Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheellinen amk:ssa hoi!

Vierailija
22.08.2018 |

Olen yksinhuoltaja ja aloitan opinnot amk:ssa. Paljon on tullut kutsuja ryhmäytymistapahtumiin koulun jälkeen. Lapsellani on muutenkin pitkiä päiväkotipäiviä, joten voinko hyvillä mielin jättää menemättä näihin tapahtumiin vai olisiko parempi mennä ja yrittää saada vielä illaksi lastenhoitaja? Tämä on ihan tosi mietityttänyt minua. Mietin vain kun verkostoituminen on päivän sana, niin jäänkö nyt opiskeluporukoista ulos, jos skippaan nämä tapahtumat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan en ole käynyt näissä riennoissa. Meillä kyllä ala sellainen, että tässä ryhmäydytään pakostakin koko päivä, joten illalla en todellakaan kaipaa enää koulukavereita seuraksi. 

Ikää minulla toki on jo, mutta perheeni tarvitsee minua iltaisin enemmän, joten nämä ovat vähän tällaisia valintoja. Ja sitä paitsi ovatko nuo nyt niitä verkostoitumisia jos siellä kännissä vedetään haalarit päällä kottikärryillä pitkin kaupunkia?

En todellakaan aio osallistua edes viimeisenä vuotena.

Vierailija
2/4 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yliopistossa. Skippasin nuo tapahtumat ja jäin ulkopuoliseksi. Mutta se ei haittaa itseäni, koska olen yksinäinen susi muutenkin. En jaksa enää mitään rientoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion osallistua silloin tällöin,mahdollisuuksien mukaan. Haluan kuitenkin saada uusia kavereita ja etenkin monimuotona opiskellessa ei niin helposti ryhmäydy muuten,kun ei vietetä päiviä yhdessä.

Vierailija
4/4 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhteenkään osallistunut, ihan hyvä kaveriporukka on silti luokan sisällä syntynyt johon siis kuulun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme