Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan syksyä, mutta tähän katkuvaan paleluun on vaikea tottua!

Vierailija
21.08.2018 |

Lämmintä +15 ja minä tärisen sohvalla legginsit, toppi, huppari & villasukat päällä, koettaen lämmittää kahvikupin ympärillä sormiani jotka tuntuvat jääveteen upotetuilta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkuva :D Jatkuva. Tätä se on, kun sormet jäässä näpyttelee!

Ap

Vierailija
2/8 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

+15 on viel t-paita keli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitapa vaikka paksummat housut jalkaan niin ei palele niin paljoa.

Vierailija
4/8 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue kunnon vaatteet. Täällä tuulee ja on todella kylmä, mutta on paksut housut, sukat ja villasukat, paita ja korkeakauluksinen villapaita. Jos et lämpimistä vaatteista huolimatta tule lämpimäksi (jos sinulla on huono ääreisverenkierto, kannattaa ehdottomasti käyttää kaksia villasukkia päällekkäin, niin minä teen), kannattaa käydä lääkärissä. Sitä ennen voi toki miettiä, syökö tarpeeksi, syömättömyys paleltaa myös.

Vierailija
5/8 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas odotan vieläkin, että asuntoni viilenisi niiden hirmuhelteiden jäljiltä. Nyt ollaan päästy 32 asteesta sentään jo 25 asteeseen, mutta ei todellakaan palella :D Tosin kuljen vielä ulkonakin shortseissa ja t-paidassa. Onko aloittajan sohva ulkona vai onko sisälläkin vain 15 astetta lämmintä?

Vierailija
6/8 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla. Tavallisesti palelen noin 11 kk/vuosi, onneksi tänä vuonna vain 10 kk jatkuvaa palelua. Nytkin 2 villaneuletta päällä ja hytisen kylmästä.

Vierailija
7/8 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko alipainoinen? Syötkö tarpeeksi energiapitoisesti ja monipuolisesti?

Vierailija
8/8 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä katku täälläkin, en tosin palele. Muut eivät kuulemma meinaa tottua tähän katkuuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän