Inhottaako muista istua joukkoliikennevälineessä, jossa penkit ovat vastakkain?
Olenko ainut? Vaikea välttää toisen katsetta ja sitten kun molemmat tekee sitä..
Kommentit (39)
Pidän. Tuijotan syvän ruskeilla nappisilmilläni vastapäätä istuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää ihan siksi, että pitkäjalkaisena jalkani eivät mahdu sinne vastakkain istuvan jalkojen kanssa.
Olisi vaihteeksi hauska nähdä vastaava maininta, jossa henkilöllä ei olisi tarkoitusta kerskailla jollain ominaisuudellaan.
Sinulla on ilmeisesti hieman vaikeuksia hahmottaa kerskailun ja kärsimyksen eroa?
Ei kukaan voi kärsiä pitkistä jaloista!
No eihän minä niistä jaoista kärsikään, vaan siitä että penkit on asennettu niin lähelle toisinaan ettei pitkäjalkainen mahdu sinne istumaan mukavasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää ihan siksi, että pitkäjalkaisena jalkani eivät mahdu sinne vastakkain istuvan jalkojen kanssa.
Olisi vaihteeksi hauska nähdä vastaava maininta, jossa henkilöllä ei olisi tarkoitusta kerskailla jollain ominaisuudellaan.
Sinulla on ilmeisesti hieman vaikeuksia hahmottaa kerskailun ja kärsimyksen eroa?
No eihän minä niistä jaoista kärsikään, vaan siitä että penkit on asennettu niin lähelle toisinaan ettei pitkäjalkainen mahdu sinne istumaan mukavasti!
Miksi sitten istut sellaisella penkillä?
Vai suomalainen voi tehdä tällaisen aloituksen. Apua, joku istuu vastapäätä - vielä kamalampaa jos viereen tulee.
Ei, minusta on mielenkiintoista katsoa ihmisten kasvoja ja miettiä minkälaista heidän elämänsä on.
En tietenkään tuijota ketään, siitä ei ole kyse.
Nykyään lähes kaikki räpläävät älykkäänsä eli itse asiassa voi katsoa rauhassakin.
Et ole ainut, metroissa kulkemista inhoan tuon takia yli kaiken, ja pidin enemmän vanhoista raitiovaunuista, uusissa penkit vastakkain.
Metrossa ei enää haittaa. Olen jo niin tottunut matkustaja, samoin varmaan monet muutkin. Eikä mun metromatka kestä kuin 15 min. Junassa en tykkää, tulin kerran Lappeenrannasta Hkiin sellaisella paikalla ja kärsin koko matkan.
No ei inhota, mutta vaivaannuttavaa erityisesti metrossa kun ikkunastakaan ei voi katsella kun ei siellä ole kuin pimeän tunnelin seinät. Ei oikein tiedä mihin katsoa joten pakko kai sitä puhelinta tuijottaa. Tuli tuosta ikkunasta katselusta mieleen, että miten kiusallista se onkaan kun katseet kohtaa vastapäätä istuvan kanssa ikkunalasin kautta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten istut sellaisella penkillä?
Palaapa takaisin lähtöruutuun lukemalla tämän ketjun aloitus huolellisesti ajatuksella uudestaan.
Ei ole ongelmaa. Pitkän matkan junassa tosin mieluummin istun peräkkäin olevassa penkissä.
Metrossa ennen kännyköitä luin aina jotain ja nykyään selaan puhelinta tai sitten luen. Minua ei vähääkään kiinnosta ketä vieressä tai vastapäätä istuu. Vanhana stadilaisena olen tottunut kulkemaan. Jos junaan tai sporaan tulee joku haiseva spuge tai muu häirikkö niin siirryn muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vai suomalainen voi tehdä tällaisen aloituksen. Apua, joku istuu vastapäätä - vielä kamalampaa jos viereen tulee.
Mua taas ei haittaa jos viereen tulee. En näe hänen tuijotustaan tai kasvoja.
Ei inhota, jos siinä istuu kaveri tai joku muu hyvä tyyppi. Ja sekään ei haittaisi, jos löytäisi vaikka aviomiehen vastakkaiselta penkiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei inhota, jos siinä istuu kaveri tai joku muu hyvä tyyppi. Ja sekään ei haittaisi, jos löytäisi vaikka aviomiehen vastakkaiselta penkiltä.
Kuinka usein tuollaista tapahtuu että voi johonkin ihmiseen tutustua niissä merkeissä yleisissä kulkuneuvoissa, ainakaan selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, enkä ole vaivaantunut.
Samoin. Mitä vaivannutavaa siinä nyt voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, enkä ole vaivaantunut.
Mut ehkä Porvoossa voisit olla. Siis vaivaantunut.
Se on ihan kamalaa ja todella kiusallista. En tiedä, minne katsoisin ja mitä tekisin. Hävettää olla siinä. Kiusallista erityisesti pitkillä junamatkoilla. Lyhyet matkat on ok.
Ei. Mutta saan aina vihaisia katseita, jos istun suoraan vastapäätä vaikka keskemmälläkin olisi tilaa. Mun mielestä olisi hölmöä istua keskipaikalle, ja sitten seuraava istumaan haluava joutuisi puikkelehtia hankalasti sinne ikkunapaikalle. Jos siis on vaikka kolme penkkiä vierekkäin ja samat kolme vastapäätä, ja toisen rivin ikkuna- ja reunapaikalla istuu jotkut jo, niin menen vastakkaisen rivin ikkunapaikalle.