Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoimet päiväkodit ja asukaspuistot, Espoo

Urvelo
22.08.2018 |

Onko täällä ketään joka olisi käynyt Espoon avoimissa päiväkodeissa / asukaspuistoissa.... Mihin näissä yleensä jätetään vauvan vaunut? Ulos? Ensimmäinen lapseni on vasta muutaman kuukauden ja minulla vähän hakusessa vielä kaikki... Aika epävarma olen lähtemään liikkeelle vauvan kanssa :( tarviiko olla vaunuihin lukko jos jää ulos? Onkohan noissa paikoissa paljon muitakin "uusia äitejä".... Tuntuu että olen ihan nolo kun olen niin epävarma kaikesta.. Helposti sitä jää vaan kotiin tuijottamaan seinää vaikka haluaisi oikeasti ihmisten ilmoille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt vain Suviniityn avoimessa. Siellä on joku vauvaryhmä, johon kokoontuu ”ohjatusti” samanikäisten vauvojen äidit kerran viikossa. Helpompi varmaan alkaa juttusille tuolla, kuin ihan kenen sattuu kanssa.

Suviniityssä rattaat jätetään sisälle aulaan, ei tarvii lukita. Asukaspuistoissa ja avoimissa päiväkodeissa on ohjattua muskaria yms. aamupäivisin, mihin saa vapaasti mennä. Etsi facebookista kunkin paikan oma sivu, siellä julkaistaan viikko-ohjelmat. Mikä sulle on lähin paikka?

Vierailija
2/4 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähde vaan rohkeasti! Itse tein esikoisen kohdalla sen mokan, että aloin käydä asukaspuistoissa yms. vasta kun lapsi oli melkein vuoden. Tuntui epämukavalta mennä pienen vauvan kanssa vain itsensä takia, isomman vauvan kanssa pystyi menemään se lapsi edellä ikään kuin leikkiseuraa hakemaan. Mutta sittenhän ne kaikki muut samanikäisten äidit jo tunsi toisensa ja olin ihan outsideri!

Ja etsi facebookista, onko teidän asuinalueella oma lapsiperheiden ryhmä ja huutele siellä vaikka vaunutteluseuraa.

T. Ykkönen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Mulla varmaankin olisi lähin haukilahdessa.. Pitääkin kunnolla tutkia netistä ohjelmia jne :) ap

Vierailija
4/4 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tulla vauvaryhmiin Ison Omenan Chappleen maanantaisin klo 13-14.30 tai klo 15-16.30! Hyvä meininki, lastenlauluja, pieni hartaus ja jonkun aiheen käsittelyä. Esim. tänään puhuttiin vauvan temperamentista. Tilat on hyvät ja vaunut saa mukaan aulaan. Ohjaajat auttavat ja esim.tarvittaessa pitävät vauvoja sylissä. Siellä tutustuu hyvin muihin kun on aina nimikierros ja yhteistä ohjelmaa. Hedelmiä tai pullaa aina tarjolla kahvin kanssa! Löytyy myös Facebookissa: Chapple Esikko syksy 2018.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi