Maajussille morsian - keskustelua maajusseista
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt official?
Jaa🙄
Vierailija kirjoitti:
miksi kolmoskanava värisee?
Taidat itse väristä
Sorry Official ketju tuli ja syrjäytti tämän!
on kyllä molemmat naiset perus av-mammoja. toinen edustaa sitä akateemista kirjahippiä, toinen on perus ylipainoinen mamma :D
Miks vaan maajusseille? Onhan noita ammatteja..
Vierailija kirjoitti:
on kyllä molemmat naiset perus av-mammoja. toinen edustaa sitä akateemista kirjahippiä, toinen on perus ylipainoinen mamma :D
Mikä pakko on joka asiassa mollata av-mammoja tai naisia? huokaus. On tuossa ihan perinteistä ylipainoista isäntääkin tarjolla, jos siitä lähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Jep
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko on joka asiassa mollata av-mammoja tai naisia? huokaus. On tuossa ihan perinteistä ylipainoista isäntääkin tarjolla, jos siitä lähdetään.
Isännän kuuluukin olla vähän pyöreä;)
Toinen maajustiinoista ei olisi kelvannut Maunolle
Vierailija kirjoitti:
Eka on aika ihana :) Ei minun tyylinen, mutta voisin kuvitella, että noin mukavan olonem (eikä mikään nössö!) löytäiskin tätä kautta puolison.
”Ei minun tyylinen mutta mukava”
Eli kaveriksi kelpaa mutta mieheksi ei!?
Antti-Jussi vaikuttaa ihanalta. :) Ja Aino on hauska! Näin ensimmäisen jakson perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isännän kuuluukin olla vähän pyöreä;)
Ja emännän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka on aika ihana :) Ei minun tyylinen, mutta voisin kuvitella, että noin mukavan olonem (eikä mikään nössö!) löytäiskin tätä kautta puolison.
”Ei minun tyylinen mutta mukava”
Eli kaveriksi kelpaa mutta mieheksi ei!?
Mitä ihmeellistä siinä on? Ei kai kaikkien kivojen ihmisten kanssa halua seurustella.
Tuo äskeinen 22.v mies oli myös suloinen, unohdin nimen jo.
Vierailija kirjoitti:
Onko Mauno mukana?
Ärsyttävä virnistelijä. Epäilyttävä.
Aino vastaa mun mielikuvaa palstan mo den ulkonäöstä. En tiedä mistä tulee
Mies30