Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla 3-5v. lapsi? Kysy häneltä seuraavaa:

Vierailija
22.08.2018 |

”Onko sinulla ollut minun lisäkseni muita äitejä tai isejä?”

Tai oletko asunut muualla kuin tässä talossa?

Kiinnostaisi tietää lastenne entisistä elämistä, tai kuulla mitä tuon ikäiset onnistuvat sepittämään

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin. Hän vastasi, ettei ole asunut muissa perheissä. Hän sanoi, että hänet toimitettiin pakettina tänne. 

Vierailija
22/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasta ei pidä psyykata, mielikuvitus on muutenkin vasta kehittymässä, lapsi voi kokea pelottavana tuollaiset yliluonnolliset asiat, vaikka itse uskoisit näihin, niin lapsen täytyy antaa itse näistä muodostaa oma kokemus, eli jos lapsi näistä omaehtoisesti puhuu, niin silloin voidaan näistä keskustella sen oman näkemyksensä mukaan.

Ei lapsi erottele yliluonnollista ja luonnollista. Kaikki on yhtä ja samaa, asia on hänelle totta tai ei riippumatta siitä onko se aikuisen mielestä mielikuvitusta. Eikö tuolla perusteella joulupukista ja hammaskeijuista tarinointi ole vaarallista psyykkaamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet sairas. Kannattaa hakea apua ja puhua neuvolassa näistä utuistasi niin osaavat tarjot lapsillesi apua.

Vierailija
25/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaisi kyllä ap:n kysyä itseltään että mitä silloin lapsuudessa ihan oikeasti tapahtui. Ei edellisessä vaan ihan tässä elämässä.

Vierailija
26/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olet sairas. Kannattaa hakea apua ja puhua neuvolassa näistä utuistasi niin osaavat tarjot lapsillesi apua.

Tosikko. Eikä minulla onneksi ole lapsia.