Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Vihreiden jakautuminen edistynyt yhtään?

Vierailija
21.08.2018 |

Onko ensi vaaleihin tiedossa Luontopuoluetta?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vihreillä ole mitään tarvetta jakautua vaikka persut päättivätkin perustaa Soinin ja PVL:/ Suomen Sisun oman puolueen.

Vierailija
2/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vihreillä ole mitään tarvetta jakautua vaikka persut päättivätkin perustaa Soinin ja PVL:/ Suomen Sisun oman puolueen.

Tungeppa ne persut ja pvl:t p*rseeseesi. Mä olen Vihreiden entinen äänestäjä joka on kiinnostunut luontoarvoista, en tästä nykyisestä sonnasta ja luonnontuhoamispolitiikasta. Mä todellakin kaipaan Suomeen takaisin luontopuoluetta. Nyt ei ole yhtään puoluetta jota voisi äänestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sitten hyvä ja etsii jonkun paremman puoleen. Vihreiden puolueohjelmalla on laaja kannatus jäsenistössä, ei eripuraa ja kyräilyä niin kuin joissain muissa puolueissa.

Vierailija
4/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala puuhata omaa puoluetta, voit tehdä siitä millaisen haluat ja katsoa löytyykö kannatusta.

Vierailija
5/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrynen perustaa varmaan uuden puolueen.

Vierailija
6/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut vihreiden jäsenenä vaalilautakunnassakin, mutta en taatusti äänestä nykyvihreitä. Sosialistipuolue ilman luontoarvoja. Ennemmin äänestän vaikka perussuomalaisia, joilla sentään on tavallisellekin ihmiselle sopiva ohjelma.

Vierailija
7/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä uusvihreitä oikein vaivaa? Aina jos joku kritisoi nykyistä linjaa, on hän joko persu tai pvl:n jäsen? Ymmärrättekö, että me luontoihmiset olemme pettyneet nykyiseen menoon ja varsinkin siihen, että puolue kehtaa väittää olevansa luontopuolue.

Vierailija
8/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että syntyy mitään vihreää tulevaisuutta. Vihreiden kannatus vain hiipuu pikku hiljaa Ruotsin malliin. Sen sijaan kokoomuksen voi käydä huonomminkin. On ilmeistä, että puolueen vallanneiden nuorkauppakamarinulikoiden pyrkyritouhuihin on kyllästynyt yksi jos toinenkin ja Liike Nyttiin on ilmeinen tilaus.

Vierailija
9/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että syntyy mitään vihreää tulevaisuutta. Vihreiden kannatus vain hiipuu pikku hiljaa Ruotsin malliin. Sen sijaan kokoomuksen voi käydä huonomminkin. On ilmeistä, että puolueen vallanneiden nuorkauppakamarinulikoiden pyrkyritouhuihin on kyllästynyt yksi jos toinenkin ja Liike Nyttiin on ilmeinen tilaus.

Luontoarvot ovat tärkeitä suomalaisille ja siksi tarvitsemme luontopuolueen. Ei nuo feministit ole minnekään menossa ja nyt kun pilasivat Vihreät on ainoa mahdollisuus perustaa uusi puolue.

Vierailija
10/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vihreille ei ole enää tarvetta?

Bensa ja diesel ovat korvautumassa sähköautoilla.

Uusiutuviin panostetaan kokoajan enemmän energiantuotannossa.

Taloihin asennetaan jo paljon aurinkopaneeleita.

Elektroniikkatuotteissa panostetaan virtapihiyteen enemmän ja enemmän.

Luonnon osalta tuntuu olevan yksi lysti mitä me sanomme, koska EU joka tapauksessa sanelee mitä saamme tai emme saa tehdä.

Vihreät voivat vaikuttaa lähinnä pieniin paikallispoliittisiin asioihin.

Vierailija
11/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luontoarvot ovat tärkeitä suomalaisille ja siksi tarvitsemme luontopuolueen. Ei nuo feministit ole minnekään menossa ja nyt kun pilasivat Vihreät on ainoa mahdollisuus perustaa uusi puolue.

Feministeistä ette pääse eroon. Ne tulee sinne uuteen puolueeseenkin yhtälailla ja manipuloimalla ujuttavat itsensä johtopaikoille. Sitten sen uudenkin puolueen touhu menee samanlaiseksi öyhöttämiseksi kuin vihreilä nykyään. 

Vierailija
12/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vihreille ei ole enää tarvetta?

Bensa ja diesel ovat korvautumassa sähköautoilla.

Uusiutuviin panostetaan kokoajan enemmän energiantuotannossa.

Taloihin asennetaan jo paljon aurinkopaneeleita.

Elektroniikkatuotteissa panostetaan virtapihiyteen enemmän ja enemmän.

Luonnon osalta tuntuu olevan yksi lysti mitä me sanomme, koska EU joka tapauksessa sanelee mitä saamme tai emme saa tehdä.

Vihreät voivat vaikuttaa lähinnä pieniin paikallispoliittisiin asioihin.

Tässä se ongelma onkin kun Vihreät ovat pelastamassa koko maailmaa ja keskittyvät vain ilmastonmuutokseen. Se mihin puolueen pitäisi keskittyä on Suomen luonto. Suomen luonnosta löytyy korjattavia asioita. Ne eivät ehkä ole niin isoja ja seksikkäitä aiheita, mutta Suomalaiselle tärkeitä. Avohakkuut, itämeri, vesistöt, suot, kalastus, metsästys... ym.. aiheita riittää kyllä.

Vierailija
13/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin tyhmä kirjoitti:

Itse olen ollut vihreiden jäsenenä vaalilautakunnassakin, mutta en taatusti äänestä nykyvihreitä. Sosialistipuolue ilman luontoarvoja. Ennemmin äänestän vaikka perussuomalaisia, joilla sentään on tavallisellekin ihmiselle sopiva ohjelma.

Vaalilautakuntaan pääsevät kyllä kaikki halukkaat joten ei siitä sen enempää. Toinen juttu onkin sitten se, että persuilla nyt ei ole kuin yksi ohjelma ja se on mamu-ohjelma ja sillä ohjelmalla ei tätä maata todellakaan tehdä edes sille "tavalliselle ihmiselle" sopivaksi, ympäristöasioista ja muusta politiikasta puhumattakaan. Lopuksi on kyllä pakko todeta että kaikenlaisia ihmisiä tiedän kyllä vihreitä äänestäneen ja äänestävän kokoomyksen äänestäjistä vasemmistoliittoon, mutta persuja en ole vielä kuullut kyllä kenenkään fanittavan.

Vierailija
14/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena olin tyhmä kirjoitti:

Vaalilautakuntaan pääsevät kyllä kaikki halukkaat joten ei siitä sen enempää. Toinen juttu onkin sitten se, että persuilla nyt ei ole kuin yksi ohjelma ja se on mamu-ohjelma ja sillä ohjelmalla ei tätä maata todellakaan tehdä edes sille "tavalliselle ihmiselle" sopivaksi, ympäristöasioista ja muusta politiikasta puhumattakaan. Lopuksi on kyllä pakko todeta että kaikenlaisia ihmisiä tiedän kyllä vihreitä äänestäneen ja äänestävän kokoomyksen äänestäjistä vasemmistoliittoon, mutta persuja en ole vielä kuullut kyllä kenenkään fanittavan.

No just niin. Miks v-tussa tuot sitten niitä persuja joka välissä esiin? Vai oletko joku latenttipersuinen vihreä vai?

Muuten en kyllä usko, että juuri kukaan entinen vihreä lähtee äänestämään persuja ja päinvastoin.

Vierailija
15/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äänestän luontoarvoja puolustavaa vihreää, jos riittävän moni toimii samoin niin puolueen linja muuttuu.

Vierailija
16/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää persuille oma ketju. Tarvitsemme luontoon keskittyvän puolueen ja keskustellaan siitä täällä. Nämä yleispuolueet eivät aja luontoarvoja tarpeeksi hyvin.

Vierailija
17/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestän luontoarvoja puolustavaa vihreää, jos riittävän moni toimii samoin niin puolueen linja muuttuu.

Tuo on aivan huuhaa puhetta, puolue on nykyään yleispuolue. Vuonna 2006 periaateohjelmassaan Vihreä liitto julistautui feministiseksi ja monikulttuurisuutta kannattavaksi puolueeksi.

Ei se ole ottamassa luontoarvoja enää takaisin ohjelmaansa sen enempää kuin Kookoomus tai Keskusta. Itseasiassa Keskusta on enemmän luontopuolue kuin Vihreät nykyään.

Vierailija
18/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeks niistä androgyynejä zombeja, jotka syö ihmiset ?

Vierailija
19/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeks niistä androgyynejä zombeja, jotka syö ihmiset ?

Kenestä?

Vierailija
20/48 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä sama yritys? No, voin vastata joka päivä: Aion tulevissakin vaaleissa äänestää Vihreitä ja tehdä vaalityötä heidän eteensä. Ei kai kukaan vakavissaan kuvittele, että nämä Putinin trollit vaikuttaisivat minun tai muidenkaan mielipiteisiin?