Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hiukset lättänät? Miten ne saa tuuheaksi?

Vierailija
22.08.2018 |

ja niin jo kokeiltu marketin tuuheuttavia shampoita ja hoitoaineita

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans oli vuosikymmenet lättänät liruhiukset, kun käytin markettien shamppoita. Vauhdoin Ruohonjuuren palashamppoisiin ja nyt on tuuhean ja paksumman näköinen tukka, jota on myös helpompi laittaa.

Vierailija
2/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ehdottaa samaa eli saippuaa. Itse käytän hiustenpesussa tätä

https://www.villasofia.fi/tuote/arganoljy-tayttosaippua-narulla/

Ekalla kerralla kyllä mietin että mitä tuli tehtyä, kun hiukset olivat tahmaisena möykkynä. Mutta kuivuttuaan tosi hyvät.

Pesen siis saippualla kahteen kertaan ja huuhtelun sitten viileällä vedellä, jossa omenaviinietikkaa (n litra vettä ja vajaa 0.5 dl omenaviinietikkaa).

Muotovaahtojen ym käyttötarve jäänyt minimiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Föönaamalla. Kevyt geeli alle. 

Vierailija
4/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kaljuuntuminen on tabu. - Onneksi  se on montakertaa  harviaisempaa kuin miehillä, vaikka näin sanoessani ne naiset jotka kokevat kajuuntumista  voimaksta harvenemista saattavneat kokevat olonsa entistä heikommaksi. Harmillista on, etteivät kaikki tajua  ettei kaljuuntuminen ole aina vain omasta tahdosta ja halusta riippuvainen asia.

Vierailija
5/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuspuuterilla, muotovaahdon kanssa pää alaspäin föönaamalla, kuivashampoolla. Tupeeraamalla.

Vierailija
6/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo palashampoo ja etikkahuuhtelu hoitoaineen sijasta on oikeasti tosi hyvä testata jos on semmoinen ohut hiuslaatu. Mulla kans ollu nyt pari-kolme vuotta tuollainen hiustenpesurutiini.

Biotiinilisä saattaisi olla paikallaan. Katso myös, että saat ravinnosta tarpeeksi proteiinia.

Tukan päivittäisessä laittamisessa suolasuihke, hiuspuuteri ja tupeeraaminen toimivat ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan