Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alavatsakivut jo pari kuukautta

Vierailija
20.08.2018 |

Eli mulla on ollut pari-kolme kuukautta menkkamaista kipua alavatsalla, tulee ja menee niinkun menkkakivut mutta päivittäisiä kuitenkin. Lisäksi rinnat välillä kipeät, esimerkiksi nyt ollut jo viikon verran (menkat alkaa noin viikon päästä. Kipu rintujen sivuissa ja nänneissä). Raskaustestit negaa, sukupuolitautitestit puhtaat. Lääkärissä kävin ja laittoi lähetteen naistenpolille, mutta siinä menee pitkään ennen ku sinne pääsee, jonoa paljon. Verikokeissa ja papassa käyn noin kuukauden päästä. Lääkäri ei sanonut mitään mitä epäilisi oireiden syyksi. Olen vähän vajaa 30v lapseton nainen jos sillä on merkitystä. Hormonaalista ehkäisyä ei käytössä, kondomit on.

Onko täällä muilla ollut vastaavaa? Mikä ollut syynä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja menkat tulleet normaalisti.

Ap

Vierailija
2/12 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Endometrioosi?

Sitä oon itsekin pohtinut. Menkkakivut olleet kuitenkin kohtalaisen lieviä, ja kipua on koko ajan kierrosta riippumatta, endometrioosiin kai yleensä kuuluu ne tappavat menkkakivut ja kivut muutenkin vaihtelee kierron mukaan?

Ap

Vierailija
4/12 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vatsakipuja vuoden verran. Paljastui umppariksi. Se kerkes siis puhjeta jo. Sitä ei jotenkin näkynyt selvinä kuvissa. 

Vierailija
5/12 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vatsakipuja vuoden verran. Paljastui umppariksi. Se kerkes siis puhjeta jo. Sitä ei jotenkin näkynyt selvinä kuvissa. 

Oho. Voiko se kipuilla noin kauan.

Vierailija
6/12 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mun kipu tuntuu selkeesti kohdun ja oikean munasarjan alueella omasta mielestäni, ja näin lääkärikin kopeloinnin jälkeen totesi. En siis usko umppariin, vaikka tokihan kivut saattaa säteillä hassuista paikoista

Ap

Vierailija
7/12 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et sä  kyllä mikään  ruudinkeksijä  ole jos odottelet lekuriaikaa kolme kuukautta maassa jossa yksityiselle pääsee jo  samana  päivänä.

Vierailija
8/12 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Voiko se kipuilla noin kauan.

voi. Mulla tuntui myös munasarjan alueella kipua, kuumetta, ja oksentelin paljon

Vierailija
9/12 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku suolistojuttu voi hyvinkin olla.

Vierailija
10/12 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää mun kipu tuntuu selkeesti kohdun ja oikean munasarjan alueella omasta mielestäni, ja näin lääkärikin kopeloinnin jälkeen totesi. En siis usko umppariin, vaikka tokihan kivut saattaa säteillä hassuista paikoista

Ap

Mulla oli munasarjan takana märkäpesäkkeitä. Tulehdusarvot jotain 150, kohtutulehdus -> 2 vrk sairaalassa ja lääkettä suoneen sekä 10 päivän megakuuri kahta antibioottia. Oireet oli alussa kuten sulla ja paheni pikkuhiljaa.

Vierailija
11/12 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mutta kipu tuntuu vasemmalla suunnilleen samalla alueella kun pistäisin kämmenen tuohon lonkkaluun ja navan väliin. Gynellä käydessä kaikki oli ok, yleislääkäri ei osannut sanoa mitään. Ärsyttää. Rinnatkin olleet pirun kipeät monta kuukautta, mutta kun kierukka on en voi sanoa kuinka kivut suhteutuu menkkoihin nähden.

Vierailija
12/12 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et sä  kyllä mikään  ruudinkeksijä  ole jos odottelet lekuriaikaa kolme kuukautta maassa jossa yksityiselle pääsee jo  samana  päivänä.

Eipä ole rahaa eikä tässä mikään kiire ole, kun ei ole pahentunut eikä haittaa elämää. Kyllä mä odottelen että pääsen julkisen kautta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi