Mitä kuuluu mielestäsi loistoaamiaiseen?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoreet marjat: vadelmia, karhunvatukoita, mansikoita, mustikoita. Rapeita pieniä croissanteja. Pitkään haudutettu puuro. Pilvenpehmeä munakokkeli ja savulohi. Vaalea hapanjuurileipä tai saaristolaisleipä. Tuorepuristettu appelsiinimehu. Fruitie tuoreista, kypsistä hedelmistä vaikka shottina. Turkkilaista/kreikkalaista jugurttia, pähkinärouhetta, granolaa, granaattiomenan siemeniä, hunajaa.
Tuossa nyt mun lempparit
Joo mutta unohdit juomat: hyvää maitokahvia ja sitten bellini tai bloody mary :-)
Huomasin sen itsekin:D Cappuchino tuplaespressolla tai tummapaahtoinen kahvi ja kuumaa maitoa. Skumppa skumppana.
Valikoima herkkujuustoja, munakokkelia, pekonia, silliä, kylmäsavu- tai graavilohta tillillä, vihanneksia, hyviä leipiä, marjoja, hedelmiä ja ehkä jotain hyvää kakkua pieni pala. teetä juomaksi minulle kiitos.
Paras aamiainen on laatuaamiainen valmiissa pöydässä. Kerran lomalla oli hotelli, jossa aamiaishuoneessa oli kaikkea, mutta erityisen paljon tuoreita hedelmiä, vihanneksia, munakkaat paistettiin asiakkaan toivomuksesta siinä paikan päällä. Hyvä kahvi tietty, koska olen aamuntorkku. Leivonnaisia, jos jaksaa vielä hyvän sämpylän jälkeen, maistelimme niitäkin.