Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, se on ensi viikolla jo syyskuu. Mitkä fiilikset?

Vierailija
20.08.2018 |

Syksy tulee rytinällä pimeyden kanssa.

Kommentit (191)

Vierailija
41/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla tuntui, että aika matelee. Mulla alkaa uudet opinnot syyskuussa ja odotan kovasti. Kesäloma on tuntunut tosi pitkältä (hyvällä tavalla) ja alan jo kaivata "oikeaa" tekemistä. Mutta nyt tuntuu, että yksi viikko on hurahtanut mahdotonta vauhtia ohi ja ylihuomenna on jo syksyn ensimmäinen keikkatyövuoro!

Eli opiskelujen pariin kova hinku, töihin ei :D Mutta olen iloinen viilentyneestä kelistä, ihana aurinkoinen ja kirpeä syysaamu oli tänään!

Vierailija
42/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Hyvät fiilikset - mennään miehen kanssa lemmenlomalle Turkkiin nautiskelemaan auringosta, hyvästä ruuasta, snorklauksesta ja veneretkistä - sekä toisistamme. 30 astetta lämmintä, vieno merituuli, upeat auringonlaskut ja suutelua syrjäisellä rannalla...uuh. 

Tämä oli vielä ihan mukava ja positiivinen viesti (vaikka tarkoitus varmaan olikin herättää katkerissa suomalaisissa kateutta 😆) ennen tuota loppukaneettia. "Uuh"... *puistatus*

Ei ollut tarkoitus herättää kateutta yhtään kenessäkään. Elän positiivisen kautta eli toivon kaikille pelkkää hyvää, mutta uskallan myös julkituoda oman onneni. "Uuh", koska olen edelleenkin ihan ällömakean rakastunut upeaan mieheeni. Anteeksi jos päiväsi tästä jotenkin huonontui :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvät fiilikset! Oli ihana kesä ja nyt alkaa työt pitkästä aikaa sekä esikoinen menee osa-päivähoitoon, uskon että tykkää :) helmikuussa syntyy toinen lapsi joten töissä ei tarvi jaksaa käydä kun 4kk mutta ehtii saada vähän rahaa kasaan. Tosi hyvä ja odottava fiilis!

Vierailija
44/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa iltalehdestä juttu käristyskupolista ja ilmastonmuutoksesta. Se pelottaa, syksy ei pelota.

Vierailija
45/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sitä odottaa tavallaan jo seuraavaa kevättä ja kesää. Niinku kohta on syyskyy jo, sitten ihan pari kk ja on jo joulukuu ja joulukuun jälkeen voi jo alkaa kevättä odottelemaan. 

Eniten vihaan sitä pimeyttä. Kun herää, on pimeetä, ja kun lähtee koulusta/töistä, on pimeetä. Siitä en tykkää. Toisaalta pimeellä on ihana vaan olla kotona peiton alla sohvalla ja katsoa vaikka elokuvia tai TV:tä. Kesällä kun tuntui, että oli pakko mennä ulos ettei hyvät säät mene hukkaan. 

Vierailija
46/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Rakastan syksyä.

Vihdoinkin tulossa viileämpää. Pimät yöt ja illat ovat rauhoittavia, ja saa alkaa polttamaan kynttilöitä.

Ropiseva sade ja putoilevat lehdet ovat jotenkin taianomaisia. Pääsee sienimetsään, juhlimaan halloweenia, saa laittaa paksumpia vaatteita päälle, kesäloman hektisten menojen jälkeen pääsee taas arkirutiineihin ja viettämään koti-iltoja. Kaupungit rauhoittuvat kun mopoilijat ja mölyävät ryyppyremmit piiloutuvat takaisin koloihinsa, väkivaltaisuudet vähenevät etc-

En löydä syksystä mitään huonoja puolia, paitsi asuntoon sisälle lämmittelemään pyrkivät lukit. Yöh.

Vierailija
47/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin juuri aamulla havahduin siihen miten ihanaa oma elämäni on ja miten paljosta saan olla kiitollinen. 2 tervettä lasta, hyvä huolehtiva mies, iso kaunis omakotitalo jossa iso piha, molemmilla Vakituiset työpaikat.. kaikki on hyvin ja olen onnellinen :) kuinka paljon voi hyvää yksi ihminen saada.

Vierailija
48/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mahtavaa. Ei tarvitse kärsiä kuumuudesta, ei siitepölystä. Lisäksi syksyn väriloisto aina piristää.

Vierailija
49/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa, mä niin odotan ruskaa, sitä tunnetta kun astut ovesta raikkaaseen aamukasteen tuoksuiseen kirpsakkaan ilmaan, lehdet tanssii tuulenvireessä, illalla syttyy kynttilät ikkunoilla etkä näe ulos, kietoudut viltin alle lukemaan hyvää kirjaa ❤️ Vuodenajat ovat kyllä ihan parasta Suomessa! Vuosia asuin maassa jossa oli aina kuuma tai h*lvetin kuuma, ei siellä tuntunut edes joulu miltään. T: Syys- ja jouluihminen 🍁☔️☃️🎄

Vierailija
50/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kevät-kesä-ihminen kestän tämän pimeän ajan laskemalla aikaa kun taas alkaa valoisien öiden aika.

Eli, nyt siis, jihuu, enää 6 kk kun alkaa maaliskuu ja uusi kevät on ovella!

Vierailija
51/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellekausi oli ihan hirveä ja kärsin siitä paljon, kotona oli liian kuuma, ulkona ei pystynyt olemaan kuin iltaisin ja öisin, mulle olisi riittänyt 22-23 astetta. Tää viileämpi ilma on ihana, mutta harmittaa kun ei kesästä oikein nauttinut ja en ole kyllä valmis kylmempiin keleihinkään, tänään aamulla piti laittaa kunnolla vaatetta päälle, kun yksi aamu jo vilustuin vähän, sai vähän esimakua tulevasta :/ Talvi tuntuu kestävän puoli vuotta ja sitä en jaksaisi yhtään :/ Vähän ristiriitaiset fiilikset siis täällä.

Vierailija
52/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän. Olisipa kesä ikuisesti.

Vierailija
53/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kaksi päivää pitäis kärsiä yli 30 asteisesta ilmasta, sitten lupaavat vihdoinkin 22! Tätä on jatkunut tauotta toukokuun alusta, ja todella vihaan kaikkea siihen liittyvää: hikeä, migreenejä, palamista, auringonpistoksia, haisevia ihmisiä, perseshortseja (istupa samalle penkille jolla joku juuri lepuutti paljaita kankkujaan).

Syksy sen sijaan on ihmisen parasta aikaa! Viileä ilma herättää eloon, jaksan tehdä mitä vain, käyn päivittäin lenkillä ja laihdunkin, tekee mieli tehdä ihania pata- ja keittoruokia. Ja vaatteet! Voi käyttää ihania kuviollisia mekkoja, smaragdinvihreitä villatakkeja, nahkaisia nilkkureita. Hiuksissa pysyy kiharat eikä hiki valu pitkin naamaa.

Ja parasta syksyssä on se, että seuraava kesä on mahdollisimman kaukana! :)

Vierailija
54/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin juuri aamulla havahduin siihen miten ihanaa oma elämäni on ja miten paljosta saan olla kiitollinen. 2 tervettä lasta, hyvä huolehtiva mies, iso kaunis omakotitalo jossa iso piha, molemmilla Vakituiset työpaikat.. kaikki on hyvin ja olen onnellinen :) kuinka paljon voi hyvää yksi ihminen saada.

Kyllä todellakin olet onnekas :). Itse olen jäämässä lapsettomaksi ja miehettömäksi, asun vuokrayksiössä ja työt on mitä on. Sanon tämän kuitenkin hymyillen, mutta tosiaan - olet varmasti onnellinen ja saanut monien unelman. Iloitse siitä! Olen onnelline puolestasi.

Vierailija
55/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

F***ing finally.

Vierailija
56/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomaa on syyskuu. Ihan hyvä.

Vierailija
57/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän syksystä, mutta harmi että kesä meni hukkaan ja mitään kivaa ei tapahtunut. Se surettaa. Ensi kesänä yritän paremmin ja menen edes festivaaleille vaikka väkisin, oli sitten hauskaa tai ei.

Ööh, istuitko siis kämpässä koko kesän odottamassa "jotain kivaa"? Yhyy.

Vierailija
58/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kesän helteitä ja aurinkoa. Tykkään syksyn viileydestä ja pimenevistä illoista. Ainut juttu mikä syksyssä ärsyttää on flunssa ja taudit mitä on koko ajan liikkeellä. Tätä kirjoittaessa syksyn ensimmäinen flunssa iskenyt :(

Vierailija
59/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Kohta saa alkaa odottaa joulua :)

Vierailija
60/191 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjat fiilikset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi