Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko työntekijänä lopettaa työt, kun koeaika on vielä

Vierailija
20.08.2018 |

Kertomatta syytä? Uusi unelmapaikka osoittautui todella pirulliseksi. Huonoa johtamista. Olen jo aloittanut uuden työnhaun, ja mietin että kärvistelenkö hetken vai lähdenkö heti? Mitä mieltä ja onko joku ollut vastaavassa tilanteessa!?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, aion itsekin ottaa hatkat duunistani vaikka olen ollut vasta viikon, koska suoraan sanottuna se koko paikka on aivan p********. Turha sitä mielenterveyttään on pilata.

Vierailija
2/8 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, ilman mitään selityksiä. Työpäivän päätteeksi voit sanoa että en tule huomenna. Oon tehny, tosin soitin pomolle työpäivän jälkeen parkkipaikalta. Kerroin syyksi henk koht syyn, kun pomo tenttasi et miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Itsekin otin ja lähdin, koska koko paikka oli levällään. Mikään ei toiminut (edes tietotekniikka), kukaan ei tiennyt, miten toimitaan, pomokaan ei tiennyt, mitä ylin johto toivoo, asiakkaat todella vastenmielistä väkeä... en jaksanut stressata, vaan ilmoitin, että lähden toiseen paikkaan. Se siitä.

Sitä toista paikkaa oli sitten helpompi etsiä, kun oli 8 tuntia kotosalla hakemuksia kirjoittamassa. Mieluummin niin kuin sitä sekoilua sietämässä.

Vierailija
4/8 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voit lähteä. Onhan sinulla rahaa, että pärjäät, jos et heti saa uutta työpaikkaa?

Itse etsisin uuden paikan ja irtisanoutuisin vasta sitten. Työttömänä on vaikeampaa saada töitä kuin paikkaa lennosta vaihtamalla.

Vierailija
5/8 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit, ilman mitään selityksiä. Työpäivän päätteeksi voit sanoa että en tule huomenna. Oon tehny, tosin soitin pomolle työpäivän jälkeen parkkipaikalta. Kerroin syyksi henk koht syyn, kun pomo tenttasi et miksi.

.....jatkan vielä. Karenssi iskee, eli jos rahasta on tiukkaa hae uusi paikka valmiiks ennen ku lähdet. Nykyäänhän koeaika taitaa olla 6kk.

Vierailija
6/8 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, jos kyse koeajasta, etkä oo laittanut nimeäsi alle mihinkään määräaikaiseen soppariin alle. Mutta mikset kertoisi syytä, jos sinulla sellainen on? Voi työnantajakin oppia virheistään.

Vierailija
7/8 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräaikaisessakin sopimuksessa voi olla koeaika.

Koeajalla voit purkaa työsuhteesi koeaikaan vedoten ja vaikka todeta, että työ ei vastannut odotuksiasi. Sitä varten koeaika juuri on.

Vierailija
8/8 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaa vaihtanut kirjoitti:

Tietysti voit lähteä. Onhan sinulla rahaa, että pärjäät, jos et heti saa uutta työpaikkaa?

Itse etsisin uuden paikan ja irtisanoutuisin vasta sitten. Työttömänä on vaikeampaa saada töitä kuin paikkaa lennosta vaihtamalla.

Mulla on kuukauden rahat jemmassa, mutta pitäs olla varmaan kahden, että pärjäisi :). Ajattelin, ettå haen uutta duunia ja sit lähden..toisaalta kestääkö mielenterveys..en ees viiti sanoo mitään vaan hiljaa mielessäni siedän kaiken paskan...ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan