltana:

Raps ja naks, ulko-ovi auki kolmen päivän poissaolon jälkeen. Nuuh, kumma haju. Nuuh uudestaan, todella paha haju. " Selvä homma" , sanoi mies. " Täällä on hometta."

Eikös se niin ole, että elämä olisi todella tylsää ilman odottamattomia käänteitä?

Muutamassa päivässä on tapahtunut paljon. Yksi mahdollinen paikka on lopulta löydetty, hankittu varalle vuokra-asunto ja pe tai ma tulee joku vakuutusyhtiön lähettämä asiantuntijafirma paikalle. Suurin järkytys ja paniikki on rauhoittunut. Motin takia harmittaa edelleen, olen tätä epäillyt ja selvitellyt jo aeimmin, mutta kun kukaan ei ota kantaa ja terveystarkastajan kommentit tammikuussa veivät vain ojasta allikkoon.Selvisi syy kuitenkin sille, miksi lapsi on aina sairas:( On tämä aikamoinen sotku, ei nämä meidän kuviot asumisineen ym. olleet helppoja aiemminkaan.

No, tämä vaikuttaa eniten nyt taloudellisesti ja materiaalisesti ja niistä selviää aina. Yritämme positiivisesti ajatella, että tämä on sysäys eteenpäin näiden kuvioiden saattamiselle järkevämmiksi ja lopetamme vuosia jatkuneen soutamisen ja huopaamisen. Nyt on pakko toimia! Tosin nyt vaan pelottaa, että kuka tämä lystin maksaa.

Tealle lämmin hali. En oikein osaa muuta sanoa. Seuraamme koko ajan monen hyvin läheisen ystävämme lapsettomuustaistelua ja oma olo on nöyrä. Minäkin ajattelen nykyään että, jos saamme enää lapsia.

Tavattiin Lila, lapset, Lilan vanhemmat ja sisko. Olipas piristävä reissu. Yleensä niin arasteleva ja ujosteleva Motti oli valmis adoptoimaan Sinin isovanhemmat itselleen, ei vierastanut ja niin tykkäsi leikkiä:) Rosa oli kasvanut silmissä ja niin topakasti jo kannatteli päätään.

Nyt sohvalle miehen syliin. En kyllä myönnä varastaneeni koko syysmammaporukan libidoja, vaikka meillä sen vierailu on tasaisen varmaa;) Laitan kiertoon sen verran minkä voin:)

Woimia kaikille väsyn, ongelmien ja erinäisten harmistuksien keskelle!

Aavis ja Motti

Vierailija
19/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perisuhdekiemurat ei kai ole helppoja koskaan. Meillä suhde muuten kunnossa ja kaikki ok (ellei sitä libidon puuttumista lasketa... ;), mutta meitä hiertää pahasti miehen työajat (yrittäjä, tekee töitä aamu kuudesta ilta kahdeksaan usein kesällä, kun sesonkiaika, talvella kyllä tekee vähän vähemmän töitä, " vaan" 7-17..... ) ja siitä johtuvat ongelmat

- mä olen melkein yh-äiti välillä ja tuntuu, että

- mä en pääse ikinä mihinkään

- mä en pääse jumpalle

- mies ei pääse mihinkän

- mies ei ehdi harrastaa tai nähdä kavereita

- me ei nähdä juuri viikolla toisiamme, eli

- ei puhuta, ei pussata, ei muutakaan

Sit kun mies tulee illalla töistä, mä oon jo niin väsynyt että jaksan vaan nalkuttaa. Tai sit karkaan samalla ovenavauksella tuulettumaan lenkille, ja kun tuun mennäänkin jo ite nukkumaan. Ei siis ole yhteistä aikaa. Ei puhuta. Ehkä pari lausetta tyyliin, kävitkö kaupassa? Mennäänkö nukkuun? Ja väsyneenä (molemmat) tulee joskus tiuskittua turhastakin....

Paitsi viikonloppusin. Sillon on aikaa, mutta taapero vie kyllä nyt kaiken ajan aika totaalisesti. Ei siis yhteistä laatuaikaa sillonkaan.

Mutta mutta. Mäkin ajattelen että nyt on vaan tällainen aika liitossa. NIin kauan kun lapset on pieniä tää ei tuu olemaan kovin helppoa aina, mutta uskon että kun meillä onneks pohja kunnossa tää kestää ja parempia aikoja on luvassa. Pakko uskoo siihen, ei tätä muuten jaksais. Ollaan oltu yhdessä jo 14 vuotta, joten onneksi tunnetaan toisemme jo hyvin. Tuohon aikaan on mahtunut ennekin huonoja aikoja ja sitten taas parempia ja onnellisempia aikoja. Nyt on onnellinen aika, sanoisin, vaikkakin hyvin väsynyt ja toisinaan yksinäinen onnellinen.

jeps. Olisikohan parempi hoitaa parisuhdetta kuitenkin tuon miehen kanssa kun teidän.... ei pahalla, ja suuri kiitos taas kuuntelemisesta, mutta ei tämä keskustelemattomuus taida tällätavoin loppua.... Menen koittamaan saisiko ukosta jonkun lauseen vielä irti ennekuin se sammuu tuohon sohvalle.....

öitä.

Vierailija
20/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hö, se menikin saunaan. Mä en jaksa mennä, taidan mennä nukkumaan.

olisin kyllä kaivannut syliä. Luin just vauvalehdestä kuinka keskenmenoriskit on just nyt suurimmillaan.... Ei tässä voi kun yrittä olla ajattelematta pahinta ja toivoa parasta. Ja kiittää tästä mitä on annettu. Lapset on tosiaan lahja.

nyt poistun. kauniita unia kaikille!

äk