Miehestä tuli ilkeä treffien jälkeen.
Vaikutti kivalta mieheltä ja oli jutuissaan huomaavainen ja mukava. Kun tavattiin sitten, niin tämän jälkeen muuttui täysin. Huomautuksia ulkönäöstäni ja muutenkin käsittämättömän tyly. En ymmärrä. Eikö voi vaan sitten olla pitämättä yhteyttä? En ole mitenkään "roikkunut" miehessä tämän jälkeen, vaan mulle olis ok ettei pidettäisi yhteyttä. Mikä näitä vaivaa? Jotain oman itsetunnon pönkitystäkö tälläinen on vai mitä ihmettä?
Kommentit (37)
Mies väittää, että olisin tartuttanut häneen klamydian. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaikki, jotka valittaa, että miehen oikea luonne paljastuu seksin jälkeen. Jos mies muuttaa käytöstään sen jälkeen, niin olit vain joku jolta se halusi seksiä. Et ole sellainen tyyppi, joka kelpaa suhteeseen. Sellaset naiset, jotka kelpaa suhteeseen, niitä kohdellaan yhtä kivasti myös seksin jälkeen.
Et jos joku tyyppi on muuttunut kpääksi sen jälkeen tuskin kannattaa mainostaa täällä, et en oo tarpeeks edustava, et mun kans haluu suhteen.
Siis sä oikeasti puolustelet tuollaista käytöstä?? Ikään kuin olisi naisen syy kun lue on juntti ja ääliö :O
Sairasta.
Oliko vanhempi mies.. Hkissä? Kuulostaa tutulta :D
Vierailija kirjoitti:
No oletko :D. Provotutka hieman nyt piippailee...
Vierailija kirjoitti:
Jostain saunan lauteilta tarttunut sille, älä välitä, jatka elämääsi. Käytä laudeliinaa.
Kannattaa hieman miettiä ja tutustua ennen kuin avaa säärensä huo*an tavoin. Silloin saa mitä ansaitsee ja se ei ole rakkautta.
Ap hei. Ihan totta.
Mieti miltä kuulostais, jos joku tulis sulle sanomaan : " hei mä valehtelin yhdelle ihmiselle ja huijasin sitä, ja sit se kehtasi olla vähän tyly mulle seurauksena. Anna sympatiaa."
Kestä nyt vaan seuraukset omasta nolosta huijausyrityksestäs.
Sanot ettet mitenkään roiku siinä enää. Laitat kuitenkin jtn viestii epäilen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko :D. Provotutka hieman nyt piippailee...
:D ehkä syystäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka oikea ulkonäkö olisi pettymys, normaali ihminen antaa olla. Mies on kusipää, estä ja siirry eteenpäin. Onhan se fakta että ihmiset laittaa itsestään sosiaaliseen mediaan jne. ne edustavimmat kuvat ja se tuskin tulee ihan heti loppumaan.
Tämän takia onkin mahtavaa, että ihmiset on kohta taas ihmisiä ja oikea kontakti toisten kanssa palaa arvoonsa.
Eikä mitkään valehtelu ja kusetuskuvat ja jutut somekuplassa.
Aikansa kutakin.
Vierailija kirjoitti:
Eli olit huijannut ulkonäkösi suhteen? Filteröityjä naamakuvia? Kuvakulmia missä paino ei niin näy?
Ehkäpä opit tästä jotain.
Ei suinkaan. Minä olen oikeasti ihan täydellinen tämmöisenäni. Mutta oliko se mies kertonut etukäteen suoraan olevansa ääliö, vai yrittikö huijata olevansa ihan fiksu ja kiva?
Mies taitaa olla aika epätoivoinen. Ei kukaan normaali ala ketään haukkumaan treffien jälkeen, vaikka olisi mikä suohirviö vastassa. Asia jää siihen ja jatketaan matkaa. Tuollainen katkeruus ja epätoivo näkyy siinä, että alkaa tuntematonta ihmistä haukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka oikea ulkonäkö olisi pettymys, normaali ihminen antaa olla. Mies on kusipää, estä ja siirry eteenpäin. Onhan se fakta että ihmiset laittaa itsestään sosiaaliseen mediaan jne. ne edustavimmat kuvat ja se tuskin tulee ihan heti loppumaan.
Niin, onhan sekin fakta, että moni mies sanoo mitä vaan päästäkseen panemaan, ja paljastaa luonteensa vasta seksin jälkeen. Vaikka se olisi pettymys, niin normaali nainen antaa olla?
Sait selville syyn, miksi ko mies on sinkku, eli luonnevian. Onneksi et tuhlannut häneen enempää aikaa. Katse eteenpäin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan sekin fakta, että moni mies sanoo mitä vaan päästäkseen panemaan, ja paljastaa luonteensa vasta seksin jälkeen. Vaikka se olisi pettymys, niin normaali nainen antaa olla?
No todellakin. Suhteen lopetus ja yhteydenpidon katkaisu. Eikä mitään toisen mukana roikottamista samalla haukkuen. Pitääkö tämä ihan oikeasti sulle rautalangasta vääntää?
Mies on lukenut jonkun "ole tyly niin saat naisia"-avautumisen.
Sellainen oli taas vaihteeksi ilta lehden nettisivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha väittää, ettet olisi päätynyt heti sänkyyn. Toi on normaalia seksin jälkeen-käytöstä. Miehistä tulee mu*kkuja kun ne on tyhjänneet kassit, en tiä miksi.
Tämä.
Seksin jälkeen mies näyttää millainen oikeasti on. Tämä näyttäisi olevan ku*ipää eli jätä se.
Itse olen katsellut tuota munapäätä 18 vuotta, käyttäytynyt aina noin.
On muutenkin hirveä kuspää. Mulle rupeaa ihan jo nyt (heh heh) riittämään. Eilen kuuntelin vielä tyhmäksi haukkumiset.Pysykää kaukana miehistä. Niistä ei ole kuin haittaa.
Melkein 20 vuotta lasissa, ja vieläkään et ole tajunnut nostaa kytkintä? Mitäs odottelet?
Miksi sinä annat pitää yhteyttä? Eikö normaalijärkinen ihminen lopettaisi alkuunsa tuollaiset jutut ja yhteydenpidon? Onko sinulla ap siis kaikki kotona..?