Yritetään lasta, mies haluaa pelkkää vaniljaseksiä
Meidän normaaliin seksiin kuuluu erilaisia asuja, tuhmien puhumista, sitomista ym. Ei tietenkään kaikkea kerralla ja jatkuvasti, mutta yleensä jotain kumminkin. Nyt kun yritetään lasta, mies ei enää halua mitään noista, ei kuulemma tunnu sopivalta. Minä taas kaipaan sitä normaalia. Kumpi meistä on outo?
Kommentit (56)
Oonkohan itsekin saanut alkuni pallo suussa ja metallikoukku pakaroiden välissä. Selittäisi paljon
Nöinon kirjoitti:
MInä en tiedä mitä on vaniljaseksi? Olenko epänormaali.
Sanoisin, että olet normaalia "terveempi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmmmm. Miks porukka vastaa että tulee olemaan vaniljaseksiä jatkossakin? Kyllä raskaana ollessa voi myös olla vaikka fetissejä (ei mitään rajua tosin) mutta onpahan kuitenkin. Ja myöhemmin kans vaikka oliskin vanhempia niin saa silti harrastaa kaikenlaista seksiä.
Öö no siksi että mies haluaa sitä vaniljaa eikä mitään aloittajan fetissejä?
Luultavasti tuo mies ei kyllä halua aloittajan kanssa mitään seksiä sitten raskausaikana ja lapsen tultuakin aloittajasta tulee hänen silmissään pelkkä äityli ja se siitä seksistä.
Mitä helve"tin vaniljaa?
Vierailija kirjoitti:
Monen muun lailla ihmettelen, miksi vanilja on jotenkin halveksittua.
Ei se yleisesti ole halveksittua. "Vaniljaseksi" on lähinnä kinkyväen humoristinen vastaveto heihin itseensä kohdistettuun halveksuntaan ("pervoiksi" haukkuminen jne.).
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan itsekin saanut alkuni pallo suussa ja metallikoukku pakaroiden välissä. Selittäisi paljon
Mitä sitten? Jos äiti nauttii ja saa orkkuja niin eikö se ole hyvä asia?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tästä kokemusta. Kun meillä ruvettiin yrittämään lasta ajattelin, että olen yrittämässä lasta, enkä harrastamassa seksiä, niin tyhmältä kuin se kuulostaakin. Halusin silloin, että nuo kerrat ovat sellaisia puhtoisia ja eräällä tavalla viattomia, kun olemme kuitenkin vauvaa alkaan saattamassa. Silloin tuo yhdyntä tuntui arvokkaammalta ja "pyhämmältä" ja sai ainakin minun päässäni kokonaan uuden merkityksen. Ei olisi mieleenkään tullut mikään rajumpi seksi, kun en minä ainakaan halunnut ajatella, että lapsi sai alkunsa jossain sitomisleikissä tms. . Tällainen outo mielleyhtymä. Lapsen saannin jälkeen on sitten puuhasteltu kaikenlaista.
🤮
Lapsesta tulee sadisti jos se saatetaan alkuun BDSM-menetelmällä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsesta tulee sadisti jos se saatetaan alkuun BDSM-menetelmällä.
Ja millähän perusteella?
Mitä jos lapsi saa alkunsa minuuttimunalta? Työntö ja se oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tästä kokemusta. Kun meillä ruvettiin yrittämään lasta ajattelin, että olen yrittämässä lasta, enkä harrastamassa seksiä, niin tyhmältä kuin se kuulostaakin. Halusin silloin, että nuo kerrat ovat sellaisia puhtoisia ja eräällä tavalla viattomia, kun olemme kuitenkin vauvaa alkaan saattamassa. Silloin tuo yhdyntä tuntui arvokkaammalta ja "pyhämmältä" ja sai ainakin minun päässäni kokonaan uuden merkityksen. Ei olisi mieleenkään tullut mikään rajumpi seksi, kun en minä ainakaan halunnut ajatella, että lapsi sai alkunsa jossain sitomisleikissä tms. . Tällainen outo mielleyhtymä. Lapsen saannin jälkeen on sitten puuhasteltu kaikenlaista.
Handmaids tale. Siinäkin siittäminen oli pyhä tapahtuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän pliis vertaa mihinkään kuvitteelliseen sarjaan. Seuraan itsekin ja on todella ahdistavaa katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän pliis vertaa mihinkään kuvitteelliseen sarjaan. Seuraan itsekin ja on todella ahdistavaa katseltavaa.
Lisään vielä, että hyvä sarja onkin ja hyvä, että nostaa esiin puheenaiheita, että mitä jos meilläkin. Aika karmivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on mennyt ihan perushommatkin tosi säätämiseksi. Tuo kivespusseista kattokruunusta roikkuminen oli niin hyvä, sitähän se joillakin on. Ei helevata. Mie en kestä!
Samaa mietin. Onko se sitten media, mikä antaa kuvan, että hellää rakastelua ei saisi enää olla vaan kaiken pitää olla niin erikoista ”runttaamista.”
En ole missään nähnyt mitään viitteitä, ettei halutessaan saisi rakastella hellästi. Saa myös runtata erikoisesti, jos siitä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä on vaniljaseksi????
Osapuilleen lähetyssaarnaaja pimeässä peiton alla. Tai jos rohkeiksi ryhdytään, niin valoisassa peiton päällä... Kilttiä tavallista seksiä siis.
No ei. Vaniljaseksillä tarkoitetaan ihan vaan perusseksiä, vertaa nyt vaikka jätskimakujen vanilja. Ei se mitään estoisuutta tai häpeilyä (”pimeässä peiton alla”) välttämättä sisällä vaan kaikki perinteisimmät tyylit asennonvaihteluineen ja suusekseineen. Kaikki ”erikoisempi” on sitten sitä lisämaustetta, ettei enää olla vaniljaa.
Monen muun lailla ihmettelen, miksi vanilja on jotenkin halveksittua. Itse harrastan seksiä läheisyyden ja henkisen yhteyden vuoksi, mulle hellä rakastelu on just oikeaa enkä huoli mitään muuta, vaikka media pitäisi mua kuinka vanhoillisena tahansa. Kukin toivottavasti saa ja antaa sellaista seksiä, joka tuottaa itselle ja kumppanille orgasmeja.
Ei kai sitä kukaan halveksu, paitsi sellaiset tyypit (usein nuoret), joilla on jokin tarve todistella jotain itselleen tai toisille. Ja sellaiset ehkä, jotka ei saa mitään irti perusseksistä. Näihin kuuluu ihmisiä, jotka eivät ole kovin seksuaalisia ja tarvitsevat kauheasti virikkeitä, mutta myös sellaisia tyyppejä, joiden suhteen kannattaa olla varovainen - esim. sellaisia jotka haluavat aina alistaa tai satuttaa.
Me leikitään aina että ollaan sisko ja veli. Oli kyllä tuhman tuntuista silloin kun tehtiin lapsia :)
Vierailija kirjoitti:
Me leikitään aina että ollaan sisko ja veli. Oli kyllä tuhman tuntuista silloin kun tehtiin lapsia :)
Ihan mielelläni olisin ollut ilman tätä tietoa. Yöks. Nämä asiat on hei yksityisiä.
Öö no siksi että mies haluaa sitä vaniljaa eikä mitään aloittajan fetissejä?
Luultavasti tuo mies ei kyllä halua aloittajan kanssa mitään seksiä sitten raskausaikana ja lapsen tultuakin aloittajasta tulee hänen silmissään pelkkä äityli ja se siitä seksistä.