Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kouluissa saataisiin tytöt ja pojat juttelemaan keskenään?

Vierailija
21.08.2018 |

Tilannehan on se, että suosituimmat tytöt ja suosituimmat pojat juttelevat keskenään, ja poikien osalta tämä ryhmä koostuu lähes kokonaan jännä-pojista ja pahiksista. Monelle kiltimmälle pojalle on musertavaa, kun vielä armeijan käyneenäkään ei välttämättä ole koskaan jutellut tytön kanssa :( Miten saisimme kouluossa tytöt sekä myös kiltimmät pojat juttusille keskenään, niin parisuhteiden muodostaminen sitten parikymppisenä olisi helpompaa, ja pidemmällä tähtäimellä tämä voisi hyödyttää koko väestörakennetta...?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks niiden pitäs jutella keskenään? Pojat on kouluajan niin eri kehitystasolla ku tytöt. Ei paljon kiinnosta ne pi... ja ku... -jutut.

Vierailija
2/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitään nyt ensin sitä miten saataisiin pojat lopettamaan tyttöjen kiusaaminen. Itse kannatan tyttö- ja poikakouluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit pojat voi jutella kilteille tytöille. Vai pitääkö nimenomaan päästä juttelemaan luokan suosituimmille tytöille?

Vierailija
4/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kiltit tytötkään pääse juttelemaan pojille.

Vierailija
5/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minä ajattelin että miten saisi lapset kohtaamaan toisensa yksilöinä ja kavereina eikä aikuisten harrastamien stereotypioiden ja heteronormatiivisen seksualisoinnin kautta. Mutta halusitkin että he kohtaavat toisensa juuri aikuisten stereotypioiden ja heteronormatiivinem seksualisoinnin kautta.

Vierailija
6/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on ilmeisesti tyttöjen syytä.

Vierailija
7/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan sellainen surkea nahjus l-u-u-s-e-r-i k-i-l-t-t-i-m-i-e-s.

Vierailija
8/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltit pojat voi jutella kilteille tytöille. Vai pitääkö nimenomaan päästä juttelemaan luokan suosituimmille tytöille?

Nimenomaan pitää. Tämä on asia, jota olen aina joskus aikuisena miettinyt. Että miten oikeasti on edes mahdollista, että olin jopa 9v samalla luokalla joidenkin luokkakavereiden kanssa, koskaan juttelematta heidän kanssaan. Vaihtamatta oikeasti sanaakaan. Minusta tämä on oikeasti aika käsittämätöntä, kun oikein miettii.

Mutta muistan kyllä, että joskus yritin jutella. Nämä yritykset säännönmukaisesti kuitenkin ignoorattiin, sillä olin hiljainen, aika arka, mitäänsanomattoman näköinen ja välillä myös vähän finninen. En siis kelvannut jutteluseuraksi sen paremmin tytöille kuin pojillekaan.

Mutta miten paljon hyödyllisempää ja tärkeämpää elämän kannalta olisikaan ollut voida/saada jutella luokkakavereiden kanssa, oppia heitä edes vähän tuntemaan, kuin oppia mitä kärppä syö ja mitkä ovat Aasian pisimmät joet.

Vierailija
9/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan pitää. Tämä on asia, jota olen aina joskus aikuisena miettinyt. Että miten oikeasti on edes mahdollista, että olin jopa 9v samalla luokalla joidenkin luokkakavereiden kanssa, koskaan juttelematta heidän kanssaan. Vaihtamatta oikeasti sanaakaan. Minusta tämä on oikeasti aika käsittämätöntä, kun oikein miettii.

Mutta muistan kyllä, että joskus yritin jutella. Nämä yritykset säännönmukaisesti kuitenkin ignoorattiin, sillä olin hiljainen, aika arka, mitäänsanomattoman näköinen ja välillä myös vähän finninen. En siis kelvannut jutteluseuraksi sen paremmin tytöille kuin pojillekaan.

Mutta miten paljon hyödyllisempää ja tärkeämpää elämän kannalta olisikaan ollut voida/saada jutella luokkakavereiden kanssa, oppia heitä edes vähän tuntemaan, kuin oppia mitä kärppä syö ja mitkä ovat Aasian pisimmät joet.

On tuossa pointti. Arvostan ajatusta, mutta ehdotan, että isät ensinnäkin miehistyvät ja lakkaavat antamasta pojilleen roskasakin ja naisvihaajan käytösmallia ja opettavat niille, että naista kunnioitetaan eikä käydä käytävällä käsiksi tai huoritella avoimesti. Ja ihan samoin myös äitien on lopetettava miesten ja isien dissaaminen. Kotoa se malli saadaan, idiootit peilaavat kotiolojaan aina vain.

Vierailija
10/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo enään koulus nii emmä osaa sanoo

Vierailija
11/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalta pitäisi leikata nakki poikki, kun ei sitä tarvita mihinkään.

Vierailija
12/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilannehan on se, että suosituimmat tytöt ja suosituimmat pojat juttelevat keskenään, ja poikien osalta tämä ryhmä koostuu lähes kokonaan jännä-pojista ja pahiksista. Monelle kiltimmälle pojalle on musertavaa, kun vielä armeijan käyneenäkään ei välttämättä ole koskaan jutellut tytön kanssa :( Miten saisimme kouluossa tytöt sekä myös kiltimmät pojat juttusille keskenään, niin parisuhteiden muodostaminen sitten parikymppisenä olisi helpompaa, ja pidemmällä tähtäimellä tämä voisi hyödyttää koko väestörakennetta...?

Kivasti unohdit tästä ne kiltit/hiljaiset/ei-suositut tytöt, joille ilmeisesti kenenkään ei tarvitse koskaan jutella!

Vierailija
13/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastan sinut kaksintaisteluun, ap! Ai niin, olet surkea raukka! Et uskalla taistella edes pölypalloa vastaan!

Vierailija
14/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne tavalliset pojat puhuvat tytöille. Yökkivät ja haukkuvat rumiksi, jos joutuvat lähelle. Mitä epäsuositumpi poika, sitä varmemmin tämä yököttelee tavallisille tytöille saadakseen jotain pisteitä suositummilta.

Vierailija
15/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei selviäisi Villissä Lännessä! Siellä on paljon pelottavia j-ä-n-n-ä-m-i-e-h-i-ä!

Vierailija
16/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne ap hävisi? Menikö pupu pöksyyn?

Vierailija
17/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap jäänyt menneille vuosikymmenille? Kyllä lapset juttelevat keskenään... 

Vierailija
18/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itsekkin epäsuosittuna ja rumana miehenä oon ihan sitä mieltä että ehkä tällä kaikella on tarkoituksensa. Eiköhän se oo yhteiskunnankin kannalta parempi kun me ei lisäännytä ollenkaan, koska ei ole hyviä geenejä jakaa eteenpäin. Eiköhän jatketa kouluissakin siis samaan rataan, ne suositut pojat joista voi tullakin jotain niin tyttöjen kanssa vaan juttusille, ja rumat ja avuttomat ulkopuolelle, niin tämä kansakunta pelastuu.

Vierailija
19/19 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itsekkin epäsuosittuna ja rumana miehenä oon ihan sitä mieltä että ehkä tällä kaikella on tarkoituksensa. Eiköhän se oo yhteiskunnankin kannalta parempi kun me ei lisäännytä ollenkaan, koska ei ole hyviä geenejä jakaa eteenpäin. Eiköhän jatketa kouluissakin siis samaan rataan, ne suositut pojat joista voi tullakin jotain niin tyttöjen kanssa vaan juttusille, ja rumat ja avuttomat ulkopuolelle, niin tämä kansakunta pelastuu.

Sinäkin näet vain ne suositut tytöt etkä välitä rumista ja omituisista ja lihavista. Miksi ne eivät kelpaa "kilteille" pojille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi