Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan Anttilaa

Vierailija
22.08.2018 |

En usko olevani ainoa, jota on alkanut tympiä jatkuva verkko-ostosten teko. Homma kun on turhan hankalaa, ei saa nähdä/kosketella tavaroita, plus muut ongelmat.
Itse halusin ostaa värillisiä, muotoonommeltuja lakanoita, kattiloita ja muuta pikkusälää kotiin, vaan eipä löytynyt ainakaan Helsingin kaupoista. Ikea on ainut mahdollisuus, vähän sinnepäin, tosin vain kodin sisustukseen. No, talla pohjaan ja Lahden Kärkkäiselle. Mikä ilo oli kulkea kaupassa ja löytää haluamansa. Harmi vaan, että täytyy ajaa sata kilometriä kokeakseen tämän. Tulkaa takaisin tavisten tavaratalot.

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2011 välikauden takin Anttilasta, joka makso 39€ ja se on mulla vieläkin käytössä. Huvittaa kun jotkut perustelee 200-400€ takin ostoa, että se sitten kestää. Se nyt on vaan tyhmää maksaa liika vaikka tämä olikin toisen firman slogan.

Vierailija
162/163 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anttilan suurin ongelma oli se, että se ei kyennyt uudistumaan tarpeeksi, ja asiakkaat kaikkosivat. Heidän verkkokauppansa oli todella surkea. Se kelpasi siihen, että katselit valikoimaa, mutta itse myymälään oli pakko mennä tekemään ostokset. Monet liikkeet olivat onnistuneet saamaan luotua toimivat verkkokaupat, ja ihmiset alkoivat käyttää niitä. Moni alkoi tehdä ostoksensa myös ulkomaisista nettikaupoista. Itse asuin suht lähellä Vantaan Porttipuiston Anttilaa/Kodin1:stä. Ei siellä loppua kohden ihan hirveästi asiakkaita näkynyt. Vaikka se oli lähellä, niin aika vähän sieltä tuli ostettua mitään. Lähinnä jotain sellaista tuli ostettua, mikä piti saada heti käyttöön.

Anttilalle kävi samoin kuin Tiimarille, pari viimeistä vuotta oli molemmissa enää suppeat valikoimat ja sen myötä asiakkaat katosivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anttilan suurin ongelma oli se, että se ei kyennyt uudistumaan tarpeeksi, ja asiakkaat kaikkosivat. Heidän verkkokauppansa oli todella surkea. Se kelpasi siihen, että katselit valikoimaa, mutta itse myymälään oli pakko mennä tekemään ostokset. Monet liikkeet olivat onnistuneet saamaan luotua toimivat verkkokaupat, ja ihmiset alkoivat käyttää niitä. Moni alkoi tehdä ostoksensa myös ulkomaisista nettikaupoista. Itse asuin suht lähellä Vantaan Porttipuiston Anttilaa/Kodin1:stä. Ei siellä loppua kohden ihan hirveästi asiakkaita näkynyt. Vaikka se oli lähellä, niin aika vähän sieltä tuli ostettua mitään. Lähinnä jotain sellaista tuli ostettua, mikä piti saada heti käyttöön.

Anttilalle kävi samoin kuin Tiimarille, pari viimeistä vuotta oli molemmissa enää suppeat valikoimat ja sen myötä asiakkaat katosivat.

Tiimarista lähti ensin kylläkin asiaakkaat ja asiakaskatoa jo vuosia ja omistajat vaihtuivat varmaan 3 kertaa viimesen 10 vuoden aikana kun jokainen totesi firman kannattamattomaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän