Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen?

Tyhmäkö?
22.08.2018 |

Olen siis työskennellyt iät ja ajat ruokakaupassa ensin myyjänä ja ylennyt sitä kautta apulaismyymäläpäälliköksi.
Palasin kesällä äitiyslomalta takaisin töihin uuteen myymälään.
Teen töitä 40h/ viikko.
Suurin ongelma työssäni on erittäin ilkeä esimies, joka piikittelee minua milloin mistäkin. Hän on erittäin tiukka ja odottaa täydellistä työsuoritetta.
Painan kirjaimellisesti työpaita hiessä koko vuoron. Teen kaiken minkä hän pyytää. Välttelen päivän aikana kohtaamisia esimieheni kanssa.
Hänellä on oma kuppikuntansa, jotka kaikki tuntuvat halveksivan minua. En kuulemma johda tarpeeksi, tietoni ovat hänen mielestään puutteellisia.
Tilanne on minulle täysin uusi ja henkisesti raskas.
Aiemmista esimiehistä ei ole mitään moitittavaa samoin kuin minun työstäkään.
Minulla on toisen asteen kaupan alan koulutus sekä muutama tutkinto täysin eri aloilta.
Olen vakavissani harkinnut työpaikan vaihtoa mutta hyvä palkkani saa minut jatkamaan nykyisessä.
Yksi vaihtoehto olisi tehdä esim. 80% työviikkoa.
Nykyinen työpaikka on ensimmäinen. Aloitin siellä 18 vuotiaana ja yli 10 vuotta on takana.
Mikä neuvoksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pitää työpaikkasi ja muutenkin niin ehdottaisin että selvittäisit mistä tämä esimies tykkää. Sinun on tehtävä jotain ennen kuin tämä leviää käsiin tai toinen on että jos palkka on ihan huono niin vaihda toiseen paikkaan. Tai hae töitä muualta. 

Vierailija
2/2 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat ”jos haluat pitää työpaikkasi” lauseella?

Tarkoitatko, että irtisanoisivat minut?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi