Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka ei edes katso ihmisiin kasvoihin päin, kun liikkuu kaupungilla?

Vierailija
22.08.2018 |

Eräs tuttuni on tällainen. Näen hänet usein, mutta en saa koskaan moikattua, kun jotenkin liikkuu niin kauhealla kiirellä eikä katsokkaan ihmisiin päin.

Ei vaikuta mitenkään ujolta tai pelokkaalta vaan pikemminkin, että ei voisi vähempää kiinnostaa.
Kaupassakin on syventynyt vain katselemaan hyllyjä eikä edes vilkaise ihmisiin päin.

Välillä jos katsoo niin korkeintaa sekunnin sadasosan ja kääntää katseensa pois.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri tällainen. Olen ihmissuhdetyössä ja asun Helsingin keskustassa, jossa on koko ajan ihmisiä ja ruuhkaa. En yksinkertaisesti jaksa töiden lisäksi kohdata satoja vastaantulijoitakin katselemalla heitä. Niinpä en katsele vaan keskityn johonkin muuhun kuin toisiin ihmisiin. Varmasti sitä pidetään epäkohteliaana, mutta ei voi mitään.

Vierailija
22/34 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungilla liikkuessa kiinnostaa lähinnä omien asioiden hoitaminen, en siis tuijottele muita siellä asioivia suu auki ja silmät moljollaan. Asia on toinen, jos olen liikkeellä ystävieni kanssa, tai muuten vain haahuilemassa, silloin voin kiinnittää enemmän huomiota ympäristööni. Miksi näin? Koen äärimmäisen kiusallisena tilanteet joissa joku vieras kiinnittää minuun huomiota. Kuvittelisin, etten ole ainoa. Pyrin siis välttämään tarpeetonta kyttäämistä etten aiheuta epämiellyttäviä hetkiä ympärilläni pyöriville kanssataapertajille.

Ihmisiä voi katsoa myös kohteliaan kiinnostuneesti ja ystävällisesti, suu kiinni ja silmät normaaleina "ei-moljollaan", ja sitähän tuo Ap tuolla avauksellaan tarkoitti ja senhän Sinäkin varmasti ymmärsit, mutta et halunnut olla ymmärtävinäsi.

Miksi muuten on "kiusallista", ja millä tavalla, jos joku vastaantulija vilkaisee Sinua tai Sinä häntä? Mikä siinä niin koville ottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri sellainen. Varmaan joku pitää ylpeänä kun en välttämättä moikkaa koska en huomaa.Ei voisi vähempää kiinnostaa tuntemattomat. Miksi moljottaisin kuten vähä-älyinen vastaantulijoita?

Vierailija
24/34 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eki-Herra 46 vuotta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupungilla liikkuessa kiinnostaa lähinnä omien asioiden hoitaminen, en siis tuijottele muita siellä asioivia suu auki ja silmät moljollaan. Asia on toinen, jos olen liikkeellä ystävieni kanssa, tai muuten vain haahuilemassa, silloin voin kiinnittää enemmän huomiota ympäristööni. Miksi näin? Koen äärimmäisen kiusallisena tilanteet joissa joku vieras kiinnittää minuun huomiota. Kuvittelisin, etten ole ainoa. Pyrin siis välttämään tarpeetonta kyttäämistä etten aiheuta epämiellyttäviä hetkiä ympärilläni pyöriville kanssataapertajille.

Ihmisiä voi katsoa myös kohteliaan kiinnostuneesti ja ystävällisesti, suu kiinni ja silmät normaaleina "ei-moljollaan", ja sitähän tuo Ap tuolla avauksellaan tarkoitti ja senhän Sinäkin varmasti ymmärsit, mutta et halunnut olla ymmärtävinäsi.

Miksi muuten on "kiusallista", ja millä tavalla, jos joku vastaantulija vilkaisee Sinua tai Sinä häntä? Mikä siinä niin koville ottaa?

Entäpä silloin kun perusilme suu kiinni ja silmät normaaleina (esim. minun perusilmeeni) on ns. resting bitch face? Näytän töykeältä, vaikka en yritä olla.

Itse en siis harrasta ihmisten vahtaamista, vaan pidän katseeni visusti maassa.

Vierailija
25/34 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resting bitch facet kunniaan!

Vierailija
26/34 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo kumppani ja tarpeeksi kavereita, ei ole tarvetta kyttäillä muita ihmisiä.

Vierailija
27/34 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia jotta en saisi turpaani.

Vierailija
28/34 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö tämä sinua sen takia koska haluat itse huomiota, että jengi kyttäis sun uutta tuulipukuas tai uutta kampaustasi tms. Voi vttu oikeesti!

Vierailija
29/34 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ihmiset ei tuijota ihmisiä.

Vierailija
30/34 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aspergerin oireyhtymä?

Vierailija
31/34 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttuni on tällainen. Näen hänet usein, mutta en saa koskaan moikattua, kun jotenkin liikkuu niin kauhealla kiirellä eikä katsokkaan ihmisiin päin.

Ei vaikuta mitenkään ujolta tai pelokkaalta vaan pikemminkin, että ei voisi vähempää kiinnostaa.

Kaupassakin on syventynyt vain katselemaan hyllyjä eikä edes vilkaise ihmisiin päin.

Välillä jos katsoo niin korkeintaa sekunnin sadasosan ja kääntää katseensa pois.

Jospa hankkisit elämääsi jotan kehittävämpää sisältöä kuin muiden ihmisten ihmetteleminen?

Kaikkia ihmisiä eivät muut kiinnosta.

Vierailija
32/34 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemman ammattini takia minä huomaan kaiken, mutta katseeni kuulemma näyttää tyhjältä ja mihinkään kohdistumattomalta. Minulla on kuulemma psykopaatin silmät.

Niin joo, ap, jos satut olemaan minun tuttuni niin huomasin sinut jo matkan päästä. Huomasin rumasti leikatun tukkasi ja uudet kenkäsi. Käännän selkäni ja olen tutkivinani kaupan hyllyjä koska en tahdo ottaa sinuun kontaktia. Ärsyttää tuollaiset ihmiset jotka ei anna toisen edes hoitaa asioitaan rauhassa vaan aina täytyy päästä moikkaamaan.

Vierailija
33/34 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä tulee tuhat ihmistä vastaan pääkadulla, pitäisikö heitä kaikkia katsoa kasvoihin?

Vierailija
34/34 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap huomiohuo##?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän