Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitfarmin Bikini challenge

Vierailija
20.08.2018 |

Hellou! Löytyykö kenelläkään kokemuksia Fitfarmin Bikini challengestä? Uusi ryhmä on alkamassa ensi maanantaina, ja mietin että kannattaako sijoittaa 99 euroa? Itsellä ei ole ihan hirveästi treenitaustaa ja mietinkin että onko liian rankaa, toisaalta voihan niitä varmaan vähän helpottaa jos jotain ei osaa/pysty tekemään... Olisi kiva kuulla kokemuksia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta vuodelta 2015 ja nyt olen osallistumassa uudelleen :)

Vierailija
2/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia tuloksia sait aikaan? Oliko treenit rankkoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyviä tuloksia sain. Treenit oli rankkoja, mutta painot toki valitaan oman tason mukaan. Toki täytyy olla valmis treenaamaan kunnolla ja monta kertaa viikossa. Ei mulla jaksamisen kanssa ollut mitään ongelmia, mutta monesti tuntuu että aika ei riitä niin moneen viikkotreeniin. Ruokavalio on myös melko rankka,

Vierailija
4/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vähän jännittää, lihaskuntotreeniä olis 5krt viikkoon, plus aerobiset päälle.

Vierailija
5/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikaisemmin olin mutta jäi kesken. En ehtinyt tehdä muille omia ruokia ja sitten panostaa omiin ruokiin. Vedin siis aina samaa safkaa ja kyllästyin kolmessa viikossa.

Aluksi tuli maha kipeäksi kun oli aika paljon maitotuotteita, mutta olihan niitä muitakin vaihtoehtoja. Vaatii siis kyllä panostamista jos tuohon lähdet.

Treenit oli mun mielestä hyvät ja oli myös kotona tehtäviä.

Vierailija
6/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni siellä on nykyään panostettu noihin ruokavalioihin enemmän. Voi ottaa maidottoman tai vaikka vegaaninkin. Itse olen pesco-vege ja yritän selvitä mahdollisimman vähillä maitotuotteilla (juustoja rakastan, mutta ne  nyt ei varmaankaan ole sallittu tossa :D)

Vierailija
7/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa osallistua jos kantti riittää tottelemaan ohjeita.

Ihan turha osallistua jos jo lähdössä asenne on ”voinko tämän jättää tekemättä kun mulla on vaikee työ/emmäjaksa/kun mul on tää polvi/lapsi/nuha jne”.

Jos seuraat ohjeita, tulokset tulevat, kokemusta on.

Vierailija
8/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kantti kestää ohjeiden vastaanottamisen.

Treenien rankkuus tässä mietityttikin, mutta jos päätän ohjelman ostaa, niin panostan siihen kyllä täysillä. Treenimäärät ja ruokailut aion hoitaa 100%.

Ainut missä voin joustaa on se, jos jotain liikettä en yksinkertaisesti osaa/pysty tekemään, niin kevennän liikettä/korvaan sen jollain muulla, niinkuin aloitusviestissä mainitsinkin.

Vierailija
9/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo että tällaisten netissä myytävien pikadieettien aika olisi ohi ja ihmiset osaisivat etsiä parempaa tietoa ihan ilmaiseksi netistä, mutta näköjään kauppa käy edelleen.

Vierailija
10/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus kuntosalitreenejä ne ovat, ei siellä ole mitään sellaista mitä ei terve ihminen pystyisi tekemään.

Vierailija
11/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan hyvä idea jos 5 kertaa punttia, aerobiset ja tiukka ruokavalio? En usko.

Vierailija
12/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmalla pääset kun lasket kalorit vaikka finelissä ja teet kotijumppaa. Siitä tulee elämäntapa eikä mikään pikakuuri laihdutukseen.

Vierailija
13/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Onkohan hyvä idea jos 5 kertaa punttia, aerobiset ja tiukka ruokavalio? En usko.

Mikä tässä on mielestäsi se huono idea? Aerobiset ovat kävelylenkkejä, eikä 5 kertaa punttitreeniä viikossa ole kenellekään liikaa. Ruokaa syödään paljon.

Vierailija
14/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

On hyvä, tämä on dietti, ei mikään elämäntapa.

Tuloksia tulee nopeasti, eikä tätä ole tarkoitus lopun elämäänsä jatkaa.

Jopa tällainen rapamahainen kotletti sen tajuaa.

Vierailija
15/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin jo että tällaisten netissä myytävien pikadieettien aika olisi ohi ja ihmiset osaisivat etsiä parempaa tietoa ihan ilmaiseksi netistä, mutta näköjään kauppa käy edelleen.

Minä tykkään siitä ryhmän tuesta ja tsempistä, mitä sieltä saa. Osallistuuhan ihmiset vastaaviin ryhmiin saleillakin, vaikka saman tiedon saisi netistä.

Vierailija
16/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, halvemmaksi tulisi tosiaan. Mutta pidän tässä myös siitä, että on ryhmän tuki ja kannustus. Kymmenessä viikossa ehtii kuitenkin oppimaan hyviä tapoja, jotka jäävät toivottavasti pysyviksi. :)

Vierailija
17/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka meinaatte rahanne tuohon laittaa niin sitten jos niissä ohjeissa vielä tuputetaan niitä Fastin tai Fitfarmin ylihintaisen maineessa olevia lisäravinteita, niin laittakaa sähköpostia ja kysykää millä perusteella niitä suosittelevat?

Vierailija
18/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka meinaatte rahanne tuohon laittaa niin sitten jos niissä ohjeissa vielä tuputetaan niitä Fastin tai Fitfarmin ylihintaisen maineessa olevia lisäravinteita, niin laittakaa sähköpostia ja kysykää millä perusteella niitä suosittelevat?

Miksi? Kai se nyt on ihan selvää, että myyvät omia tuotteitaan. Kyllä siellä muunkin merkkiset kelpaa, mutta täytyy olla tarkkana esim. hiilareiden suhteen. Monesti pääsee helpoimmalla, kun ostaa ne valmiiksi nimetyt (itse en ole ostanut).

Vierailija
19/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Kai se nyt on ihan selvää, että myyvät omia tuotteitaan. Kyllä siellä muunkin merkkiset kelpaa, mutta täytyy olla tarkkana esim. hiilareiden suhteen. Monesti pääsee helpoimmalla, kun ostaa ne valmiiksi nimetyt (itse en ole ostanut).

Mutta kun niissä tuotteissa on valtavia eroja hintalaatusuhteessa. Kehonrakennuspalstoilla on nykyisin paljon juttua lisäravinteiden huonosta laadusta hintaan nähden. Laitappa googleen huonolaatuinen lisäravinne.

Vierailija
20/21 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään tänään alkaneesta bc:stä? Millä mielellä?

Itse olen aika yllättynyt vaihtoehtojen runsaudesta. Paljon enemmän kaikkea kuin pari vuotta sitten. Hyvältä tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme