Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moniteholasit, en taida tottua.

Vierailija
22.08.2018 |

Ihan itkettää kun nää on niin hankalat. Ei oo montaa päivää ollu vielä ja sanotaan kyllä että tottuminen vie aikaa. Mut en tiedä opinko ollenkaan. Miten kauan teillä on menny tottuminen?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut monitehot kohta 5v, eikä mitään ongelmia niiden kanssa. Tätä ei varmaan kukaan usko, mutta ne tuntui heti hyvältä. Olin tyytyväinen, kun vihdoinkin näin kunnolla.

Mulla sama ja linssit on vahvat, sillä en näe mitään ilman laseja.

Vierailija
82/84 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ostaa halpisketjujen muka kalleimpia laseja ja totuttelee niihin viikkoja... niin missähän vika? Ostakaa kunnon liikkeistä kunnon silmälasit...

Ja pyh! Kyllä se on normaalia, että tottuminen kestää...ja jotkut ei totu ikinä vaikka olisi mistä liikkeestä ostanut.

Jos ei totu ikinä, vika on laseissa. Ss oli se liike, johon palautin lasit, vaikka eivät olleet edes halvimmat.

Kun vahvuus muuttuu paljon, pari viikkoa voi mennä "kuin humalassa", mutta ei enempää.

Nää on mun ekat kaksiteholasit. 

Mulla ei tullut ollenkaan tollaista humala oloa, eikä tie näytä muhkuraiselta. Heti alussa tuntui ok. Mutta nyt viikossa sattuu silmiin ja tää lähinäkö näyttää sumealts ja ns. taustan kanssa. Otin samalla aurinko lasit ihan kaukolaseina, niin ne tuntuu paljon kirkkaimmilta ja paremmilta kuin nämä kaksiteholasit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5cm päästä kun katsoo tekstiä niin on hyvät, mutta sitä kauempaa on sellaista sumeutta. 

Vierailija
84/84 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monitehoissa on ihan oikeasti merkitystä sillä linssien hinnalla, eli laadulla. Edulliset on hiottu siten, että näköalue voi olla kapea ja vääristymiä voi tulla helposti. Tottakai jokaisen silmät ja aivot ovat erilaiset, että eihän sitä taata voi että huippulinssikään toimisi täydellisesti, mutta yleisesti ottaen niissä laaduissa on isoja eroja. Tottumista se usein vie silti jokusen viikon helpostikin.