Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdeaika

Vierailija
22.08.2018 |

Miten olette järjestäneet parisuhdeaikaa ja millaista se on? Vietättekö joka päivä aikaa yhdessä?
Meillä mies on aina töissä ja minä lasten kanssa kotona ja tuntuu, että parisuhde on se viimeinen joka miehellä on mielessä. Tilanne ahdistaa, olen puhunut toiveistani ja odotuksista, mutta mikään ei muutu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko järjestänyt sitä yhteistä aikaa vai odotatko, että mies hoitaa kaiken?

Vierailija
2/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeaikaa on kotona iltaisin klo 21 kun lapset unilla. Mitään muuta parisuhdeaikaa ei ole ollut 10 vuoteen, kun isovanhemmat eivät halua sekuntiakaan hoitaa lapsia eivätkä lapsettomat sisaruksetkaan edes rahasta (20e tuntipalkkaa tarjonnut).

Meillä kolme lasta joista nuorin on pieni joten seuraavakin 10v menee siten että kahdestaan ei päästä mihinkään. Mutta kaikkeen tottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan yhdessä, joten tuleehan sitä aikaa vietettyä joka päivä yhdessä. Meidän yhteinen aika on nyt tätä arkea lasten kanssa. Ja jäähän sitä yhteistä aikaakin kun lapset on mennyt nukkumaan. 

Vierailija
4/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut toiveista ja odotuksista, mutta oletko itse ponnistellun niiden eteen? Naisilla tuntuu olevan vallalla käsitys, että miesten pitää tarjota sitä elämää ja heidän ei pidä itse tehdä mitään muuta kuin piiska kourassa miehen selän vaatia.

Vierailija
5/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me joka päivä hetki sohvalla istutaan yhdessä kun lapsi nukahtanut. Noin joka toinen viikko tai viikonloppu lapsi on mummolassa hoidossa tai yökylässä ja silloin sit on aikaa tehdä suuremmin esim. Käydä syömässä tai mikä nyt huvittaakin :)

Vierailija
6/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen aika voisi olla vaikka telkkarin katsomista kainalossa, en odota mitään Pariisin matkoja yms. Meillä se olen minä joka tekee aloitteet eli olen yrittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän