Miksi hiukset lättänät? Miten ne saa tuuheaksi?
ja niin jo kokeiltu marketin tuuheuttavia shampoita ja hoitoaineita
Kommentit (6)
Ajattelin ehdottaa samaa eli saippuaa. Itse käytän hiustenpesussa tätä
https://www.villasofia.fi/tuote/arganoljy-tayttosaippua-narulla/
Ekalla kerralla kyllä mietin että mitä tuli tehtyä, kun hiukset olivat tahmaisena möykkynä. Mutta kuivuttuaan tosi hyvät.
Pesen siis saippualla kahteen kertaan ja huuhtelun sitten viileällä vedellä, jossa omenaviinietikkaa (n litra vettä ja vajaa 0.5 dl omenaviinietikkaa).
Muotovaahtojen ym käyttötarve jäänyt minimiin.
Naisten kaljuuntuminen on tabu. - Onneksi se on montakertaa harviaisempaa kuin miehillä, vaikka näin sanoessani ne naiset jotka kokevat kajuuntumista voimaksta harvenemista saattavneat kokevat olonsa entistä heikommaksi. Harmillista on, etteivät kaikki tajua ettei kaljuuntuminen ole aina vain omasta tahdosta ja halusta riippuvainen asia.
Hiuspuuterilla, muotovaahdon kanssa pää alaspäin föönaamalla, kuivashampoolla. Tupeeraamalla.
Tuo palashampoo ja etikkahuuhtelu hoitoaineen sijasta on oikeasti tosi hyvä testata jos on semmoinen ohut hiuslaatu. Mulla kans ollu nyt pari-kolme vuotta tuollainen hiustenpesurutiini.
Biotiinilisä saattaisi olla paikallaan. Katso myös, että saat ravinnosta tarpeeksi proteiinia.
Tukan päivittäisessä laittamisessa suolasuihke, hiuspuuteri ja tupeeraaminen toimivat ainakin.
Mulla kans oli vuosikymmenet lättänät liruhiukset, kun käytin markettien shamppoita. Vauhdoin Ruohonjuuren palashamppoisiin ja nyt on tuuhean ja paksumman näköinen tukka, jota on myös helpompi laittaa.