Kaipaan Anttilaa
En usko olevani ainoa, jota on alkanut tympiä jatkuva verkko-ostosten teko. Homma kun on turhan hankalaa, ei saa nähdä/kosketella tavaroita, plus muut ongelmat.
Itse halusin ostaa värillisiä, muotoonommeltuja lakanoita, kattiloita ja muuta pikkusälää kotiin, vaan eipä löytynyt ainakaan Helsingin kaupoista. Ikea on ainut mahdollisuus, vähän sinnepäin, tosin vain kodin sisustukseen. No, talla pohjaan ja Lahden Kärkkäiselle. Mikä ilo oli kulkea kaupassa ja löytää haluamansa. Harmi vaan, että täytyy ajaa sata kilometriä kokeakseen tämän. Tulkaa takaisin tavisten tavaratalot.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, ajoit HELSINGISTÄ 100km johonkin Lahteen kärkkäiselle shoppailemaan? 😂 No kukin tyylillään, ei siinä mitään.
T. Lahtelainen
Pakko se on ajaa, koska tuskin se Kärkkäinenkään tänne kaupunkiin liikahtaa.
Jos menee Hesasta melko aamusta, voi ajaa ruuhkaa vastaan arkena ja pois myös vastaavasti.
Vierailija kirjoitti:
Anttila myymälät ja verkkokauppa! Tulkaa takaisin!
Ikävä kyllä. Ei taida tulla :(
Vierailija kirjoitti:
En voi käydä enää Stockalla, en siedä sitä osasto meininkiä. Jos tarvii jotain, niin haluan kaikki saman tyyppiset tuotteet lähietäisyydellä, niin voi hieman verrata mikä on juuri minulle sopiva vaihtoehto.
Sokoksen valikoima on suppeaa.
Kaipaan minäkin Anttilaa, varsinkin Kodin ykköstä.
Kodin1 tuli takaisin, mutta taitaa olla ulkomaalaisessa omistuksessa. Löytyy verkkokauppakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi käydä enää Stockalla, en siedä sitä osasto meininkiä. Jos tarvii jotain, niin haluan kaikki saman tyyppiset tuotteet lähietäisyydellä, niin voi hieman verrata mikä on juuri minulle sopiva vaihtoehto.
Sokoksen valikoima on suppeaa.
Kaipaan minäkin Anttilaa, varsinkin Kodin ykköstä.
Kodin1 tuli takaisin, mutta taitaa olla ulkomaalaisessa omistuksessa. Löytyy verkkokauppakin.
Joo eli:
"Joulukuussa 2016 ruotsalaisen Bygghemman tytäryhtiö Trademax ilmoitti ostaneensa Kodin1-toiminimen. Ketjulla on myymälä Helsingin Roihupellossa"
Vierailija kirjoitti:
Löytyy edelleen Google Mapsista, ainakin Turussa.
Google Mapsistä, sen Street Viewstä, löytyy kaikkea muutakin kivaa ja mennyttä. Mm. vanha yläasteeni ja lukioni (ei Turussa) on vielä siellä nähtävillä, vaikka rakennus purettiin jo 2016.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy edelleen Google Mapsista, ainakin Turussa.
Google Mapsistä, sen Street Viewstä, löytyy kaikkea muutakin kivaa ja mennyttä. Mm. vanha yläasteeni ja lukioni (ei Turussa) on vielä siellä nähtävillä, vaikka rakennus purettiin jo 2016.
Jep, sieltä voikin katsoa ainakin vuodesta 2009 asti katuja yms.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kevään mm kisois pelaamas taas
Pelailee nääs samassa kentällisessä kuin Raipe
Vierailija kirjoitti:
Anttila ja Tiimari . Oi niitä aikoja.
Vuoteen 2016 asti Anttilan levyosaston musiikki- ja elokuvatarjonta oli usein keskustassa oleva kiintopiste, jossa tuli käytyä katsomassa uutuus- ja tarjouslevyt. Huomattava osa minun LP-, CD-, DVD- ja Blu-ray -levyistä tuli hankittua 1980-luvulta alkaen omiin kokoelmiin juuri Anttilasta niiden varsinaisten erikoisliikkeiden ohella. Parhaimmillaan Anttila taisi vastata noin 25 % levymyynnistä.
Minulla on muuten edelleen parvekkeella muutama sitkeä Anttilasta hankittu tekokasvi, jotka kestävät hyvin sään vaihtelut olipa ulkona kylmä tai kuuma. Huuhtelen niitä joskus suihkun alla jos niihin on kertynyt pölyä.
Anttilaa mäkin kaipaan. Sokos on aivan liian hienosteleva paikka. Ei sinne tavallinen nainen oikein kehtaa mennäkään.
Höh, väliviivat lähti noista vuosilukujen välistä.