Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaamani nainen ei halua seksiä ennen avioliittoa

M25
20.08.2018 |

Tosiaan tinderistä löyty erittäin kuuma nainen ja kaikin puolin täydellistä tyttöystävä materiaalia. Pari viikkoa ollaan tapailtu ja sovittiin just ettei muita tapailla. Alkoi kaduttaa kun sain kuulla ettei nainen halua seksiä kun vasta avioliitossa. Eli 24v neitsyt ja haluaa edelleen odottaa. Ei uskonnon takia vaan ite päättänyt että haluaa menettää neitsyyden vasta hääyönä. Itse tarvin seksiä usein joten nyt kysyn täältä apua mitä tekisin. Kokeilenko saada naisen pään käännettyä? Vai unohdanko koko naisen? Vaiko vien vihille heti huomenna?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yleensä mielipiteineni vähemmistössä, mutta lisätään se tähän jonon jatkoksi eli en ymmärrä "seksuaalista kemiaa" (enemmänkin seksiaktikemiaa kommenteista päätellen) ja että se yksin voi päättää siitä jatkuuko parisuhde tai ei. Tai koe ajoja. Jos persoona, arvot ja tulevaisuuden suunnitelmat synkkää ja koetaan toinen muutenkin fyysisesti ja henkisesti viehättäväksi niin en ymmärrä miten yksi makuuhuone visiitti rikkoo sen kaiken. Varsinkin kun seksiä joutuu yleensä vähän opettelemaan uuden kumppanin kanssa muutenkin.

Mäkään en ihan ymmärrä "seksuaalista kemiaa" enkä sitä miks sen takia olisi pakko koeajaa toinen ennen parisuhdetta/ennen avioliittoa. Tai siis, mulle tuntuu itsestäänselvältä, että seksielämä sujuu jos suhde on muuten hyvä ja onnellinen, rakkautta riittää, molemmat kokee toisensa fyysisesti viehättäviks ja kumpikin haluaa huomioida toista ja saada toisen nauttimaan sängyssä. En käsitä voiko tosta tilanteesta huolimatta seksi oikeesti paljastua niin surkeaks, että suhde on siinä. Ei kai seksi oo mikään varsinainen tekninen suoritus, vaan tunteet ja halu vaikuttaa siihen eniten? Ja ainahan voi opetella lisää yhdessä sitä mistä kummatkin nauttii jne. 

En tiedä, ehkä vaan oon liian kokematon ymmärtämään kun oon vain kahden entisen poikaystävän kanssa seksiä harrastanut, mutta...

N27

Vierailija
42/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun luulin että Tinderi olis ollu vähän toisenlaisia ihmisiä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulle on ongelma niin ehkä kannattaa päästää menemään.. tod. näk. ei ehkä toimisi ellet tunne että hän on todella erityinen sulle.

Ihmettelen miksei nainen voinut sanoa jo aikasemmin tota.

Vierailija
44/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas nainen. Luepa vaikka täältä ketjuja, joissa ehkäisy pettänyt ja tuleva isä ulisee, miten hänet on nyt huijattu tähän tilanteeseen, ja miten pitäisi olla oikeus pakottaa nainen aborttiin/kieltäytyä isyydestä.

Nythän sinua ei huijata isäksi, kun ei seksiäkään tipu 😁 👌

Vierailija
45/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun (avo)mies oli kanssa tavatessamme sitä mieltä, että seksi kuuluu avioliittoon (kotitausta uskonnollinen), oli siis neitsyt. Minä puolestani kerroin, että mielelläni harrastaisin seksiä jo ennen avioliittoa. Sovittiin, että mennään hänen päätöksensä mukaan, mutta että jos hän muuttaa mieltään, niin olen toki messissä. 

Muutaman kuukauden päästä mieli muuttui. Ei olla vieläkään naimisissa vaan avoliitossa, seksiä päivittäin ja viikonloppuisin useamman kerran. En ko. aikana painostanut mitenkään, olin vain tyytyväinen muusta läheisyydestä ja vähän helpottunutkin, ettei kerrankin seksin kautta arvotettu parisuhdetta. 

En tosin olisi suostunut harrastamaan seksiä hänen kanssaan, ellei mielestäni meidän jutussamme olisi aineksia ihan avioliittoon asti; en siis alkanut viemään hänen neitsyyttään mitenkään kevein tarkoitusperin. 

Eli jos et tosissaan ole menossa naimisiin ko. naisen kanssa, päästä hänet odottamaan Sitä Oikeaa. Sen neitsyyden kun voi menettää vain kerran, ja jos sen menettää väärälle ihmiselle, tulee ikuinen morkkis, luulisin. 

Vierailija
46/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välillänne on kemiaa tuo voi toimia mutta ei tosiaan ole mitään takeita että teillä olisi seksielämää aamenen jälkeenkään.  En itse ottaisi riskiä jos kohdalle osuisi mies joka ei halua seksiä ennen avioitumista. Riski seksittömyyteen tai huonoon seksiin on tosi suuri.

Vierailija
47/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos välillänne on kemiaa tuo voi toimia mutta ei tosiaan ole mitään takeita että teillä olisi seksielämää aamenen jälkeenkään.  En itse ottaisi riskiä jos kohdalle osuisi mies joka ei halua seksiä ennen avioitumista. Riski seksittömyyteen tai huonoon seksiin on tosi suuri.

No kyllä sitä kemiaa voi testailla muutenkin kuin panemalla pippelin pimppiin...kokemusta on. Koskettelu, hyväily käsin vaatteitten päältä ym, suutelu, halailu... 

Vierailija
48/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystäväni on maininnut useamman kerran siitä, kuinka hän aiemmin saattoi mennä sänkyyn sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa viihtyi erittäin hyvin, mutta siitä huolimatta hän joutui jo ensimmäisellä kerralla toteamaan, etteivät "heidän ihonsa olleet yhteensopivat", ja niinpä seksisuhde päättyi siihen. Meidän seksisuhteemme alkoi heti tavatessamme, koska vetovoima oli niin vahva, ja se jatkuu nyt kuudetta vuotta. Minusta ei ole mitenkään selvää, että jos kaikki muu sujuu, seksikin sujuu. Sitä paitsi, miksi ihmeessä pitäisi taistella intohimoa vastaan, jos se on molemminpuolista?

Vierailija
49/50 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
50/50 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuo nainen. Naimisissa olemme, mieti siitä mitä tapahtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi