Kaipaan Anttilaa
En usko olevani ainoa, jota on alkanut tympiä jatkuva verkko-ostosten teko. Homma kun on turhan hankalaa, ei saa nähdä/kosketella tavaroita, plus muut ongelmat.
Itse halusin ostaa värillisiä, muotoonommeltuja lakanoita, kattiloita ja muuta pikkusälää kotiin, vaan eipä löytynyt ainakaan Helsingin kaupoista. Ikea on ainut mahdollisuus, vähän sinnepäin, tosin vain kodin sisustukseen. No, talla pohjaan ja Lahden Kärkkäiselle. Mikä ilo oli kulkea kaupassa ja löytää haluamansa. Harmi vaan, että täytyy ajaa sata kilometriä kokeakseen tämän. Tulkaa takaisin tavisten tavaratalot.
Kommentit (151)
1960-luvun alussa avattiin Anttilan myymälä Helsingin Tennispalatsiin. Se oli Anttilan ensimmäinen itsepalvelumyymälä, sitä ennen tavarat ostettiin tiskin takaa. Siellä kävin pikkupoikana ostamassa lätkämailan, eristysnauhaa ymm. Hyvät muistot jäänyt. Ja olihan ne naisten alusvaatekuvastot unohtumattomia.
Vierailija kirjoitti:
Anttilan postimyyntilehti oli oikea kirja. Hieno, paksu ja odotettu.
Vierailija kirjoitti:
Anttila logo :)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kevään mm kisois pelaamas taas
Tässä tarkoitettiin Anttila tavarataloja/verkkokauppaa :D
Järkyttävä päähänpinttymä joillakin vanhoista, ei niin miellyttävistä, suht kalliista kaupoista. On niitä parempia ja yhtä hyviä. Jopa paremmalla sijainnilla.
Vierailija kirjoitti:
Öö, ajoit HELSINGISTÄ 100km johonkin Lahteen kärkkäiselle shoppailemaan? 😂 No kukin tyylillään, ei siinä mitään.
T. Lahtelainen
Hollolassa Kärkkäinen on.
Vierailija kirjoitti:
Et taida oikeasti kaivata.
Mä kaipaan niitä postimyyntikuvastoja. Ostajanoppaiksikin sanottiin.
Jäi niihin teini-iässä selatessa mukavat muistot😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida oikeasti kaivata.
Mä kaipaan niitä postimyyntikuvastoja. Ostajanoppaiksikin sanottiin.
Jäi niihin teini-iässä selatessa mukavat muistot😀
😏😏
99e Anttilan joulukuvasto vuodelta 1996?
https://www.tori.fi/recommerce/forsale/search?q=Anttila+kuvasto
Kuinkahan monelta varttuneelta myös jäi pois musiikin kuluttaminen kun sitten Anttilan CD levyt sitten jäi pois?
Onko teillä tallessa mitään Anttilasta ostettua?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä tallessa mitään Anttilasta ostettua?
Täällä ainakin Anttilasta ostetut/tilatut säilytyslokerikot auto-tallissa ruuveille yms pienille esineille.
Tällainen sanonta on:
"Pyörii kuin r y s s ä Anttilassa"
Anttila oli kyllä kiva paikka käydä joskus ihan huviseenkin jos ei ollut muuta tekemistä, aina tarttui vähintään joku CD tai DVD matkaan sieltä topten-osastolta. Niitä en toki enää ostelisi, mutta omana aikanaan olivat kyllä kova sana.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan myös Anttilaa. Ja Tiimaria myös.
Anttilan musiikkiosastoa kaipaan erityisesti ja rintsikkaosastoa. Haluaisin taas ostaa musiikkini CD:inä ja Anttilasta löysi parhaat ja edullisimmat rintsikat.
Myös kodin ykkönen oli hyvä. Ostin sieltä monet lamput, verhot, matot, astiat, lelut.
Yhtä hyviä liikkeitä ei ole enää.
Se kuvasto oli tosiaan huippu! Se ja elloskin alussa. Vaatteet oli yllättävän kestäviä ja edullisia kuitenkin.