Miksi juoruilet tyttäresi kuukautisista Facebookin Tyttöjen äidit -ryhmässä?
Omalla nimellä ja naamalla. Eikö oikeasti ihmisillä ole yhtään järkeä päässä?
Kommentit (47)
Remmistä saisi antaa, ihan oikeasti. Tätä tekevät äidit H Ä V E T K Ä Ä!!
Sairasta! Olisiko lastensuojeluilmoituksen paikka?
Tuollahan voi olla vaikka minkälaisia sairaita stalkkeripervoja ja rikollisia lukemassa!
Kiitos vinkistä ap. ;) t: stalkkerisetä
Jos minun äiti tekisi jotain tuollaista käsittämättömän julmaa ja ala-arvoista minulle, niin en puhuisi hänelle enää koskaan eli hän olisi minulle kuin kuollut siitä lähtien, pyytäisin että joku toinen fiksu & tervejärkinen perhe adoptoi minut, ja haastaisin äidin tuollaisesta JULKISESTA nöyryytyksestä ja kunnianloukkauksesta oikeuteen heti kun täyttäisin 18-vuotta!
En juorua. En ole koskaan kuullut tuollaisesta ryhmästä, enkä eden ole facebookissa.
Vierailija kirjoitti:
En juorua. En ole koskaan kuullut tuollaisesta ryhmästä, enkä eden ole facebookissa.
Piti sitte kuitenki tulla avautuun...
Ei kai nyt kukaan normaaliälyinen tuollaista tee?
Hyi. Tulee mieleen kauhuleffa Carrie, jossa tyttöä piinattiin kun hänen kuukautiset alkoivat ja häntä kohti heiteltiin terveyssiteitä ja tamponeja koulussa!
Vierailija kirjoitti:
Onko kuukautiset oikeasti kiihottavat jonkun mielestä?
Jotain verisiä haisevia limaklönttejä, en ymmärrä.
Koska olen wt-juntti ja hiukan jälkeenjäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kuukautiset oikeasti kiihottavat jonkun mielestä?
Jotain verisiä haisevia limaklönttejä, en ymmärrä.
On niitä sairaampiakin fetissejä.
Vierailija kirjoitti:
Omalla nimellä ja naamalla. Eikö oikeasti ihmisillä ole yhtään järkeä päässä?
Mikset kysy häneltä?
Ei se juoruilua ole. Jos näistä asioista puhutaan avoimesti niin ne eivät enää ole tabuja.
En edes kuulu faboon.
En kyllä tajua niitäkään äitejä jotka kyselevät aiheesta täältä. Kyllä noi on käyty jo peruskoulussa läpi ja jos on päässyt unohtumaan niin google auttaa
Vierailija kirjoitti:
Ei se juoruilua ole. Jos näistä asioista puhutaan avoimesti niin ne eivät enää ole tabuja.
Toisten asioista ei ole kiva puhua ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen puhukoon omista kuukautisistaan, ei muiden.
Miksi itse juoruilet koko lähteen tänne? Haluat nöyryyttää lasta lisää?
”Mun tyttärellä on vaikea masennus ja hän on yrittänyt tappaa itsensä. Lisäksi hän kärsii kivuliaista peräpukamista ja ulostaa epäsäännöllisesti. Eikä tämä ole mitään juoruilua, koska jos avoimesti puhuu, se ei ole tabu”.
Vierailija kirjoitti:
No silloin voi puhua omista menkoista avoimesti ja rikkoa niitä tabuja, jos haluaa olla edistyksellinen.
Oikeesti??? Ei ole typeryydellä rajaa. Tietääkö hän nää tytöt???