Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko suomalaiset Euroopan tatuoiduimpia?

Vierailija
20.08.2018 |

Vai onko jossain muussa Euroopan maassa enemmän tatuoituja?

Jos ei, mistä juuri suomalaisten tatuointi-innostus johtuu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Britit ja saksalaiset ainakin ovat todella tatuoituja, jopa keski-ikäisillä on paljon mustetta nahssa.

Vierailija
2/15 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole aika yleistä nykyisin lähes kaikkialla. Briteissä ainakin tatuoinnit ovat yleisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otetaan tatuoidut ja tauoimattomat, millaisia ryhmät om keskimäärin?

Vierailija
4/15 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset apinoi kaiken Amerikasta, joten nakkihuulet, tatuoinnit ja tekorusketus on täällä kova sana.

Vierailija
5/15 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit ainakin vie voiton ja helposti. Jokaikisellä on joku tatuointi, suurimmalla osalla (ainakin turisteista) on useampi. Ja niitä on sekä vanhemmilla tädeillä ja sedillä että nuorilla. Yhdelläkin tosi vanhalla tädillä etelänlomalla luki niskassa isolla B.I.T.C.H.

Vierailija
6/15 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät edelleenkään ole. Briteillä on enemmän tatskoja.

Jos sä  kuvittelet  otsikon mukaisesti  taidat itse liikkua vaan  jossain laitapuolen lähiöissä.

Vierailija
7/15 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äklötys. Onneksi tajuaa olla ottamatta :)

Vierailija
8/15 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britit ainakin vie voiton ja helposti. Jokaikisellä on joku tatuointi, suurimmalla osalla (ainakin turisteista) on useampi. Ja niitä on sekä vanhemmilla tädeillä ja sedillä että nuorilla. Yhdelläkin tosi vanhalla tädillä etelänlomalla luki niskassa isolla B.I.T.C.H.

Ei yhdelläkään yläluokkaan tai edes ylempään keskiluokkaan kuuluvalla ole. 

Mutta alaluokka jyrää briteissä. 

Suomessa on tasaisemmin, koska ei ole vastaavanlainen luokkayhteiskunta. Toki täälläkin on enemmän tatuointeja sosiekonomisesti heikoilla olevilla, mutta ero ei ole niin jyrkkä. 

Vierailija
9/15 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät edelleenkään ole. Briteillä on enemmän tatskoja.

Jos sä  kuvittelet  otsikon mukaisesti  taidat itse liikkua vaan  jossain laitapuolen lähiöissä.

Ei tartte loukkaantua. Mä en liiku missään piireissä, oon yksinäinen susi. Koska en myöskään matkustele, en tiedä muiden maiden tatuointikulttuurista. Siksi kysyin teiltä, kun olen niin monella suomalaisella tatuointeja nähnyt.

-ap

Vierailija
10/15 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää saksaan.. jos suominaiset on rumia ja tatuoituja ja niin katsokaas näitä saksan daameja..

Vierailija
11/15 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu nainen on kuin graffiteilla maalattu rakennus. Helppo käydä sisään, sisällöltään vaarallinen ja näyttää rumalta.

Vierailija
12/15 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis pieneen mieleen. Tatskat on rumia.

En vaan tajuu, mitä jotkut niissä näkee?

Vierailija
13/15 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen wt-nainen ( palstan kriteereillä). Lähihoitaja. Lapseton, miehetön. Asun omassa yksiössäni , lähiössä. Mutta itselläni ei ole ainoatakaan tatuointia. Eikä tule. Eivät kaikki wt:t ole tatuoituja, eivätkä yksinhuoltajia, monen miehen kanssa lapsia tehneitä, sossun loisia. Voi olla myös siistin näköisiä wt:naisia, jotka käyvät töissä. Itselläni ei ole varaa shoppailla palkallani, saan juuri ja juuri maksettua asuntolainani sekä pakolliset laskut.Ulkonäölleni en voi mitään, siihen ei ole varaa panostaa. Baareissa en ole käynyt moneen vuoteen. Inhoan, kun wt liitetään aina meihin lähihoitajiin.

Vierailija
14/15 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen wt-nainen ( palstan kriteereillä). Lähihoitaja. Lapseton, miehetön. Asun omassa yksiössäni , lähiössä. Mutta itselläni ei ole ainoatakaan tatuointia. Eikä tule. Eivät kaikki wt:t ole tatuoituja, eivätkä yksinhuoltajia, monen miehen kanssa lapsia tehneitä, sossun loisia. Voi olla myös siistin näköisiä wt:naisia, jotka käyvät töissä. Itselläni ei ole varaa shoppailla palkallani, saan juuri ja juuri maksettua asuntolainani sekä pakolliset laskut.Ulkonäölleni en voi mitään, siihen ei ole varaa panostaa. Baareissa en ole käynyt moneen vuoteen. Inhoan, kun wt liitetään aina meihin lähihoitajiin.

Jänniä nää kommentit, oletetaan kaikkien aiheesta puhuvien ajattelevan tietyllä tavalla.

Vierailija
15/15 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin jotkut ovat sitä mieltä, että asia ei voi olla tosi tai olemassa, jos he eivät itse tiedä sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan