Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveileeko kukaan eroajatuksesta sen vapaaviikon takia?

Vierailija
22.08.2018 |

Eroaminen on varmasti kamalaa, mutta välillä haaveilen viikko-viikko-systeemistä ihan vaan sen vapaan viikon takia. Muita?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten itsekkyyttä taas kerran.

Voi sitä asua eri osotteissa, olla yhdessä ja silti olla viikkoviikkosysteemi.

Vierailija
2/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies(?) ei hoida lapsia nytkään niin miksi kiinnostuisi etäisän roolista tuolla systeemillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Mä sinnittelen huonossa liitossa etten joutuisi olemaan lapsistani erossa 50% heidän elömästään.

Vierailija
4/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hiton vapaaviikon? :D Joka toisen viikonlopun tapaamiset on edelleen standaritapaamismuoto. Ja yli 25% vanhemmista ei tapaa lapsiaan olleenkaan.

Vierailija
5/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan, haaveilen myös ajasta kun lapset on lähteneet pesästä. Rakastan lapsiani kuitenkin paljon!

Vierailija
6/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viikko on liian pitkä aika. Pari päivää ja on jo ikävä. Koti on tyhjä yksin asua, sitten sitä vain odottelee milloin lapsi tulee. Mutta koska lapselle tekee hyvää kun isä on mukana elämässä, tottakai äitinä sopeudun. Rankkaa kun ajattelee että joutuu antamaan osan oman jälkikasvun lapsuudesta pois.

Vierailija
7/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloista<3

Kauniita korulauseita se minunkin rakas entinen puoliso puhui vuoroviikoista, mutta eipähän ole pariin kuukauteen näkynyt missään.

Vierailija
8/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavemaa ja kaikki päättyi kyyneliin.

Vierailija
9/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahtoisi olla erossa lapsestani, joten en haaveile. Se olisi ihan kamalaa. Ero tulee kysymykseen vasta paljon myöhemmin, en kyllä sitä toivo.

Vierailija
10/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä hiton vapaaviikon? :D Joka toisen viikonlopun tapaamiset on edelleen standaritapaamismuoto. Ja yli 25% vanhemmista ei tapaa lapsiaan olleenkaan.

Oikeasti? Minun tuttavistani kaikilla on viikko-viikko-jako. Mammat ovat alkaneet taas harrastaa ja kukoistaa.

Vierailija
11/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä täytyy haaveilla? Muuttakaa omiin asuntoihin ja pitäkää viikko-viikko. Ei tarvitse edes erota sen takia.

Vierailija
12/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos jätetty mies päättää hävitä kuvioista ja sinusta tulee totaali-yh? Kannattaa lakata haaveilemasta mahdottomia.

Vierailija
13/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos jätetty mies päättää hävitä kuvioista ja sinusta tulee totaali-yh? Kannattaa lakata haaveilemasta mahdottomia.

Pitää vielä lisätä, että yksi tuttuni kuvitteli samaa. Mies lähti jätetyksi tultuaan kahdeksi vuodeksi rauhanturvaajaksi. Se sitten siitä omasta rauhasta, vapaista viikonlopuista sun muista riennoista.

Vierailija
14/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Minun tuttavistani kaikilla on viikko-viikko-jako. Mammat ovat alkaneet taas harrastaa ja kukoistaa.

Minun tuttavilla kaikilla on... = miten asiat oikeasti on.

Noin 15% vanhemmista sopii vuoroasumisesta,  mutta se ei luonnollisestikaan toteudu kaikissa sovituissa tapauksissa.

Vierailija
15/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitsisi viikkoa, mutta viikonloppu edes silloin tällöin kelpaisi. Ydinperheen äidillä kun ei ole juuri koskaan vapaata, ja silloin harvoin kun on se on pelkkä yksi ilta. En kyllä edes harkitse eroa mutta periaatteessa ymmärrän mistä ap puhuu.

Vierailija
16/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että mahdottomia ihan.. itse olen eronnut ja meillä vuoroviikkosysteemi,näin myös kaikilla lähipiirissä.

Onhan se toisaalta ihanaa,mutta toisaalta myös surullista. Aina on ikävä lapsia.

Vierailija
17/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tuttavissani ei ole yhtään viikko-viikko-jakoa. 

Vierailija
18/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin mielummin yh:kai kuin olisin lapsista erossa viikon viikon välein. En todellakaan halua olla lapsista erossa. Ne on mun elämässä ykkösasia ja kaikki muu tulee sen jälkeen.

T. Mies

Vierailija
19/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos vaan ehdottaisit miehellesi, että teillä olisi oma ilta/päivä/viikonloppu edes kerran viikossa/kahdessa/kuukaudessa.

Eikö isovanhemmat tai muut sukulaiset voi auttaa? Palkattua lastenhoitoapuakin onn olemassa.

Pahimmassa tapauksessa mies löytää yh:n, jonka kanssa menee yhteen, muutta kauas ja jäät lasten kanssa kokonaan yksin.

Vierailija
20/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että mahdottomia ihan.. itse olen eronnut ja meillä vuoroviikkosysteemi,näin myös kaikilla lähipiirissä.

Onhan se toisaalta ihanaa,mutta toisaalta myös surullista. Aina on ikävä lapsia.

Tämä ei kuitenkaan välity tilastoihin, että kaikilla näin on.