Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä tuli ilkeä treffien jälkeen.

Vierailija
22.08.2018 |

Vaikutti kivalta mieheltä ja oli jutuissaan huomaavainen ja mukava. Kun tavattiin sitten, niin tämän jälkeen muuttui täysin. Huomautuksia ulkönäöstäni ja muutenkin käsittämättömän tyly. En ymmärrä. Eikö voi vaan sitten olla pitämättä yhteyttä? En ole mitenkään "roikkunut" miehessä tämän jälkeen, vaan mulle olis ok ettei pidettäisi yhteyttä. Mikä näitä vaivaa? Jotain oman itsetunnon pönkitystäkö tälläinen on vai mitä ihmettä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaa itseään ja yrittää irtautua sinusta. Oli jo vähän ehtinyt innostua ja varmaan oli etukäteen luonut vahvan mielikuvan sinusta, mutta olitkin pettymys joiltain osin... Saattaa testata itseään josko "tottuisi" sinun häntä häiritseviin piirteisiisi, siksi ei heti suosilla luovuta.

Vierailija
2/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estolistalle vaan. Jotain vikaa helposti päässä jos pitää jotain vattuiluviestejä laittaa perään. Normaali ihminen antaa vaan olla jos ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosti takaisin sun valehtelut ulkonäöstäsi, painostasi jne.

Tarkista tasosi, niin et anna väärää kuvaa.

Lähti toiveikkaana deiteille ja pettymys oli valtava kun  et vastannut 10v vanhaa kuvaasi....

Vierailija
4/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä annoit sille?

Vierailija
5/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lohkaisisit jotain tylyä takaisin tai estäisit numeron tai yhteydenotto-keinot?! Mulla oli ihastus-tuttavuus jota en tavannut mutta alun mukavuuden jälkeen alkoi piikitellä yhdestä jos toisesta asiasta. Osittain rivien välissä, osittain ihan suoraan. Aikani sitä katselin ja yritin suhtautua ymmärtäväisesti ja huumorilla mutta jossain kohti tuli mitta täyteen ja sanoin pari valittua sanaa herralle takaisin. No tietysti veti herneen nenään ja loukkaantui. Veikkaan jotain narsistista käytöstä ainakin osittain tai sitten vaan ovat niin moukkia ja tyhmiä. Huono itsetuntoisia vaikka ulospäin olisi kuinka suuri ego.

Vierailija
6/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha väittää, ettet olisi päätynyt heti sänkyyn. Toi on normaalia seksin jälkeen-käytöstä. Miehistä tulee mu*kkuja kun ne on tyhjänneet kassit, en tiä miksi.

Vierailija
7/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä itket asiaa? Jos mies on tyly, niin pois vain ja matka jatkuu. Sairasta jäädä volisemaan asiaa.

Vierailija
8/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha väittää, ettet olisi päätynyt heti sänkyyn. Toi on normaalia seksin jälkeen-käytöstä. Miehistä tulee mu*kkuja kun ne on tyhjänneet kassit, en tiä miksi.

Tämä.

Seksin jälkeen mies näyttää millainen oikeasti on. Tämä näyttäisi olevan ku*ipää eli jätä se.

Vierailija
9/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olit huijannut ulkonäkösi suhteen? Filteröityjä naamakuvia? Kuvakulmia missä paino ei niin näy?

Ehkäpä opit tästä jotain.

Vierailija
10/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro teidän treffeistä, mitä teitte, mitä tapahtui? Mitä kautta tutustuitte? Miten kommentoinut ulkonäköäsi? Yritän ymmärtää

Vierailija
11/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutti kivalta mieheltä ja oli jutuissaan huomaavainen ja mukava. Kun tavattiin sitten, niin tämän jälkeen muuttui täysin. Huomautuksia ulkönäöstäni ja muutenkin käsittämättömän tyly. En ymmärrä. Eikö voi vaan sitten olla pitämättä yhteyttä? En ole mitenkään "roikkunut" miehessä tämän jälkeen, vaan mulle olis ok ettei pidettäisi yhteyttä. Mikä näitä vaivaa? Jotain oman itsetunnon pönkitystäkö tälläinen on vai mitä ihmettä?

Todellinen luonne paljastui. Jatka matkaa. Olen kokenut aikoinaan saman.

Vierailija
12/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olit huijannut tyyppiä laittamalla johonkin profiiliin muokattuja kuvia ja nyt ihmettelet, kun tyyppi järkyttyi?

Mun käy sääliksi tota tyyppiä. Inhottavasti teit hänelle.

Oon itekkin mennyt tinder-treffeille ja äijällä olikin ollut monta vuotta vanhat kuvat. Kuka tekee tollasta!

Vierailija
13/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Seksin jälkeen mies näyttää millainen oikeasti on. Tämä näyttäisi olevan ku*ipää eli jätä se.

Itse olen katsellut tuota munapäätä 18 vuotta, käyttäytynyt aina noin.

On muutenkin hirveä kuspää. Mulle rupeaa ihan jo nyt (heh heh) riittämään. Eilen kuuntelin vielä tyhmäksi haukkumiset.

Pysykää kaukana miehistä. Niistä ei ole kuin haittaa.

Vierailija
14/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea otsikko olisi: valehtelin miehelle

Vierailija
15/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oikea ulkonäkö olisi pettymys, normaali ihminen antaa olla. Mies on kusipää, estä ja siirry eteenpäin. Onhan se fakta että ihmiset laittaa itsestään sosiaaliseen mediaan jne. ne edustavimmat kuvat ja se tuskin tulee ihan heti loppumaan.

Vierailija
16/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun miehistä ainakaa. Aloittavat uuden lirkuttelu-kierroksen, että pääsevät takaisin mun sänkyyn.

Taidat olla niille pettymys, jos ne noin tekee.

Vierailija
17/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellinen luonne! Mies loukkaantui, kun nainen paljastui valehtelijaksi. Ja nyt se on miehen syy, että loukkaantui. Oi ziisus.

Ap: n todellinen luonne on hujata miehiä.

Vierailija
18/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellinen luonne! Mies loukkaantui, kun nainen paljastui valehtelijaksi. Ja nyt se on miehen syy, että loukkaantui. Oi ziisus.

Ap: n todellinen luonne on hujata miehiä.

On ihan ok että kypsyttää ja on pettynyt JOS ap on antanut itsestään edustavamman kuvan kuin oikeasti on, sitähän tarina ei kerro miten asia on. Se taas ei ole ok että mies rupeaa nälvimään. Asiallisesti voi sanoa että meillä ei taida olla yhteistä ja btw, mielestäni kuvasi ovat sellaisia etteivät ne ihan vastaa todellista ihmistä. Ja sitten siirrytään eteenpäin.

Vierailija
19/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olit huijannut ulkonäkösi suhteen? Filteröityjä naamakuvia? Kuvakulmia missä paino ei niin näy?

Ehkäpä opit tästä jotain.

Ei selitä miksi mies roikkuu ap:ssa? Onko ukolle niin paha järkytys että oikein pitää v*ttuilla, miksei vaan siirry seuraavaan? Ei nyt ihan järkevää toimintaa miehet!

Vierailija
20/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaikki, jotka valittaa, että miehen oikea luonne paljastuu seksin jälkeen. Jos mies muuttaa käytöstään sen jälkeen, niin olit vain joku jolta se halusi seksiä. Et ole sellainen tyyppi, joka kelpaa suhteeseen. Sellaset naiset, jotka kelpaa suhteeseen, niitä kohdellaan yhtä kivasti myös seksin jälkeen.

Et jos joku tyyppi on muuttunut kpääksi sen jälkeen tuskin kannattaa mainostaa täällä, et en oo tarpeeks edustava, et mun kans haluu suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä