Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailin pari kuukautta miestä ja viikonloppuna selvisi että hän ei näe mahdollisuuksia mihinkään syvällisempään kuin seksisuhteeseen...onko mitään mahdollisuuksia?

Vierailija
21.08.2018 |

Tapailtiin nyt lähes koko kesä säännöllisen epäsäännöllisesti, meillä on yhdessä mukavaa ja viihdymme toistemme seurassa. Seksiä oli myös. Kaikki tuntui jopa liian hyvältä ja niinhän se olikin. Nyt viikonloppuna otin tämän tapailun tarkemmin puheeksi kun en ollut ihan selvillä missä mennään. Mies sanoi että voimme toki jatkaa kuten kesällä ollaan oltu mutta hänellä ei ole mitään suurempia tunteita ja haluaa vain seksisuhteen sekä tapailla muita. Minä taas luulin että olisi mahdollisuudet johonkin enempäänkin kun kaikki menny niin täydellisesti. Olen aivan romuna ja niin ihastunut että sattuu. Olisi pitänyt tietenkin selvittää tämä jo alussa mutta nyt meni näin.

Nyt mies lähtee pariksi viikoksi ulkomaille enkä tiedä pidämmekö enää yhteyttä kun tulee takaisin. Olen niin ihastunut että vaikea päästää irti ja on riittämätön olo. Hän kohteli kuin prinsessaa enkä uskonut että olisin vain vakipanoksi sopivaa seuraa.

Onko tälläisessä tilanteessa ikinä mahdollista että myös toiselle tunteita heräisi kiellosta huolimatta? En edes tiedä pitääkö puhua preesensissä vai imperfektissä enkä tiedä mitä tapahtuu. Olen itkenyt silmät päästä. Meidän piti lähteä syksyllä yhdessä lyhyelle lomallekin mutta mies perui kaikki suunnitelmat ettei mene liian vaikeaksi ja sanoi että jos jatketaan niin jatkossa vain seksiä ja aikoo tapailla muita. Tuntuu kuin joku söisi minua sisältäpäin.

Olen miettinyt mikä minussa on vikana. Miksi en kelpaa? Mitä teen kun mies tulee matkalta? Onko mitään mahdollisuuksia enää mihinkään?

Kommentit (304)

Vierailija
101/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänellä: älä jää odottelemaan, että mies muuttaa mielensä. Yhden kerran tein sen virheen ja lopulta mies suostuikin kanssani parisuhteeseen, mutta mies ei osannut rauhoittua eikä huomioinut minun tunteitani kuten parisuhteessa pitäisi ja muistutteli aina riitojen yhteydessä, miten hän nytkin voisi olla harrastamassa seksiä vaikka kahden naisen kanssa yhtä aikaa, jollei olisi tyhmyyttään sitoutunut nalkuttavaan omistushaluiseen lehmään. :) Tämän jälkeen olen ymmärtänyt kerrasta, ettei minua kohtaan ole eikä tule tunteita, kun joku tapailemani mies on kertonut toivovansa pelkkää seksisuhdetta.

Vierailija
102/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei kannata alistua miehelle ilmaiseksi pinperoksi, hukkaat tuollaisessa "suhteessa" vain aikaasi! Miehillä kun on enemmän aikaa paneskella ympäriinsä ja perustaa perhe vaikka myöhemmälläkin iällä, eli siis toisin kuin naisilla. Tämä mies saattaa kyllä tulla toisiin aatoksiin ja haluta suhteen, kun jätät hänet: silloin voit harkita asiaa, mutta vaadi häneltä ehdotonta sitoutumista, äläkä usko pelkkiä puheita vaan tekoja. Mutta jos tämä mies menee menojaan, niin seuraavan miehen kohdalla älä ole yhtä helppo: anna miehen sopivasti saalistaa, että kiinnostus herää.

Niin juuri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako miehen etunimi A:lla? kuulostaa ihan mun Tinder-deitiltä vuosi takaperin... en tosin itse rakastunut, mutta muuten sama stoori. 

Vierailija
105/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mut monilla miehillä ( niillä kenellä on valinnanvaraa) on 2 kategoriaa naisille. On ne naiset ketä kehtaa esitellä kotona ja kavereille. Ne joiden kanssa mennään yhteen.

Sit on ne naiset, jotka kelpaa seksiin ja hauskanpitoon, mut eivät muuhun.

Kyl musta aika selvästi jätkä laitto sut jälkimmäiseen kategoriaan.

Olisi kyllä hauska tietää, millä perusteilla näihin kategorioihin jaetaan. Miksi toisen silmissä kelpaan vain seksiin ja toinen haluaakin esitellä kotona ja kavereille? Varsinkin kun se jako näköjään tehdään jo tinderkuvan tai ensimoikkauksen perusteella. 

Ehkä se on se sisin mikä ratkaisee? Jonkun kanssa vaan asiat loksahtaa paikoilleen ja toinen alkaa miellyttämään kokonaisuudessaan kumppaniehdokkaana. Joku sitten taas on vaan "ihan kiva", jolta saa hyvää ja säännöllistä seksiä, mutta luonteet eivät vaan kohtaa sillä tavalla, että ihastuu. Eikä sitä jakoa kylläkään tehdä pelkän Tinder-kuvan perusteella.

Sitten on myös ihmisiä, jotka eivät etsi/halua parisuhdetta ja haluavat vain seksiä. Mutta silti, jos "se oikea" vaan tulee vastaan ja kolahtaa, niin ehkä miettii, josko haluaisikin jotain vakavampaa...

Kyllä ainakin minut on monestikin jaoteltu nimenomaan tinderkuvan perusteella. Usko tai älä. Kaksi esimerkkiä elävästä elämästä: 

1) Tinderissä mies kertoo etsivänsä lähinnä seksiseuraa. Minä kerron etsiväni jotain muuta. Mies pyytää tapaamaan ja minä suostun ihan huvin vuoksi, mutta sanon, että seksipuoli ei onnistu. Kahvilla tulee selväksi, että edelleen miehen mielessä on vain seksi. Juttu jää siihen. Parin kuukauden kuluttua mies tulee vastaan kadulla uuden tyttöystävän kanssa käsi kädessä. 

2) Tinderissä mies pyytää tapaamaan. Ennen tapaamista tekee kaveripyynnön fb:ssä. Tapaamisessa selviää, että haluaa pelkkää seksiä. Ei edes halua jutella, vaan oletti, että heti paneskellaan. Juttu jää siihen. Viikon kuluttua nillittää fb:ssä, kun on toivonut parisuhdetta niin kauan eikä ketään löydy. 

Kumpikaan näistä miehistä ei siis vaivautunut edes juttelemaan tai tutustumaan ennen kuin luokitteli minut pelkästään seksiin kelpaavaksi. 

Ensimmäisellä on voinut olla tuo viritys samoihin aikoihin, kun kävi kanssasi kahvilla. Saattoi olla joku pitkäaikainenkin tuttu, jonka kanssa asiat vaan loksahtivat paikoilleen ja alkoivat seurustella. Hän rehellisesti etsi vain seksiseuraa.

Tuo toinen mies taas... Ehkä hän silloin koki haluavansa vain seksiseuraa eikä muuta ja yhtäkkiä mielipide muuttuikin, kun ulvoi jossain facebookissa asiasta. Ei tainnut muutenkaan olla mikään kovin tasapainoinen tyyppi. Tai sitten oli juuri eronnut ja oli saanut kuulla, että exä seurusteleekin nykyään, niin "yhyy minäkin haluan".

Monesti nämä seksihaukat ovat juuri eronneita. Sinun ulkonäölläsi tai olemuksellasi tuskin on mitään tekoa asian kanssa.

Näin just. Oma mies oli pitkään sinkkuna ennen kun alettiin hengailemaan, ja tinderöi vielä tovin tavattuammekin. Fyysisesti ei tavannut ketään enää, mutta kirjoitteli kyllä, ja niin minäkin. Jossain vaiheessa ne muut kirjoittelijat jäivät kummaltakin ja nyt vuoden jälkeen ovat historiaa.

En ymmärrä yhtään, että HETI pitää sitoutua ja unohtaa sinkkuelämä. Asiat loksahtavat paikalleen luonnostaan, ei pakottamalla. Minusta on hyvä, että jatkoimme vielä muihin ihmisiin tutustumista tapaamisemmekin jälkeen, nytpä voidaan olla varmoja että ei sieltä parempaa vastaan tule.

Mutta molempien pitää olla samoilla linjoilla.

Vierailija
106/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei kannata alistua miehelle ilmaiseksi pinperoksi, hukkaat tuollaisessa "suhteessa" vain aikaasi! Miehillä kun on enemmän aikaa paneskella ympäriinsä ja perustaa perhe vaikka myöhemmälläkin iällä, eli siis toisin kuin naisilla. Tämä mies saattaa kyllä tulla toisiin aatoksiin ja haluta suhteen, kun jätät hänet: silloin voit harkita asiaa, mutta vaadi häneltä ehdotonta sitoutumista, äläkä usko pelkkiä puheita vaan tekoja. Mutta jos tämä mies menee menojaan, niin seuraavan miehen kohdalla älä ole yhtä helppo: anna miehen sopivasti saalistaa, että kiinnostus herää.

Entä jos haluaa jostain miehestä ”vain” seksiä?

Ällöttäviä oletuksia sinulla, että kaikki naiset pitäisivät seksiä inhottavana toimintana jolla käydään kauppaa miehen kanssa.

Ja että kaikilla naisilla olisi jokin pakkomielle ”saada” itselleen aviomies ja lapsille isä.

En osaa yhtään samaistua ajatukseesi, vaikka nainen olen minäkin.

Enkä edes mikään pano-Irma.

Vierailija
107/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia k*sipäitä on pilvin pimein. Siksi kannattaa ihan alusta asti tehdä selväksi mitä etsitään ja mitä halutaan. Se on epäreilua, että toinen itsekkäistä syistä (seksi) esittää toiselle jotain mitä ei oikeasti ole tai halua. Jos ihminen haluaa elellä sinkkuna ja harrastella vain seksiä, niin se asia pitää tuoda ilmi eikä esittää mitään poikaystävää. Minä olen aina onnistunut pitämään rajat siinä mikä on seksisuhde ja mistä voi tulla jotain vakavampaa. Kukaan ei ole loukkaantunut tai kuvitellut muuta, kun asiat on keskusteltu selkeästi.

Tuossa on vain se, että jos heti alussa vaatii mieheltä sitoutumista, sen ehkä saa. Ja voi jäädä selviämättä se, että mies on tyyppiä, joka olisi ollut valmis myös pelkkään hauskanpitoon. Ja sitten onkin tullut sitoutuneeksi ns. huonoon mieheen. Kun taas hyvä mies sitoutuu automaattisesti, ilman vaatimuksia.

Vierailija
108/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kuulostaa toisen ihmisen hyväksikäytöltä. Nykyisin ei ole ihmisten itsekkyydellä rajaa.

Mikä kuulostaa hyväksikäytöltä? Sekö, että miestä ei napannut jatkaa? Ehkä se seksisuhteen jatkamisehdotus oli törppö, mutta ap voi ottaa sen ihan huumorilla.

Mies on kaksi kuukautta kohdellut kuin prinsessaa ja suunnitellut yhteistä matkaakin ap:n kanssa. Ja nyt kun oli pakko alkaa olemaan rehellinen ja suora, muuttuu käytös ja lomamatka perutaan koska homma on mennyt liian vaikeaksi. Kyllä tuo minusta on hyväksikäyttöä. En ainakaan itse kehtaisi tuolla tavalla antaa toisen ymmärtää että suhteella voisi olla tulevaisuutta jos en itse tuntisi niin.

Vierailija
109/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

En tarkoita tätä mitenkään viisastelumielessä, mutta jos mies olisi antanut ymmärtää noin jo suhteen alkuvaiheessa, olisit todennäköisesti jäänyt myös ilman noita hyviä tunteita ja muistoja sekä jännitystä.

Miksi? Siitä syystä että naiset eivät yleensä tykkää, että tuollaisia asioita verbalisoidaan ja pitävät sitä jopa arvolleen sopimattomana. Vaikka nainen jossain mielensä syövereissä aavistaisikin, että suhde ei ole menossa haluttuun suuntaan, se yhdistelmä suhteeseen yhdistettäviä yhteisiä kokemuksia ja itsesuggestiota mahdollistaa kuitenkin asioiden älyllistämisen pilvilinnatasolle edes hetkeksi.

Pitäisi siis tehdä jo alkuvaiheessa päätös ottaa kissa pöydälle JOS on valmis jäämään ilman yhteisiä intiimejä hetkiä vastauksen ollessa epämiellyttävä. Toki aina asia ei välttämättä ole noin yksinkertainen, vaan yksi tai toinen osapuoli voi myös antaa epäselviä vastauksia.

Aiotko joskus vastata muissa ketjuissa sinulle esitettyihin kysymyksiin vai teetkö nytkin katoamistempun jos viestiäsi kommentoi?

Vierailija
110/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen mies. Hänelle voi toki tulla tunteita mutta varmaan ajattelee järjellä ettei teillä voi olla muuta kuin seksisuhde. Itsellänikin on kavereina useita naisia joiden kanssa on yhteistä, hauskaa ja jota voin panna mutta pieneen mieleenkään ei tule parisuhde heidän kanssaan. Esim. tausta, käytös, elintavat jne.

Tässäpä syy miksi en voi ottaa tosissaan miehiä, joilla on ”naispuolisia kavereita”.

Huh miten kyynistä! Minulla on runsaasti miespuolisia kavereita, eikä koskaan tule mieleen sekstailla. Poskipusu korkeintaan bileiden jälkeen. 

Mulla ei ole miespuolisia kavereita enkä halua miestä, jolla on ”kavereina useita naisia”.

Vierailija
111/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua niin ei halua. Unohda ja jatka elämääsi.

Vierailija
112/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sukupuolitautitesteissä. Sehän on nainut samaan aikaan muitakin kun asenne on tuo.

Tämä.

Vierailija
113/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako miehen etunimi A:lla? kuulostaa ihan mun Tinder-deitiltä vuosi takaperin... en tosin itse rakastunut, mutta muuten sama stoori. 

En ole tuo ihminen, mutta onpahan pakko vastata, että minulla on ollut tänä kesänä alkukesästä juuri tällainen juttu A:lla alkavan miehen kanssa. "En näe meitä parisuhteessa, mutta voin jatkaa seksisuhdetta." En jatkanut. Hän kyllä tiesi, että minä etsin parisuhdetta, en seksiseuraa.

Vierailija
114/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailtiin nyt lähes koko kesä säännöllisen epäsäännöllisesti, meillä on yhdessä mukavaa ja viihdymme toistemme seurassa. Seksiä oli myös. Kaikki tuntui jopa liian hyvältä ja niinhän se olikin. Nyt viikonloppuna otin tämän tapailun tarkemmin puheeksi kun en ollut ihan selvillä missä mennään. Mies sanoi että voimme toki jatkaa kuten kesällä ollaan oltu mutta hänellä ei ole mitään suurempia tunteita ja haluaa vain seksisuhteen sekä tapailla muita. Minä taas luulin että olisi mahdollisuudet johonkin enempäänkin kun kaikki menny niin täydellisesti. Olen aivan romuna ja niin ihastunut että sattuu. Olisi pitänyt tietenkin selvittää tämä jo alussa mutta nyt meni näin.

Nyt mies lähtee pariksi viikoksi ulkomaille enkä tiedä pidämmekö enää yhteyttä kun tulee takaisin. Olen niin ihastunut että vaikea päästää irti ja on riittämätön olo. Hän kohteli kuin prinsessaa enkä uskonut että olisin vain vakipanoksi sopivaa seuraa.

Onko tälläisessä tilanteessa ikinä mahdollista että myös toiselle tunteita heräisi kiellosta huolimatta? En edes tiedä pitääkö puhua preesensissä vai imperfektissä enkä tiedä mitä tapahtuu. Olen itkenyt silmät päästä. Meidän piti lähteä syksyllä yhdessä lyhyelle lomallekin mutta mies perui kaikki suunnitelmat ettei mene liian vaikeaksi ja sanoi että jos jatketaan niin jatkossa vain seksiä ja aikoo tapailla muita. Tuntuu kuin joku söisi minua sisältäpäin.

Olen miettinyt mikä minussa on vikana. Miksi en kelpaa? Mitä teen kun mies tulee matkalta? Onko mitään mahdollisuuksia enää mihinkään?

Onko tinder-mies? Tyypillisen kuuloinen tarina

Vierailija
115/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttäviä oletuksia sinulla, että kaikki naiset pitäisivät seksiä inhottavana toimintana jolla käydään kauppaa miehen kanssa.

Ja että kaikilla naisilla olisi jokin pakkomielle ”saada” itselleen aviomies ja lapsille isä.

Ai se joku kitkerä mies tänne tuli taas levittämään propagandaansa. :D Tottakai pinpillä on AINA enemmän "arvoa" kuin munalla, monet miehet jopa maksavat siitä reiästä prostituoiduille. Sellainen nainen on varsin typerä, joka ei tiedosta sitä faktaa, millaisen aarteen päällä siis istuukaan. Koskaan ei ole mikään saavutus naisen saada mieheltä munaa, koska se on liian helppoa, mutta miehet voivat kehuskella keskenään kuinka saivat pillua, koska se on oikeasti suurempi saavutus.

Miehet (ja tämä nykykulttuuri!) eivät haluaisi naisten ymmärtävän sitä seikkaa, että mies ei voi hyvin, jos hän joutuu elämään puutteessa. Miehet kuuluu laittaa tekemään sen eteen vähän töitä, eli rakentaa suhdetta, niin samallahan siinä lähtee ne pahimmat vonkaajat veke, kun ei ne jaksa pitkään odotella. Miehet eivät halua enää parisuhteeseen kuvaamallasi tavalla ajattelevien "naisten kuvatusten" takia. Kyllä naisetkin haluavat seksiä, mutta he kiintyvät seksikumppaniin myös paljon helpommin kuin miehet. Suurinosa naisista kuitenkin haluaa parisuhteen ja perustaa perheen, miehille se ei ole niin tärkeä juttu varsinkaan nykyaikana, kun reikää saa helposti nykykulttuurin sokaisemilta vosuilta.

Vierailija
116/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
117/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hajotin itseni tuollaisessa touhussa. Mies halusi vain seksiä, minä olin palavasti ihastunut. Lopulta mielenterveys petti kun roikuin tuossa seksisuhteessa. Ajattelin, että jos en saa muuta, haluan olla edes pano. Lopulta sekosin ja anelin jatkuvasti saavani enemmän. Aloin viillellä ja hakea muilla sairailla tavoin huomiota. Helvetin noloa! Tämä loppui kokonaan vasta kun hän tapasi elämänsä naisen. Sitten oli pakko päästää irti.

Onneksi tästä kaikesta on jo kahdeksan vuotta, ja kyseinen mies on muuttunut todella epähaluttavaksi, isämäiseksi ja rupsahtaneeksi, mitä joskus facessa kävin kurkkaamassa. Älä ap jatka tuota, säästyt pahalta mieleltä.

Minäkin hajotin itseni. Ei mennyt mielenterveys, mutta vaikea on enää luottaa miehiin.

Vierailija
118/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se joku kitkerä mies tänne tuli taas levittämään propagandaansa. :D Tottakai pinpillä on AINA enemmän "arvoa" kuin munalla, monet miehet jopa maksavat siitä reiästä prostituoiduille. Sellainen nainen on varsin typerä, joka ei tiedosta sitä faktaa, millaisen aarteen päällä siis istuukaan. Koskaan ei ole mikään saavutus naisen saada mieheltä munaa, koska se on liian helppoa, mutta miehet voivat kehuskella keskenään kuinka saivat pillua, koska se on oikeasti suurempi saavutus.

Miehet (ja tämä nykykulttuuri!) eivät haluaisi naisten ymmärtävän sitä seikkaa, että mies ei voi hyvin, jos hän joutuu elämään puutteessa. Miehet kuuluu laittaa tekemään sen eteen vähän töitä, eli rakentaa suhdetta, niin samallahan siinä lähtee ne pahimmat vonkaajat veke, kun ei ne jaksa pitkään odotella. Miehet eivät halua enää parisuhteeseen kuvaamallasi tavalla ajattelevien "naisten kuvatusten" takia. Kyllä naisetkin haluavat seksiä, mutta he kiintyvät seksikumppaniin myös paljon helpommin kuin miehet. Suurinosa naisista kuitenkin haluaa parisuhteen ja perustaa perheen, miehille se ei ole niin tärkeä juttu varsinkaan nykyaikana, kun reikää saa helposti nykykulttuurin sokaisemilta vosuilta.

Mun mielestä helpot naiset saa lopulta parhaat miehet - toki ennen sen hyvän löytymistä käyvät läpi liudan huonompia.

Jos taas pihtaa, voi päätyä parisuhteeseen miehen kanssa, joka ei olisi ilman pihtaamista osoittanut lainkaan olevansa parisuhdematskua.

Vierailija
119/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo ihminen, mutta onpahan pakko vastata, että minulla on ollut tänä kesänä alkukesästä juuri tällainen juttu A:lla alkavan miehen kanssa. "En näe meitä parisuhteessa, mutta voin jatkaa seksisuhdetta." En jatkanut. Hän kyllä tiesi, että minä etsin parisuhdetta, en seksiseuraa.

Tää tyyppi pisti suhteen poikki kun exänsä alkoi vaatia kuulemma ihan mahdottomia, kuten koiran lenkittämistä :D Ihan pokalla kertoi eron syyksi sen.

Vierailija
120/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sukupuolitautitesteissä. Sehän on nainut samaan aikaan muitakin kun asenne on tuo.

Tämä! Niin paranet tuosta ihastuksestas!