Onko teillä naiset, miespuolisia ystäviä?
Kommentit (51)
On. Ollut nuorempana montakin, mutta kun muutimme eri maihin jäi yhteydenpito useimpien kanssa. Muutama vanha mieskaveri on vielä joihin pidän yhteyttä lähinnä virtuaalisesti Sen lisäksi pari uudempaa joiden kanssa nähdään silloin tälloin, epäsäännollisen säännollisesti. Käydään drinkillä, leffassa, konsertissa, näyttelyssä tai jossain päiväretkellä. Kukaan näistä ei ole ex, eikä kenenkään kanssa ole tehnyt mieli alkaa mitään säätoä.
Vierailija kirjoitti:
On moniakin, mm. työn ja harrastuksen kautta. Nähdään töissä tai harrastuksen parissa, vapaa-ajalla satunnaisesti, mutta ei kovin usein. Sitten on läheisin ystäväni, joka myös sattuu olemaan miespuolinen. Näemme noin kerran kuussa, miten nyt molemmat kiireiltämme ehditään. Ollaan oltu parhaita ystäviä jo 10 vuotta ja koskaan meidän välillä ei ole ollut mitään muuta kuin ystävyyttä, hän on kuin veli. Ei siis ole ollut seksiä, ei ihastumista, ei mitään eikä varmasti tulekaan. Olen onnellisesti kihloissa ja hän on myös kihlattuni kaveri, samoin hän on seurustellut jo muutaman vuoden ja hänen tyttöystävästään on tullut minulle hyvä ystävä.
N26
Johan alkoi selittelyt... ;)
On, aiempia hyviä työkavereita. Olemme tavanneet melko harvoin, koska he seurustelevat. Toisella on nuori miesystävä ja toisella vaimo. Sinkkuja tulee tavattua useammin.
Lollolllooooollllll täältä poistetaan viestit joissa kerrotaan, ettei ole miespuolisia ystäviä eikä tule :D
AHAHAHAHAHAHA m#%%%de on ihan totaalisen heikko luuseri kyllä, kun ei kestä edes eriäviä mielipiteitä.
Ihan v**un luuseri, heikko on maailmankuva ihmisellä joka joutuu siivoamaan silmistään eriävät mielipiteet.
Perustaa totuutensa valheelle, hehheh.
On paljon sellasia hyvän päivän tuttuja. Yks, jonka kanssa luulin jo ystävystyneeni dumppas mut heti kun sai uuden "kaverinaisen". Luulen kyllä et on ihastunut tähän uuteen kaveriin, ei kai kukaan ystävää hylkää pelkästään siksi että löytää uuden ystävän? No, joka tapauksessa selvisi ettei kyse ollut mistään kovin merkittävästä ystävyydestä hänelle, vaikka vaikutti olevan kiinnostunut seurastani ja aina innokkaasti tapaamassa.
Ei ole koskaan ollut. Kai jännitän ja vierastan poikia/miehiä niin paljon etten ole tullut tutuksi kenenkään kanssa. Enkä ole koskaan ollut osa mitään kaveriporukkaa, jonka kautta varmaan taas tutustutaan moniin muihin.
Minulla on yksi kaveri ja lisäksi vietän aikaa veljeni kanssa.
On. Ollaan tunnettu koko elämämme.
On, näen aika lailla saman verran kun naispuolisiakin. Eli pari kertaa kk
On vaikka kuinka monta. Neljän kanssa pannaan aina kun nähdään. Kiva järjestely.
Nuorena opiskeluaikoina oli. Sitten jokainen niistä alkoi seurustella, eivätkä enää olleet kiinnostuneita kaveruudesta. Olin aika pettynyt, et niillä olikin koko ajan näköjään ollut taka-ajatuksia, eivätkä olleetkaan olleet oikeita ystäviä.
Nykyään ei ole enää miespuolisia ystäviä, vakkka olisi mukavaa, jos olisi.
On. Kaksi läheisintä miespuoleista ystävää asuvat nykyään ulkomailla (toinen Skotlannissa ja toinen Hollannissa) mutta käyvät useamman kerran vuodessa Suomessa kuitenkin, ja minäkin olen käynyt heidän luonaan. Olen tosi huono pitämään yhteyttä minkään whatsappien kautta, mutta synttärikortit yms kulkee ja välillä soitellaan. Muutaman kuukauden välein nähdään ja lomilla tosiaan usein kyläillään useampia päiviä toisten luona. Toisen näistä kavereistani olen tavannut jo joskus hiekkalaatikolla ja toisen yläkouluaikoina. Minusta on hienoa että ystävyys on säilynyt läpi vuosien. Kummankaan kanssa ei ole koskaan ollut mitään romanttista ja toinen heistä on naimisissa, toinen pitkässä parisuhteessa (miehen kanssa jos sillä nyt on mitään väliä)
Minulla ei muita olekaan kuin miespuolisia kavereita. Olen itse nainen, enkä ole koskaan tullut toisten naisten kanssa toimeen juuri lainkaan. Harrastukseni ovat IT-painotteisia.
Ex-miestäni kaverini eivät haitanneet ollenkaan, ero tuli muista syistä.
On. Yksi on ollut ystävä jo 25 vuotta. Harvoin nähdään, kun asuu 200 km: päässä. Nyt on vuoden aikana nähty kolmesti. Toinen ystävä asuu samassa kerrostalossa. Viimeisen viikon aikana nähty neljästi siten että ollaan käyty toistemme luona. Sitten vielä rappukäytävässä on törmätty.
Luulin, että on. Mutta kun erosin kumppanistani, kaikki osoittivatkin yhtäkkiä olevansa "seuraavana jonossa" ja joku piti mykkäkouluakin, kun kerroin ohimennen ihastuneeni johonkuhun... Että sellaisia ystäviä.
On, useampikin. Nähdään muutama krt vuodessa mutta soitellaan usein. Nsispuolisia mulla ei ole yhtään, haluaisin kyllä.
Facebookin kautta kirjoittelen paljon parin vanhan opiskelukaverin sekä yhden sukulaismiehen kanssa. Pitkän välimatkan takia tapaan heitä todella harvoin. Sitten käyn konserteissa kahden miestuttavan kanssa.
Ei oo :( Ei oo koskaan ollut. Olis kyllä kiva sillä naisten kanssa en tule toimeen.
On moniakin, mm. työn ja harrastuksen kautta. Nähdään töissä tai harrastuksen parissa, vapaa-ajalla satunnaisesti, mutta ei kovin usein. Sitten on läheisin ystäväni, joka myös sattuu olemaan miespuolinen. Näemme noin kerran kuussa, miten nyt molemmat kiireiltämme ehditään. Ollaan oltu parhaita ystäviä jo 10 vuotta ja koskaan meidän välillä ei ole ollut mitään muuta kuin ystävyyttä, hän on kuin veli. Ei siis ole ollut seksiä, ei ihastumista, ei mitään eikä varmasti tulekaan. Olen onnellisesti kihloissa ja hän on myös kihlattuni kaveri, samoin hän on seurustellut jo muutaman vuoden ja hänen tyttöystävästään on tullut minulle hyvä ystävä.
N26