Eilen illalla kolme meikattua teini-tyttöä tuli vastaan keppihevosilla ratsastaen
Kiersivät ilmeisesti pururataa. Olinhan minä kuullut tuosta isojen tyttöjen keppihevostelusta, mutta sen näkeminen ensimmäisen kerran oli hämmentävä kokemus!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kauhistus! Heillähän saattoi luoja paratkoon olla hauskaa!
Nimenomaan tuli mieleen, että voisi lähteä kokeilemaan mummoköörissä. Eli 50 vuotiaiden kavereiden kanssa. Jos meillä ei olisi hauskaa, niin muilla ainakin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja älkää vaan sanoko, että se on ihan normaalia ja eihän siinä satuteta ketään ja kiva että nuoret tekee jotain - mä sanon että on vlttu sairasta porukkaa jos kepeillä hyppii isot akat kun pitäisi olla jo telakalla kakaraa maailmaa ponnistelemassa !
Sitten nämä sinunlaiset aikuiset akat samaan aikaan jonottaa muumimukeja ja Lidlin vaatemallistoa aamustavarhaisesta alkaen ja yrittää trokata niitä tonnilla eteenpäin ilman minkäänlaista häpyä.
Näkisin keppihevostelun paljon normaalimpana. Ja samalla on pelottavaa, että sinunlaisesi aikuiset akat antavat käyttäytymismallia omille lapsilleen, kuinka kunnioitetaan toisia ihmisiä.
Keppihevoset ollaan tehty jotta hevosia voidaan pilkata ja kamelinpaskajuttua suosia feat.cledos.
Simpanssi juutalaiset ovat keksineet tämän ilmeisesti ååkkosillaan.
Koirat ovat koiria. Sudet ovat koiria.
Minusta tuo on hieno juttu. Kokeilkaan itse hyppiä pururataa pitkin, niin treenistä käy. Yllätyin, kun jotkut paheksuu.
Se ei ole yhtään hassua että aikuiset miehet potkiskelee edelleen palloa, mutta kaikki mitä tytöt tekee on väärin ja kaikki tilaisuudet halventaa ja alentaa käytetään. Mitä kiltimpi mies, sitä rankempaa kyykytystä.