Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies joka käyttää lihaliemikuutioita ruoanvalmistuksessa totaalinen turnoff?

Vierailija
22.08.2018 |

Kaikki AV-mammat tietysti keittelevät tuntikausia omat lihaliemet siihen vartavasten ostetuista luista, mutta mitä jos näet miehen jääkaapissa Maggi Extra pakkauksen? Onko se välittömästi soronou?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin et menin yhden komeen miehen luo baarista jatkoille. Meillä oli tosi kiihkeetä ja vaatteitaki oli vähennetty. Sit kysyin siltä et käyttääkö se lihaliemikuutioita vai tekeekö itse liemen. Se vastas et kuutioita. Mä olin niin pettyny. Koitin vielä innostua siinä, mut ei siitä mitään tullu. Mun piti sit sanoo sille et sori, mä en pysty tähän. Enhän mä sen ruokia olis koskaan ees maistellu ku yhen illan juttu oli vaan, mut kyllähän se kertoo miehestä et kuin paljo se jaksaa nähä vaivaa lihaliemen eteen, et millanen se on muutenkin. Itketti hississä kun oli niin komee ja ihana mies. :(

Vierailija
22/35 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin lihaliemikuutiot on pahalle.

Toiseksi Maggit on pahalle.

Kolmanneksi Knorr kasvisliemikuutiot on hyvälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin lihaliemikuutiot on pahalle.

Toiseksi Maggit on pahalle.

Kolmanneksi Knorr kasvisliemikuutiot on hyvälle.

Mitkään kuutiot ei hyvälle.

Vierailija
24/35 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein aloitetaan niillä lihaliemikuutioilla ja sitten siirrytään vahvempiin mausteisiin.

Vierailija
25/35 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalin ihmisen tavalliseen ruokaan kuulu lihaliemikuutiot!

Vierailija
26/35 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnän itekkin ja opetin mieheni käyttämään sitä maustamisessa 👌

Vierailija
27/35 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tulee oksennusta suuhun ja alkaa itkettämään kun ajattelee ruokia, joihin on käytetty lihaliemikuutioita ja muita voimakkaita mausteita.

Vierailija
28/35 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku mies, että naiset tekevät lihaliemen itse?

Ap on näköjään kotoisin Suomi-elokuvasta 30-luvulta maaseudulta.

Vierailija
29/35 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida miehelle riittää normaalit ruuat! Suhteen aluksitietysti teeskennellään normaalia mutta vähitellen ne mielisairaat sotkut sitten ilmestyvät lautaselle.

Vierailija
30/35 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se.

Vierailija
31/35 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa laittava mies on Porvoosta

Vierailija
32/35 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävä idea alkaa keskustelemaan jostain hemmetin lihaliemikuutiosta kahdenkymmenen ihmisen kanssa, tähänkö on tultu.

Ei oo kenellekkään väliä ootko niin ruoasta perso ettet toisten tekemää ruokaa viitti syödä.

Tuollainen nainen jos ittellä olisi niin ei kauaa menisi, niin jättäisin kuin nallin kalliolle.

Vierailija
33/35 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on aika pelletär. "Soronou"?? Miksi käyttää outoja sanontoja typerissä aloituksissa jos ei edes osaa? Se on "soromnoo".

Vierailija
34/35 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida miehelle riittää normaalit ruuat! Suhteen aluksitietysti teeskennellään normaalia mutta vähitellen ne mielisairaat sotkut sitten ilmestyvät lautaselle.

Kuutiot ei ole mitään normaalia ruokaa, eikä edes maustetta.

Vierailija
35/35 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kerran niin et menin yhden komeen miehen luo baarista jatkoille. Meillä oli tosi kiihkeetä ja vaatteitaki oli vähennetty. Sit kysyin siltä et käyttääkö se lihaliemikuutioita vai tekeekö itse liemen. Se vastas et kuutioita. Mä olin niin pettyny. Koitin vielä innostua siinä, mut ei siitä mitään tullu. Mun piti sit sanoo sille et sori, mä en pysty tähän. Enhän mä sen ruokia olis koskaan ees maistellu ku yhen illan juttu oli vaan, mut kyllähän se kertoo miehestä et kuin paljo se jaksaa nähä vaivaa lihaliemen eteen, et millanen se on muutenkin. Itketti hississä kun oli niin komee ja ihana mies. :(

Mulle on sattunut tämä sama :(