Käytätkö syvällisiä lautasia useammin vai tavallisia?
Kommentit (40)
Tykkään lautasista joissa on säröä ja särmää, vähän lovea siellä ja täällä ja sen takia ostan lautaseni kirppikseltä. Voi niitä elämäntarinoita mitä lautaset mulle juoruaa. Kyllä siinä syöminen tuppaa unohtumaan.
Meidän lautaset on niin arkibulkkiset Ikealaiset kuin vaan voi olla. Ei niin mitään syvällistä. Pelkkää ruuhka-arkea, ei tässä ehdi sen syvällisempiä ajatella edes lautaset, kunhan tarjoavat apetta jokaiselle perheenjäsenelle.
Luuleeko joku syvällistä ja syvää samaksi asiaksi?
Keitot on meillä syöty koleerisista kulhoista.
Haluaisin aloittaa uuden harrastuksen: voisin maalata valkoisiin lautasiini mietelauseita. Näin saisin niistä vähän syvällisempiä.
Minulla on kukkahattulautaset. Sininen raita ja joku neilikka.
Mun lautaset on ihan syvältä. En tykkää nistä ollenkaan, olen saanut joskus lahjaksi, mutten poiskaan viitsi heittää.
Kerrtakäyttölautaadia käytän taii uunivuokaa.
Käytämme tavallisia, pinnallisia lautasia kuten nykyaikaan kuuluu. En jaksaisi kuunnella aamupuuron äärellä vielä mitään syvällisiä runoja ja lausahduksia, mietteitä ihmiskunnasta ja kukkasista.
Heheh, liian laimea juttu, ei tästä klassikko-ketjua synny. 2/5
Mä en kestä niitä syvällisiä lautasia, ainakaan selvinpäin. Yhden punaviinilasillisen jälkeen saatan joskus sortua syvällisen lautasen seuraan ja seurauksena tyhjenee koko viinipullo. Ja seuraavana aamuna päätä särkee.
Arkena käytän vain pinnallisia lautasia, mieluiten myös halpoja. Kunhan ne eivät pistä minua halvalla, sillä en voi sietää halvaa - se liian makeaa minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Heheh, liian laimea juttu, ei tästä klassikko-ketjua synny. 2/5
Laita lisää maustetta lautasellesi, niin ei ole liian laimeaa!
Mä pistelen menemään suoraan kattilasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä pistelen menemään suoraan kattilasta.
Joskus lautasen syvällisyys ei vain riitä.
Ohukaispannulla on ruoka tehtävä silloin kun ei kerta kaikkiaan kestä syvällisyyttä. On vain niin väsynyt kaikkeen. Ties mitä syvällisiä ajatuksia ruoka imee jo kattilasta itseensä. Entä jos olisi vielä syvälliset lautaset? Anna mun kaikki kestää. Mä en ole mikään snobi.
Syvälliset lautaset on niin syvältä!
Syvällisille lautasille asetan keittoa. Hyvässä ruoassa on kauniit värit ja keittoa voi katsoa kuin taulua tai kaleidoskooppia. Joku voi osata ennustaakin siitä, miten sattumukset ovat keittolautaselle asettuneet.
Kiinteämpiä ruokia asetamme latteille lautasille. Niiden muodot nousevat esiin matalamielisestä alustastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on hipsterit pöydässä.
Meillä ne on nimettömään kanssa samassa korissa vaatekaapissa.
Lautasina meillä on posliinit.Painovirhe: Siis ne meillä on nimettömäin kanssa samassa korissa vaatekaapissa. Lautasina meillä on posliinit.
Hyvä sun on kerskailla posliinillasi. Meillä on pöydässä kivitavaraa.
Minullakin oli kerran syvällinen lautanen. Puhuimme paljon maailmanmenosta, filosofiasta ja elämästä. En ole koskaan tavannut samanlaista sielunkumpoania, joka olisi ymmärtänyt minua niin paljon.
Hän tuli kuitenkin vanhuudenheikoksi. Elämän kolhuja alkoi näkyä joka kerta astianpesukoneesta ottaessa. Puheesta pystyin päättelemään, kuinka rikkinäinen lautaseni oli sisimmässään. Eräänä päivänä lautanen pyysi, että pudottaisin hänet lattialle ja antaisin hänen mennä. Tiskasin hänet viimeisen kerran hellästi käsin, halasin häntä silmät kyynelissä ja tiputin hänet. Nyt rakkain ystäväni on lautasten taivaassa.
Painovirhe: Siis ne meillä on nimettömäin kanssa samassa korissa vaatekaapissa. Lautasina meillä on posliinit.