Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaan Anttilaa

Vierailija
22.08.2018 |

En usko olevani ainoa, jota on alkanut tympiä jatkuva verkko-ostosten teko. Homma kun on turhan hankalaa, ei saa nähdä/kosketella tavaroita, plus muut ongelmat.
Itse halusin ostaa värillisiä, muotoonommeltuja lakanoita, kattiloita ja muuta pikkusälää kotiin, vaan eipä löytynyt ainakaan Helsingin kaupoista. Ikea on ainut mahdollisuus, vähän sinnepäin, tosin vain kodin sisustukseen. No, talla pohjaan ja Lahden Kärkkäiselle. Mikä ilo oli kulkea kaupassa ja löytää haluamansa. Harmi vaan, että täytyy ajaa sata kilometriä kokeakseen tämän. Tulkaa takaisin tavisten tavaratalot.

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin. Mieluiten menisin Anttilaan kiertelemään kuin ostoskeskukseen erillisiin kauppoihin.

Kaipaan myös tavaroiden esillepanoa Anttilassa. Marketeissa kaikki tavarat hyllyissä ja Irralliset pöydät, joilla tuotteita kauniisti esillä puuttuvat. Joulukoristeitakin pitää lähteä naapurikaupunkiin Sokokselle tai Stokkalle hypistelemään ja ostamaan.

Vierailija
22/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ostin sieltä kaikki kodin tarvikkeet. Vieläkin tulee joskus mieleen, että pitääpä käydä Anttilasta katsomassa.

Olen myös pettynyt kotikaupunkiini, koska ns. Anttilan talosta otettiin katolta pois Anttilan logo. Sen olisi voinut jättää siihen nostalgiasyistä, varsinkin kun tilalle ei ole tullut mitään liikettä. Ja kaikki puhuvat vieläkin Anttilan talosta.

Junalla etelästä päin tullessa ja Anttilan ja Prisman suuntaan, länteen kattoessa tuntuu oudolle, kun pimeässä ei enää hohda punaisella ANTTILA. Palvelut muutenkin lamassa. Te-keskuksen, verottajan tai poliisin kanssa asioidakseen on mentävä Järvenpäähän. Yksi liikekeskus purettu. Lahessa käytävä Kärkkäisellä, hyvä lafka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaan myös Anttilaa. Ja Tiimaria myös.

Eiks Lahteen avattu jo Tiimarin 1. liike konkan jälkeen?

Vierailija
24/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun cosplaytä harrastavat tytöt ovat myös harmissaan, kun Anttilaa ei enää ole. He löysivät sieltä monesti esim. asuihin sopivia kenkiä, joita ei löytynyt vain viimeisintä muotia myyvistä kaupoista.

Vierailija
25/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaan myös Anttilaa. Ja Tiimaria myös.

Eiks Lahteen avattu jo Tiimarin 1. liike konkan jälkeen?

Lahen liike suljettiin vuoden vaihteessa ja Kouvolan puotia oltiin sulkemassa tammikuun lopulla.

Vierailija
26/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilasta tuli usein näin syksyisin ostettua uudet kengät :) sieltä on hankittu paljon myös sisustustavaraa ja etenkin petivaatteita, kun olivat aina niin kauniisti esillä myymälässä.

Vierailija
27/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämäni ensimmäinen työpaikka 15-vuotiaana oli Anttila! Erityisesti Kodin Anttilaa (tai Ykköstä) kaipaan minäkin.

Vierailija
28/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, ajoit HELSINGISTÄ 100km johonkin Lahteen kärkkäiselle shoppailemaan? 😂 No kukin tyylillään, ei siinä mitään.

T. Lahtelainen

Mikä on ongelmasi? Kun täältä ei löytynyt, niin ei löytynyt. Mieluummin 100 kilsaa Lahteen ja saan, mitä haluan kuin että yritän saada tilattua/ yhteyttä verkkomyyjään joka ei koskaan vastaa tai myy mitään..? Ja näitä on ollut enemmän kuin yksi ongelma. Nyt värikkäät lakanat odottavat pesua, seinäteline odottaa kiinnitystä, jne...

Olen tyytyväinen, kävi kesäretkestä. Meen toistekkin.

-ap-

Vierailija
29/151 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Anttila lopetettiin?

Vierailija
30/151 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on Tokmanni. Anttilan katoaminen on ollut firmalle varmasti onnenpotku.

Vierailija
31/151 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan erityisesti Kodin Ykköstä. Monet matot, lamput, verhot, peitteet, tyynyt, tekniset laitteet ym. tuli sieltä vuosien saatossa ostettua.

Sama meillä. Länsikeskuksen Kodin Ykkönen oli mukava paikka ostaa, se pelkkä rakennuskin oli niin mielenkiintoinen. Kun se lähti Turusta sinne jumalan seljän taa (lue: Raisioon Itäniityntielle), siellä ei paljon tullut enää käytyä. Se oli vähän liian kaukana ja rakennus oli kolkko ja ikeamainen (eli selkeys oli hävinnyt, piti kävellä pitkät pätkät ennen kuin löysi sen tavaran luo, jota oli hakemassa), joten käymättä jäi. Ei kauheasti ole tullut viime vuosina ostettua uusia verhoja ja mattoja, kierrätän näitä vanhoja vuodenaikojen myötä ikkunoissa ja lattioilla. Gigantista on sitten tullut ostettua kodintekniikkaa, ja mies on ostanut Helsingin Verkkokaupasta, kun siellä muutenkin käy. Raision Verkkokaupassa ei ole vielä(kään) tullut käytyä. Vähän liian kaukana poiketa "ikkunaostoksille".

Vierailija
32/151 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun joku nosti ketjuni, pääsee taas hehkuttamaan perinteisiä kauppoja.

No, Anttila varmaan ajettiin alas, ennakoiden verkkokaupan kasvua. Ei myöskään ollut hyvä liike myydä Keskolle. Itsellä on osteskelu vähentynyt, kun heräteostokset ovat vähentyneet, ja verkkokaupat ovat liian hankalia.

Vierailija
33/151 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei enää löydy niiä halpoja, pyöreitä, eri kokoisia Bukleemattoja! 

Vierailija
34/151 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mainoslause "aina ensin Anttilan" piti paikkansa. Saman katon alta sai elokuvat,musiikin,vaatteet,lelut,astiat,lakanat,meikit jne. Ostin melkein kaikki vaatteet lapsille Anttilasta laajan valikoiman takia. Olin nuorempana levyosaston suurkuluttaja ja kaipaan TopTen-osastoa.

Vierailija
35/151 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilaa kaipaan minäkin! <3 Laajat valikoimat ja miellyttävä tunnelma, sellainen kotoisa. Jossain vaiheessa jokin meni vaan vikaan, kun esim. Anttilan omien merkkien alla myydyt vaatteet muuttuivat aivan ihmeellisiksi, huonolaatuisiksi ja rumiksi rytkyiksi.

Todella harmi että ketju ajettiin tietoisesti alas ja konkkaan. Mutta ehkä vielä näemme Anttilan uuden tulemisen...

Vierailija
36/151 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilan verkkokauppa oli hyvä. Selkeä ja sai ostaa laskulle ilman lisämaksua, paitsi just ennen konkurssia.

Vierailija
37/151 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ensimmäiset jouluvaloni, yhä toimivat, Anttilan Kodinykkösestä.

a parisänkyymme tuplapeiton. Sen kuskasin vauvanvaunujen päällä kotiin ja pelkäsin, että vauva saa lämoöhalvausen siellä alla.

Vierailija
38/151 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden kuvastot 70-luvulla ja hiukan statusjuttu oli olevinaan ja lahjat edullisuudessakin oli vanhemmille sen ajan tuloilla iso satsaus kun vertaa tämän päivän kännykkä ja tabletti lahjoihin.

Vierailija
39/151 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan Maxia.

Vierailija
40/151 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle naurettii 16-vuotiaana kun toivoin lahjakorttia Anttilaan jouluna. Olis kuulema pitäny olla johonkin Henkka Maukkaan tai Glitteriin, Anttila oli kuulema nolo. :D Siinäpä nauroivat, minä sain viidellä kympillä leffoja, meikkejä, hupparin ja ihanan koristetyynyn + jotain sälää.. oisko ollu sukkikset vielä?