Onko mies joka käyttää lihaliemikuutioita ruoanvalmistuksessa totaalinen turnoff?
Kaikki AV-mammat tietysti keittelevät tuntikausia omat lihaliemet siihen vartavasten ostetuista luista, mutta mitä jos näet miehen jääkaapissa Maggi Extra pakkauksen? Onko se välittömästi soronou?
Kommentit (35)
Ensinnäkin lihaliemikuutiot on pahalle.
Toiseksi Maggit on pahalle.
Kolmanneksi Knorr kasvisliemikuutiot on hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin lihaliemikuutiot on pahalle.
Toiseksi Maggit on pahalle.
Kolmanneksi Knorr kasvisliemikuutiot on hyvälle.
Mitkään kuutiot ei hyvälle.
Usein aloitetaan niillä lihaliemikuutioilla ja sitten siirrytään vahvempiin mausteisiin.
Oikein tulee oksennusta suuhun ja alkaa itkettämään kun ajattelee ruokia, joihin on käytetty lihaliemikuutioita ja muita voimakkaita mausteita.
Luuleeko joku mies, että naiset tekevät lihaliemen itse?
Ap on näköjään kotoisin Suomi-elokuvasta 30-luvulta maaseudulta.
Ei taida miehelle riittää normaalit ruuat! Suhteen aluksitietysti teeskennellään normaalia mutta vähitellen ne mielisairaat sotkut sitten ilmestyvät lautaselle.
Aivan järkyttävä idea alkaa keskustelemaan jostain hemmetin lihaliemikuutiosta kahdenkymmenen ihmisen kanssa, tähänkö on tultu.
Ei oo kenellekkään väliä ootko niin ruoasta perso ettet toisten tekemää ruokaa viitti syödä.
Tuollainen nainen jos ittellä olisi niin ei kauaa menisi, niin jättäisin kuin nallin kalliolle.
Aloittaja on aika pelletär. "Soronou"?? Miksi käyttää outoja sanontoja typerissä aloituksissa jos ei edes osaa? Se on "soromnoo".
Vierailija kirjoitti:
Ei taida miehelle riittää normaalit ruuat! Suhteen aluksitietysti teeskennellään normaalia mutta vähitellen ne mielisairaat sotkut sitten ilmestyvät lautaselle.
Kuutiot ei ole mitään normaalia ruokaa, eikä edes maustetta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kerran niin et menin yhden komeen miehen luo baarista jatkoille. Meillä oli tosi kiihkeetä ja vaatteitaki oli vähennetty. Sit kysyin siltä et käyttääkö se lihaliemikuutioita vai tekeekö itse liemen. Se vastas et kuutioita. Mä olin niin pettyny. Koitin vielä innostua siinä, mut ei siitä mitään tullu. Mun piti sit sanoo sille et sori, mä en pysty tähän. Enhän mä sen ruokia olis koskaan ees maistellu ku yhen illan juttu oli vaan, mut kyllähän se kertoo miehestä et kuin paljo se jaksaa nähä vaivaa lihaliemen eteen, et millanen se on muutenkin. Itketti hississä kun oli niin komee ja ihana mies. :(
Mulle on sattunut tämä sama :(
Mulle kävi kerran niin et menin yhden komeen miehen luo baarista jatkoille. Meillä oli tosi kiihkeetä ja vaatteitaki oli vähennetty. Sit kysyin siltä et käyttääkö se lihaliemikuutioita vai tekeekö itse liemen. Se vastas et kuutioita. Mä olin niin pettyny. Koitin vielä innostua siinä, mut ei siitä mitään tullu. Mun piti sit sanoo sille et sori, mä en pysty tähän. Enhän mä sen ruokia olis koskaan ees maistellu ku yhen illan juttu oli vaan, mut kyllähän se kertoo miehestä et kuin paljo se jaksaa nähä vaivaa lihaliemen eteen, et millanen se on muutenkin. Itketti hississä kun oli niin komee ja ihana mies. :(