Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaako muista istua joukkoliikennevälineessä, jossa penkit ovat vastakkain?

Vierailija
22.08.2018 |

Olenko ainut? Vaikea välttää toisen katsetta ja sitten kun molemmat tekee sitä..

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti inhota mutta mieluummin istun muualla.

Vierailija
2/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa koko joukkoliikenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. En tykkää edes siitä kun junissa käytävän toisen puolen penkit vastakkain. Ei inhota, en vaan tykkää.

Vierailija
4/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa. Täydessä junassa jouduin istumaan tällaisella paikalla ja vastapäätäni istui nainen, joka kutoi (tai oli kutovinaan) villasukkaa ja tuijotti koko matkan ajan silmälasiensa alta minua hymyillen. Oli vähän vaivaannuttavaa siinä istua.

Vierailija
5/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaannuttavaa. Varsinkin jalkojen ja polvien asettelu niin, ettei ole kosketuksessa vastapäätä istuvaan. Jos vastapuolellakin on pitkät jalat, niin pahenee vaan.

Vierailija
6/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, välillä tulee vaivaannuttava olo jos huomaan jonkun katselevan minua. 

Vierailija
7/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei. 

Vierailija
8/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ihan siksi, että pitkäjalkaisena jalkani eivät mahdu sinne vastakkain istuvan jalkojen kanssa.

Vierailija
9/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herraisä.Suomalaisten first world problems...

Vierailija
10/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, enkä ole vaivaantunut.

Vierailija
11/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa. Täydessä junassa jouduin istumaan tällaisella paikalla ja vastapäätäni istui nainen, joka kutoi (tai oli kutovinaan) villasukkaa ja tuijotti koko matkan ajan silmälasiensa alta minua hymyillen. Oli vähän vaivaannuttavaa siinä istua.

Joku kattonut vähän liikaa elokuvia.

Vierailija
12/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mut aika helposti sitä katsekontaktia voi välttää vaikka se silti häiritseekin. Mielummin menen kuitenkin bussilla kun junalla tai metrolla tän takia.

Vierailija
13/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kattonut vähän liikaa elokuvia.

Kumpi heistä?

Vierailija
14/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää ihan siksi, että pitkäjalkaisena jalkani eivät mahdu sinne vastakkain istuvan jalkojen kanssa.

Olisi vaihteeksi hauska nähdä vastaava maininta, jossa henkilöllä ei olisi tarkoitusta kerskailla jollain ominaisuudellaan.

Vierailija
15/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kännykän käteeni ja yritän psyykata itseni niin että kukaan muu ei ole bussissa tai metrossa.

Vierailija
16/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, katselen aina ikkunasta ulos. Enemmän haittaa jos joku istuu viereen :D

Vierailija
17/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keskityn kirjaani tai kännykkääni enkä todellakaan vahtaa sitä vastapäätä istuvaa.

Vierailija
18/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi vaihteeksi hauska nähdä vastaava maininta, jossa henkilöllä ei olisi tarkoitusta kerskailla jollain ominaisuudellaan.

Sinulla on ilmeisesti hieman vaikeuksia hahmottaa kerskailun ja kärsimyksen eroa?

Vierailija
19/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, mutta jos tulee joku komea mies vastapäätä niin menen hämilleni tai vaivaannun.

Vierailija
20/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Junassa ja onnibussissa varaan usein juuri sellaisen paikan, jos varaushetkellä vastakkainen paikka on vapaa. Yleensä siihen vastapäätä ei tule ketään, jolloin itsellä on reilusti jalkatilaa ja pöytä käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi