Jaahas, se on ensi viikolla jo syyskuu. Mitkä fiilikset?
Kommentit (191)
Eipä tuo vielä mitään ajatuksia herätä.
Pelottavaa, alotan uudet opinnot D:
Tuleva pimeys masentaa jo nyt. Kylmyys pelottaa - palelen vaikka puen paljon päälle, selkäkivut pahenevat, paikat prakailee. Olen koko ajan väsynyt, energiat nollassa. Vatteet kutittaa, flunssakierre alkaa. Jos ei olisi paria estettä täällä kotimaassa, niin häipyisin talveksi aurinkoisemmille mannuille viipymättä.
Aivan ihanaa, saa laittaa paksut sukkahousut, mekon ja korkokengät.
Ihanaa. Mulla on synttärit 1.9. Tykkään syksystä ja migreenitaipumus helpottaa mitä vähemmän on kirkasta luonnonvaloa.
Paniikki iskee, muutto uudelle paikkakunnalle ja vielä on niin paljon pakattavaa! En tiedä miten ehdin.
Just sanoivat, että vielä tulee lämmintä tällä viikolla. Siirretään tämä ketju eteenpäin. Jutellaan myöhemmin.
Ihanaa syksy tulee, ilma viilenee ja laskettu aika lähestyy :)
Hienoa, kukan ei näe kun käyn kaupassa.
Tulisipa intiaanikesä, saisivat hellehullut taas valittaa kunka on kuuma.
JEEEEEEEEE!!!! Koko kevään ja kesän v*tuttanut ja tympäissyt kuin pientä oravaa mutta nyt on ollut jo kohta viikon ihan loistava fiilis. Ihanaa kun ei taatusti ole hellettä, eikä välttämättä edes yli +20 astetta ennen ensi kesää.
Huonot. Melkein 9 kuukautta vuodesta mennyt eikä tää vaan parane millään. Huonoin vuosi elämässäni ikinä.
Pidän syksystä, mutta harmi että kesä meni hukkaan ja mitään kivaa ei tapahtunut. Se surettaa. Ensi kesänä yritän paremmin ja menen edes festivaaleille vaikka väkisin, oli sitten hauskaa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Huonot. Melkein 9 kuukautta vuodesta mennyt eikä tää vaan parane millään. Huonoin vuosi elämässäni ikinä.
Mullakin
Nyt on kesä, illalla oltiin monta tuntia uimassa, ihanaa.
Mikset elä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Syksy tulee rytinällä pimeyden kanssa.
Ja viileyden kanssa. Ihan mahtavaa!
Vähän levottomat, kuten aina syksyllä. Sieniä odotellessa.
Parin viikon Kreetan loma odottaa.
Syksy jo saa, minä en.