Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse alkoholista eroon!

Vierailija
21.08.2018 |

Olen yrittänyt vaikka kuinka monta kertaa luopua alkoholista, mutta eipä onnistu. Kun juon, menee aina aivan överiksi. Muisti menee joka kerta! Humalassa riitelen, petän miestäni ja soittelen typeriä puheluja. Eli olen täysi ääliö. Minulla on muutama raitis ystävä, mutta suurin osa ystävistäni juo myös rankasti.

Olen käynyt A-klininalla ja AA:ssa. Olen ottanut Antabuksia - ja juonut niidenkin kanssa. Juuri nyt on täysin epätoivoinen ja itsetuhoinen olo.

Voinko saada vielä jostain apua?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei...olen raitistunut päihdeaddikti. Avominne on taho, joka pitää viikottain ilmaisia luentoja päihdeaddiktiosta eri puolella Suomea. Joillakin pelkkä luennon kuuleminen voi olla sysäys raittiuteen. Addiktio on aivosairaus, jonka kanssa voi oppia elämään. Geeniperimällämme on merkittävä osuus alkoholismin synnyssä, et voi valita kaikkea itse.

Alkoholista irtautumiseen minua auttoi vertaistuki netin Päihdelinkissä, eli Plinkissä. Käy siellä jo tänään lukemassa, mahdollisesi kertomassa mikä mieltä painaa. Siellä on ihmisiä, jotka ovat kokeneet sen saman.

Riippuvuus pitää lujassa otteessa ja aluksi on vaikeaa, kun juominen tulee koko ajan mieleen. Pitää pysyä lujana, ei pisaraakaan. Ota vastaan kaikki apu mitä saat. Vertaistuki oli minulle ihan parasta. Nyt 8vuotta raittiutta takana!

Voimahalaus sulle, pystyt siihen ja olet ansainnut parempaa. ❤

Vierailija
22/25 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut että moni addikti haluaisi olla kohtuukäyttäjä mutta se ei näköjään oikeen koskaan onnistu? Kokemuksia?

T: alkoholisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut että moni addikti haluaisi olla kohtuukäyttäjä mutta se ei näköjään oikeen koskaan onnistu? Kokemuksia?

T: alkoholisti

Alkoholi on monelle liian totaalinen päihde kohtuukäyttöön.

Vierailija
24/25 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko jättää alkoholin?

Miksi haluaisin jättää alkoholin? Se on mun paras kaveri. Alkoholi on luontaistuote.

Nimenomaan, viina on hyvä tuote ja känni on pop.  Ei kannata jättää viinaa, aina kun on mahdollista, kannattaa juoda.

Vierailija
25/25 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös epävakaa persoonallisuus aiheuttaa tällaisia kännisekoiluja. Persoonan epävakautta nimenomaan. Siihen kuuluu myös muutenkin taipumus riippuvuuksiin, ja ahdistus. Kaiken muun kakan ohella.

Minä lopetin, kun jouduin taas kerran putkan kautta pakkohoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi