Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein tapailemalleni miehelle ruokaa ja kysyin mitä mieltä hän on siitä, vastaus "Kyllähän tätä ennemmin syö kun pas*aa" ja röhönauru päälle

Vierailija
22.08.2018 |

Ei ehkä ihan se kommentti mitä odotin. Söi kyllä hyvällä halulla ja otti lisääkin. Miksei voinut sanoa vaan "ihan hyvää" tai jotain neutraalia, tuo kommentti jätti ainoastaan juntin kuvan hänestä.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo anonyymi ulisija on jäänyt kiinni äitinsä ”häirinnästä”. Oksettavaa!

Vierailija
42/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä jättäisin tuollaisen tosikon Laura Ingallsin oitis.

Mutta, sinähän tunnet nyt loukkaantuneisuutta ja sehän "oikeuttaa" sinut naisena käyttäytymään kuin Asia Argento.

OT mutta kannattaa viettää vähän vähemmän aikaa niillä MGTOW-palstoilla, kun ei suomikaan enää suju. "tunnet nyt loukkaantuneisuutta" on ihan hirveä anglismi, miten olisi vaikka "loukkaannuit"? Taivas.

PS. Sitä odotellessa, kun "miehet jotka kulkevat omaa tietään" alkavat ihan oikeasti kulkea sitä omaa tietään ja jättävät naiset netissäkin rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on hyvä k*rpä niin mitäpä tuommoisesta pikkujutusta.

Vierailija
44/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi tuota. Olen aika tarkalla kuulolla väheksyviin kommentteihin.

Mulla sama.

Vierailija
45/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli teininä tuollainen poikaystävä. Ei koskaan voinut sanoa mitään nättiä, koska se olisi ollut hänestä liian hempeää ja noloa. Lähetti minulle ulkomaille valtavan kukkapuskan tekstillä ”Voi paksusti”. Tarkoitti siis ilmeisesti ”Ikävöin sinua, tule pian takaisin” tms. Minulta meni viesti oikeasti ihan ohi, olin aivan hämmentynyt, en yhtään osannut arvostaa koko kallista kimppua, luulin sen olevan jotain veetuilua. Oli loukkantunut jälkikäteen, kun en ymmärtänyt hänen romanttista elettään.

Huumorintaju oli vain erilainen. Kukkapuskan lähettäminen ulkomaille on jo sen kokoluokan ele, että harva sellaista on kokenut. Ja ilmeisesti olitte vielä tosi nuoria? En ihan ymmärrä miksi poikakaverisi olisi vaivautunut vit-tuilun nimissä lähettämään sinulle kukkia.

Vierailija
46/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa tiukkapipoinen nillittäjä. Eikö normaalien ihmisten tavallinen huumori kelpaa vaan pitää syödäkin niin tekosivistyneesti!

No jos ihmisen käsitys huumorista on tuo, niin aika kehittymätön on. -ohis

Vierailija
47/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarkoitti pastaa? Syö mieluummin perunaa.

Vierailija
48/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olettepas te herkkiä tussukoita. Kestättekö te sitten edes sitä ihan tavallista arkea jos nyt noin "rankoista" sanoista saatte aivovamman? Ne on vain sanoja hei.

Jos ihminen ei osaa käyttäytyä sivistyneesti niin kyllä se on turn off muille kuin elämämkoululaisille. Kyllä peräkylän pertit, jussit ja villet jäävätkin peräkamaripojiksi noilla käytöstavoilla.-eri

Vierailija
49/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on tapana kehua niin että siitä tulee paska fiilis.

Äitini on huippu niissä kehuissa.

Jos näkee minut hiukset kampaamatta, niin kehuu vuolaasti kuinka hiukseni eivät yleensä ole yhtä hyvin laitettu.

Tai jos olen siirtänyt jonkun esineen syrjään, vaikka pois remontin tieltä, niin kommentoi että "TUOHONHAN tuo sopii hyvin".

Yleensä jos joku on jotenkin huonosti, alkaa kehumaan hirveästi.

Mutta ne asiat jotka ovat hyvin tai hyviä, saavat hyvin laimean vastaanoton.

Se on hämmentävää. Sitä alkaa miettimään että onko omassa arvostelukyvyssä jotain vikaa.

Hän tekee samaa myös muille.

Kun kysyin syytä, niin sanoi tekevänsä niin ettei toiselle tulisi paha mieli. Olen kuulemma pöljä kun en tajua.

Vierailija
50/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap Master chef -ohjelmaan itkemään. "Nyyh nyyh, eksä sanoi miun muonaa paskaksi, vaik mie oon mahti kokki!"

Vierailija
51/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, sun uus mies on röhönauraja! :DD Otan osaa! Ne taitaa yleensä jatkaa sitä ja sit sanoo että "no älä ny ota vakavasti" jos tulevat sanoneeks pahemmin ja sulle tulee paha mieli siitä.

Vierailija
52/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se, ansaitset parempaa.

Jätä se, miehesi ansaitsee parempaa ruokaa.

Vierailija
53/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä ihan se kommentti mitä odotin. Söi kyllä hyvällä halulla ja otti lisääkin. Miksei voinut sanoa vaan "ihan hyvää" tai jotain neutraalia, tuo kommentti jätti ainoastaan juntin kuvan hänestä.

Etpä tehnyt, kunhan trollaat. Ei jatkoon.

Vierailija
54/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan hyvä ku söi sitä ruokaa mielummi ku paskaa :D Miten te jotkut naiset olette niin herkkä hipiäisiä ?! Minä olisin vaan tuumannut että , on se hyvä ku maistuu ja joko mentäisiin tuonne sänkyyn peuhaamaan :)  

Vierailija
55/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli teininä tuollainen poikaystävä. Ei koskaan voinut sanoa mitään nättiä, koska se olisi ollut hänestä liian hempeää ja noloa. Lähetti minulle ulkomaille valtavan kukkapuskan tekstillä ”Voi paksusti”. Tarkoitti siis ilmeisesti ”Ikävöin sinua, tule pian takaisin” tms. Minulta meni viesti oikeasti ihan ohi, olin aivan hämmentynyt, en yhtään osannut arvostaa koko kallista kimppua, luulin sen olevan jotain veetuilua. Oli loukkantunut jälkikäteen, kun en ymmärtänyt hänen romanttista elettään.

Huumorintaju oli vain erilainen. Kukkapuskan lähettäminen ulkomaille on jo sen kokoluokan ele, että harva sellaista on kokenut. Ja ilmeisesti olitte vielä tosi nuoria? En ihan ymmärrä miksi poikakaverisi olisi vaivautunut vit-tuilun nimissä lähettämään sinulle kukkia.

Juuri tätä asennetta tarkoitan tässä teinipoilaystävässä ja ap:n miehessä, eli että heidän mielestään aina vastaanottajan vika. Jos tuon kokoluokan romanttiseen eleeseen ryhtyy (tai pienempäänkin, kuten ap:n ruuan kehumiseen), kannattaisiko sommitella viestiä kuitenkin vastaanottajan huumorintaju huomioon ottaen, eikä omansa?

Vierailija
56/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua olisi kiinnostanut nyt se ruoka, mitä tämä tyyppi söi? Missä AP? Kommentti oli karmea kyllä.

Vierailija
57/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset huonosti käyttäytyvät miehet silti pääsevät tapailemaan naisia ja niille hyvätapaisille kilteille miehille annetaan kaveripakit.

Sinä et ainakaan käyttäydy kovin hyvin.

Oletko huomannut, että aina kun tällä palstalla kritisoi jännä/pelimiehiä niin naiset alkavat kritisoimaan niitä kilttejä ja kunnollisia miehiä? Mistä tuo johtuu?

Siitä ettei kukaan pidä jatkuvasta samasta aiheesta vänisemisestä.

Vierailija
58/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tollaset paskan viljelijät on olevinaan niin hauskoja.. Ens kerralla tarjoo oikeasti paskaa lautasella

Vierailija
59/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mies ei valehdellut. Itsekin syön ruokaa ennemmin kuin paskaa.

Vierailija
60/60 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vaan hyvä ku söi sitä ruokaa mielummi ku paskaa :D Miten te jotkut naiset olette niin herkkä hipiäisiä ?! Minä olisin vaan tuumannut että , on se hyvä ku maistuu ja joko mentäisiin tuonne sänkyyn peuhaamaan :)  

No ehkä teillä wt-piireissä tuo sitten on tasokasta ja hauskaa huumoria.

Jos mies halusi antaa itsestään juntin kuvan, niin siinä ainakin onnistui täydellisesti.