Maajussille morsian - keskustelua maajusseista
Kommentit (115)
Kreikkalainen tarjoilija A’la Mauno
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Mauno mukana?
Ärsyttävä virnistelijä. Epäilyttävä.
Jotenkin lipevän ja epäilyttävän oloinen.
Olen nähnyt Maunon meidän työpaikan ruokalassa, eli siellä se puurtaa niitä IT-juttujaan.
Harmi ku oon läski, muuten ois Maukka niin saanu multa kirjeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt Maunon meidän työpaikan ruokalassa, eli siellä se puurtaa niitä IT-juttujaan.
Ruokalassa?!
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt official?
Ei ole, official löytyy myös, siinä lukee isolla official edessä ja lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt official?
Jos se on tehty tämän jälkeen niin mitä järkeä olisi siirtyä sinne :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka on aika ihana :) Ei minun tyylinen, mutta voisin kuvitella, että noin mukavan olonem (eikä mikään nössö!) löytäiskin tätä kautta puolison.
”Ei minun tyylinen mutta mukava”
Eli kaveriksi kelpaa mutta mieheksi ei!?Mitä ihmeellistä siinä on? Ei kai kaikkien kivojen ihmisten kanssa halua seurustella.
Miksi ei? Mikä vika on, että ei haluaisi seurustella? Eihän toinen silloin ole kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt official?
Jos se on tehty tämän jälkeen niin mitä järkeä olisi siirtyä sinne :D
Koska se on virallinen!official=virallinen
Mä olin vallan unohtanut Maunon! Nyt kyllä muistan ton narisevan äänen...ja ääliön puheet.
Vierailija kirjoitti:
Kreikkalainen tarjoilija A’la Mauno
Maistuiskohan morsianehdokkaille loraus curacaoo
Vierailija kirjoitti:
Mä olin vallan unohtanut Maunon! Nyt kyllä muistan ton narisevan äänen...ja ääliön puheet.
Onko Mauno Koivistolle sukua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Mauno Koivistolle sukua?
Ei ku Mauno Madolle.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Mauno 😍
Suomen Brad Pitt
Mietin aluksi, että mikä Mauno-juttu tää on, mutta en ihmettele enää.. Niin lipevän olonen tyyppi, se lattaritanssi-kommentti sai kakomaan 🤢 Ihan ymmärrettävä kommentti kyllä se, ettei viehäty ylipainoisista. Kuinka moni nainenkaan viehättyy ylipainoisista miehistä ja kuinka paljon täällä onkaan haukuttu suomalaisia lihavia miehiä? Sen ääneen sanominen saattaa kuulostaa töykeältä, ettei halua lihavaa puolisoa, mutta aika yleistähän tuo on. Se kommentti ei saanut inhoreaktiota aikaan, vaan se koko limanen olemus, hrrrr.
Vierailija kirjoitti:
Mietin aluksi, että mikä Mauno-juttu tää on, mutta en ihmettele enää.. Niin lipevän olonen tyyppi, se lattaritanssi-kommentti sai kakomaan 🤢 Ihan ymmärrettävä kommentti kyllä se, ettei viehäty ylipainoisista. Kuinka moni nainenkaan viehättyy ylipainoisista miehistä ja kuinka paljon täällä onkaan haukuttu suomalaisia lihavia miehiä? Sen ääneen sanominen saattaa kuulostaa töykeältä, ettei halua lihavaa puolisoa, mutta aika yleistähän tuo on. Se kommentti ei saanut inhoreaktiota aikaan, vaan se koko limanen olemus, hrrrr.
Heh
A-J on n. 175 cm.