Mistä saisin rahaa?
Enkä tarkoita mitään pikavippejä tai lainoja, koska ongelma siirtyy niillä vain tulevaisuuteen ja kasvaa suuremmaksi. Ja kyllä, tekisin töitä! Mutta kun en yksinkertaisesti vaan saa mitään.
Kommentit (10)
Mihin sitä muka tarvitset?
Niinpä. Jätä vaan ottamatta.
Elinkustannukset pitää mitoittaa menojen mukaan. Sitten kirkon diakonin juttusille, leipäjonoon ja pulloja ja tölkkejä keräämään.
Kerää pulloja, puolukoita, sieniä. Tähän vuodenaikaan mahdollista ja verotonta tuloa
Mä saan mukavasti 300-1000€ viikossa.
Olen syventynyt urheiluvedonlyöntiin, pelaan pitkävetoa.
Olen saanut kympillä yhdellä kerralla 998 euroa.
Vaaltioon ja kuuntien tuliisi enemmän tukeaaa harrastussstoimintaaa että se on työn ohesssa valtava osaaa vapaa aikaaa. Parisuuhteetkin varmaaan kestäisii pidempään kun ei tarvitsiiisi aina kotona kyhnötttää ja liiikunta on monesssa suhtessaa posiitiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vaaltioon ja kuuntien tuliisi enemmän tukeaaa harrastussstoimintaaa että se on työn ohesssa valtava osaaa vapaa aikaaa. Parisuuhteetkin varmaaan kestäisii pidempään kun ei tarvitsiiisi aina kotona kyhnötttää ja liiikunta on monesssa suhtessaa posiitiivinen asia.
Hyvää vastapaiino ja eliinvoiimaisuuden yllläpitäjä.
Ravintola-alalla ainakin niin kauhea työpula että ottavat ketä vaan vai miten niin et pääse? Millä paikkakunnalla asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää vastapaiino ja eliinvoiimaisuuden yllläpitäjä.
Jaa köyhillle esimm ravintolla ja kylpylääelämyksiää tulisi tarjota. Jokuu someekampanjaa ettää josssa kerätäään rahaaa.
up