American horror story
Mikä on teidän mielestä paras kausi ja mielenkiintoisimmat hahmot? Ekan kauden aikana tate tuli oikein symppikseksi, joten varmaan se.
Kommentit (10)
Asylum oli paras ja uusin cult vähän erilainen. Taattua kauhua kaikki.
Asylum oli ihanan creepy ja siksi suosikkikauteni. Hotel musta huonoin.
Parhaimmasta huonompaan:
Murder House
Hotel
Asylum
Cult
Roanoke
Freak Show
Coven
Murder Housen ja Asylumin katsomisesta on tosin aika kauan aikaa, joten en ole varma oliko ne huonompia mitä muistelen.
Coven oli hirveää paskaa. Freak Show oli ok mutta sarjan tasolla huono. Roanoke ja Cult oli hyviä ja Hotel oli paras kausi vuosiin.
Asylum ja Lana Winters. Siinä suosikikausi ja hahmo.
Montako aloitusta tästä on tehtävä ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmasta huonompaan:
Murder House
Hotel
Asylum
Cult
Roanoke
Freak Show
CovenMurder Housen ja Asylumin katsomisesta on tosin aika kauan aikaa, joten en ole varma oliko ne huonompia mitä muistelen.
Coven oli hirveää paskaa. Freak Show oli ok mutta sarjan tasolla huono. Roanoke ja Cult oli hyviä ja Hotel oli paras kausi vuosiin.
Muuten sama järkkä, mutta Hotel Cultin alle ja Roanoke ihan vikaks. Coven todellakin oli aivan jäätävää paskaa, mutta Roanoke taas niin puuduttavan tylsä, että jätin sen katsomisen lopulta kesken.
Lempparihahmot on olleet Tate (mun suurin fiktiivinen rakkauteni koskaan!), Lana ja Dandy.
Asylum paras! Jotenkin tykkäsin tosi paljon Freak Showsta ja Roanokestakin, vaikka ne eivät kai yleisesti oo mitään suosituimpia!
Hotel oli niin huono etten katsonut loppuun.
Oho, eikö kukaan muu tosiaan tykkää Hotel-kaudesta kuin minä? :o Minusta siinä oli tosi hyvä tarina, katsoin koko kauden melkein yhdellä istumalla kun en vain malttanut jättää kesken.
Vierailija kirjoitti:
Oho, eikö kukaan muu tosiaan tykkää Hotel-kaudesta kuin minä? :o Minusta siinä oli tosi hyvä tarina, katsoin koko kauden melkein yhdellä istumalla kun en vain malttanut jättää kesken.
Oli tosi hyvä ja varsinkin päätösjakso oli kova. Pakko vaan laittaa näitä järkkään niin tosi hyvien päälle sitten mahdollisesti tulee vielä niistäkin paremmat - ainoita huonojahan on olleet vain Coven ja Roanoke (esoem).
Seiska
Onko näitä tullut nyt uusiakin? En tod muista hahmojen nimiä vuosien takaa.