Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaamani nainen ei halua seksiä ennen avioliittoa

M25
20.08.2018 |

Tosiaan tinderistä löyty erittäin kuuma nainen ja kaikin puolin täydellistä tyttöystävä materiaalia. Pari viikkoa ollaan tapailtu ja sovittiin just ettei muita tapailla. Alkoi kaduttaa kun sain kuulla ettei nainen halua seksiä kun vasta avioliitossa. Eli 24v neitsyt ja haluaa edelleen odottaa. Ei uskonnon takia vaan ite päättänyt että haluaa menettää neitsyyden vasta hääyönä. Itse tarvin seksiä usein joten nyt kysyn täältä apua mitä tekisin. Kokeilenko saada naisen pään käännettyä? Vai unohdanko koko naisen? Vaiko vien vihille heti huomenna?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en niin sanotusti ostaisi sikaa säkissä. Nainen vaan kuumottelee, ettett häviäisi kuin pieru saharaan....

Vierailija
22/50 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse!

Ja äkkiä! Niin kauan kuin vielä pääset!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää tämä nykykulttuuri, kun painostetaan vaihtuviin kevyisiin seksisuhteisiin. Kadehdin entisaikaa, kun sai keskittyä vain aviomiehen kanssa hommaamiseen, eikä ollut sosiaalista pakkoa esiaviolliseen seksiin. Sai myös useimmiten luottaa, että suhde kesti. Ihailtavaa suoraselkäisyyttä naiselta.

Vierailija
24/50 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v nainen ja en aio harrastaa seksiä ennen avioliittoa. Päätös pitää, koska haluan säästää itseni tulevalle miehelleni.

Vierailija
25/50 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno nainen. Tuollaisiakin helmiä vielä löytyy. 

Ei auta kun viedä alttarille.

Vierailija
26/50 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, näitä on vielä olemassa?

Menisin mielellään deitille semmosen kanssa. Pieni muna, sen päätös.

Vierailija
27/50 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva sitten hääyönä huomata ettei seksissä ole mitään kemiaa

Ei mulle ainakaan ole koskaan merkinnyt millainen toinen on sängyssä. Se kemia on löytynyt jo ennen sänkyyn menoa. 

Vierailija
28/50 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä naisella muitakin nerokkaita päätöksiä, joihin ei edes ole mitään varsinaista syytä.

Vierailija
29/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Tosiaan tinderistä löyty erittäin kuuma nainen ja kaikin puolin täydellistä tyttöystävä materiaalia. Pari viikkoa ollaan tapailtu ja sovittiin just ettei muita tapailla. Alkoi kaduttaa kun sain kuulla ettei nainen halua seksiä kun vasta avioliitossa. Eli 24v neitsyt ja haluaa edelleen odottaa. Ei uskonnon takia vaan ite päättänyt että haluaa menettää neitsyyden vasta hääyönä. Itse tarvin seksiä usein joten nyt kysyn täältä apua mitä tekisin. Kokeilenko saada naisen pään käännettyä? Vai unohdanko koko naisen? Vaiko vien vihille heti huomenna?

Jotain kunnioitusta toista kohtaan sultakin sopii odottaa.

Kasva aikuiseksi.

Vierailija
31/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöstys

Vierailija
32/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Ostaisitko auton ilman koeajoa?

Ostaisitko talon käymättä sen sisällä?

Jos vastaus molempiin on kyllä, vie nainen vihille.

Vierailija
33/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä suostuisi tuollaiseen. Olen mies.

Vierailija
34/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollainen ap:n kuvailema nainen ja kadun sitä koko lopun ikääni. Kemiaa on - mutta ei seksuaalista kemiaa. Seksi ei toimi alkuunkaan. Meillä oli taustalla uskonnolliset syyt. Ap:lle terkkuja: juokse poika, JUOKSE! 

Vierailija
35/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Ostaisitko auton ilman koeajoa?

Ostaisitko talon käymättä sen sisällä?

Jos vastaus molempiin on kyllä, vie nainen vihille.

Ihminen siis rinnastetaan taloon ja autoon.

Arvostan ihmisiä. jotka ovat toisilleen ensimmäiset hääyönä, itse en valitettavasti niin toiminut. En usko tuohon seksuaalisen kemian puuttumiseen, jos toista rakastaa. Yleensä kai miehen ja naisen värkit sopivat toisilleen. Saattaisi olla upea fiilis seurustella ja tutustua toisiinsa ja vasta hääyönä laskea toinen niin lähelle kuin mahdollista.

Ap, arvosi tuntuu kovin erilaiselta naiseen nähden, joten mieti tahtomaasi. Jos oikeasti olet kiinnostunut, niin pidä naisesta kiinni ja kunnioita hänen ajatuksiaan.

Vierailija
36/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vähän jäätä lähettämällä dick pic, kyllä se siitä lämpenee

Naiset eivät yleensä "lämpene" kikkelinkuvista. Pikemminkin se kääntyy tarkoitustaan vastaan. 

Vierailija
37/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä mielipiteineni vähemmistössä, mutta lisätään se tähän jonon jatkoksi eli en ymmärrä "seksuaalista kemiaa" (enemmänkin seksiaktikemiaa kommenteista päätellen) ja että se yksin voi päättää siitä jatkuuko parisuhde tai ei. Tai koe ajoja. Jos persoona, arvot ja tulevaisuuden suunnitelmat synkkää ja koetaan toinen muutenkin fyysisesti ja henkisesti viehättäväksi niin en ymmärrä miten yksi makuuhuone visiitti rikkoo sen kaiken. Varsinkin kun seksiä joutuu yleensä vähän opettelemaan uuden kumppanin kanssa muutenkin.

Vierailija
38/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristääkö tällä nopeaan avioliittoon? Ole varuillasi.

Vierailija
39/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on erilaiset seksuaaliset halut/tarpeet/toiveet. Se on ihan hyvä syy jatkaa matkaa erillään, sen kummemmin kumpikaan toista arvostelematta ja tuomitsematta. Syyn voi ystävällisesti ja toista kunnioittaen sanoa kuitenkin.

Vierailija
40/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös neitsyt ja ajattelen, että seksi kuluu vain avioliittoon, en ole uskonnollinen. Olen halunnut katkaista itse orastavat suhteet siinä vaiheessa kun mies on alkanut painostamaan seksiin. Olen kuitenkin heti alussa ilmoittanut, että se kuuluu avioliittoon. Jos et jaa näkemystä niin turha tuhlata kummankaan aikaa sen enempää. On ikävää jos alkaa kehittyä tunteita toista kohtaan ja sitten vasta eroaa. Sellainen mies ei ole hyvää aviomiesmateriaalia joka ei voi elää paria vuotta ilman seksiä. Raskaus ja mahdolliset synnytysvauriot ja muut loukkaantumiset ja syyt elämässä johtavat kuitenkin siihen, että aina vaimokaan ei ole "käytettävissä". Sellainen mies on pettämässä heti, joka ei pystynyt ennen avioliittoakaan odottamaan. Himojensa orja, eikä sovi aviomieheksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan